October 25, 2012

Έτοιμη να τα κάνεις όλα...

Γλυκούλα μου, η σκέψη σου μ' έχει καυλώσει αφάνταστα από το πρωϊ. Προσπαθώ να μην καταλάβουν οι συνεργάτες μου πόσο ερεθισμένος είμαι! Ονειρεύομαι πότε θα τυλίξεις τα δάχτυλά σου σφιχτά επάνω στη στύση μου, να σαλιώσεις τον πούτσο μου παντού –που πλέον είναι όρθιος και έτοιμος για το μουνάκι σου. Να σου παραδοθώ, άβουλος και μεθυσμένος απ' τη καύλα, στα χέρια σου. Πόσο σε θέλω μωρό μου… να ήξερες…

Με φτιάχνεις όταν σ' ακούω στο τηλέφωνο. Τόσο που θέλω να σε δω εδώ και τώρα! Δεν φαντάζεσαι πόσο σκληρός είναι τώρα ο πούτσος μου… Μου 'ρχεται ν' ανοίξω το φερμουάρ και να βγάλω τη καύλα μου έξω να τη χαϊδέψω, όπως είμαι σίγουρος που ποθείς να μου κάνεις. Τον σκέφτεσαι και 'συ έτσι ερεθισμένο μωρό μου; Θυμήσου, πώς σου έρχεται η επιθυμία να τον δεις να γυαλίζει, έτσι που είναι πετρωμένος από καύλα;

Εκείνη τη στιγμή θες να τον σαλιώσεις! Να μουσκέψεις λίγο τις παλάμες σου και ν' απλώσεις το σάλιο στη ψωλή μου. Να την αισθάνεσαι να γλυστρά στο χέρι σου. Πώς τη νιώθεις; Σκέτη καύλα, ε; Γουστάρεις τον τρόπο με τον οποίο ο πούτσος μου μακραίνει και χοντραίνει απολαμβάνοντας το χάδι σου. Και όσο περισσότερο τον τρίβεις, τόσο πιο πολύ χοντραίνει και γεμίζει τα χέρια σου. Μμμμμμμ… με τρελλαίνει αυτό! …Και τα' αρχίδια μου χρειάζονται παιγνίδια, καυλιάρα μου… βλέπεις πόσο απολαμβάνουν να τα χαϊδεύεις με τα δάχτυλά σου; Από τον τρόπο που ο πούτσος μου τρέμει από καύλα όταν τα περιποιείσαι έτσι… Με παλαβώνει η αίσθηση· με στέλνει στα ουράνια!

Μωρό μου, έχω εξιταριστεί πολύ. Μόνο και μόνο η ιδέα πως το βράδυ θα πηδηχτούμε μέσα στη χλιδή, κάνει το πούτσο μου τούμπανο από καύλα. Θέλω να σε γαμάω, πάνω στις γούνες, μέχρι το επόμενο πρωί… να νοιώθω τους σπασμούς και τα τοιχώματα από το μουνάκι σου πάνω στο καυλί μου και να στο ανοίγω μέχρι το πάτο. Να σ' ακούω λαχανιασμένη να τα δίνεις όλα… να 'χω αυτές τις θεϊκές βυζάρες στο πρόσωπό μου… να μου γαμάς με τα δάχτυλα το κωλαράκι την ώρα που σε παίρνω. Να κοντεύω να τρελλαθώ από ηδονή.

Τόσο καυλωμένος είμαι λοιπόν τώρα που τα σκέφτομαι όλα αυτά. Που δεν πέφτει ο πούτσος μου με τίποτα! Μου 'ρχεται να πάω στο πριβέ WC και να τον παίξω για πάρτη σου, να χύσω δυνατά μουρμουρίζοντας τ' όνομά σου…

Το βράδυ λοιπόν, ε;

No comments:

Post a Comment