October 27, 2012

Μετά το σινεμά…

Μωρό μου, ξέρεις το ότι δεν μπορώ να συγρατηθώ και όταν περπατάμε στο δρόμο τρελλαίνομαι να σου χουφτώνω τα κωλομέρια και ενίοτε, όταν βρω την κατάλληλη ευκαιρία, να σου βάζω δάχτυλο πάνω από το λεπτό παντελόνι και να πιέζω την κωλοτρυπίδα σου. Ο πούτσος μου έρχεται τότε σε κατάσταση βασανιστικής καύλας.

Όπως και χθες μετά το σινεμά… Που σε στρίμωξα στα σκοτεινά και στον ακούμπησα από πίσω, για να αισθανθώ τον απίστευτο κώλο σου να τρίβεται πάνω στον ερεθισμό μου. Μας προστάτευε το σκοτάδι και η δεντροστοιχία από αδιάκριτες ματιές περαστικών, εν τούτοις φοβόσουν μπας και μας δουν… αυτό δεν σε εμπόδισε πάντως να μου τον πιάσεις και να τον χαϊδέψεις με τα δάχτυλα. Να επιθεωρήσεις τι σε περίμενε όταν θα φτάναμε στην ασφάλεια του δωματίου και στον πέταγα έξω, πρησμένο από πόθο για τη μουνάρα σου. Έτοιμος να στον καρφώσω με τη μία!

Σε έβλεπα… Ήσουν πολύ ανυπόμονη και πολύ αναμμένη για να σβήσω την κάψα σου. Και όταν φτάσαμε σπίτι σου, δεν σε άφησα παραπονεμένη! Σ' έκανα και έχυνες συνέχεια μανάρα μου. Τελείωνες μόνον όταν ήθελα εγώ και αφού σ' άφηνα δυο-τρία λεπτά να ηρεμήσεις, ξανάμπαινα μέσα σου. Έτσι σε γαμούσα αρκετή ώρα και εσύ τρελλαινόσουν, Όλα για σένα καυλιάρα μου, όλα μέσα στη μουνάρα σου! Απώτερος στόχος να σε πηδάω μέχρις ότου φτάσεις στο σημείο να με παρακαλάς και να μου λες ότι δεν αντέχεις άλλο. Και αντί απάντησης, σε πέθανα στο γαμήσι!

Γίναμε ένα, πέφτοντας ο ένας πάνω στον άλλον… χύνοντας ο ένας τον άλλον, βαριανασαίνοντας. Πολλές μωρό μου θα ήθελαν τέτοιο καυλί στο μουνάκι τους, αλλά μόνο εσύ έχεις το προνόμιο να το απολαμβάνεις άνευ ορίων.
 

No comments:

Post a Comment