October 28, 2012

Μαζί!

Θέλω να μπω μέσα σου, να σε νιώσω να καις σε κάθε σημείο του κορμιού σου. Θέλω να με φανταστείς (τώρα…) να σε γλύφω με πάθος, όπου η καυτή επιθυμία με οδηγήσει τη κάθε στιγμή. Να σου δώσω τον πούτσο μου και να τον βάλεις εσύ όπου σου 'ρθει…

Σε κάθε τρύπα του κορμιού σου… στ' αυτιά σου, στη μύτη σου, στα μαλλιά σου… Να μπλεχτεί και να μη φαίνεται… Να χαθεί ανάμεσα στα βυζιά σου και να τρίβεται… Να τον πάρεις στο στόμα σου τόσο βαθιά που να μην τον βλέπω καθόλου… Να τον γλύφεις με μανία… Να είμαι έτοιμος να χύσω, αλλά να μη μ' αφήνεις τη τελευταία στιγμή, βασανίζοντάς με… Πολλές φορές…

Να μου στήνεσαι από πίσω παρακαλώντας να σε πηδήξω από το μουνί σου, αλλά να μην το κάνω αμέσως, και να με ικετεύεις να στον χώσω… Να στον βάζω τελικά με τη μία και να εξαφανίζεται μέσα στη μουσκεμένη μουνάρα σου…

Θέλω να με διακόπτεις λέγοντάς μου κάτι πρόστυχο για να με καυλώνεις περισσότερο… Και μετά πάλι να μου τον παίρνεις στο στόμα, κοιτάζοντάς με στα μάτια (με τρελλαίνει αυτό!), και να προσπαθείς να τον καυλώσεις ακόμα πιο πολύ! Κι όταν τα καταφέρνεις, να γυρνάς, να μου  στήνεις τον κώλο σου, να τον κρατάς ορθάνοιχτο με τα χέρια σου και να με παρακαλάς να στον χώσω στην υπέροχη κωλοτρυπίδα σου.

Θέλω να σου ανοίξω το σφιχτό σου κωλαράκι, να βάλω τον πούτσο μου βαθιά και να τον ξεχάσω μέσα… και όταν -μετά από ώρα- δεν θ' αντέχω άλλο, θα στον δώσω να τον παίξεις…

Δεν μπορώ να χύσω πουθενά αλλού, παρά πάνω σου! Να σε λούσω πατόκορφα στην ηδονή μου, να ρουφήξεις κάθε σταγόνα σπέρμα… μέχρι που να καταρρεύσουμε ξέπνοοι ο ένας στην αγκαλιά του άλλου…

Φυσικά και δεν εξαντλείται εδώ η φαντασία μου… Υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που θα 'θελα να κάνουμε ΜΑΖΙ!
 

No comments:

Post a Comment