July 30, 2018

Τι κάνει ένα κυλοτάκι...

Σκέφτομαι μια φάση που θα ήθελα να γίνει, μωρό μου. Το βράδυ στο ξενοδοχείο… εσύ ακόμα ξαπλωμένη στο κρεβάτι και χαλαρή, εγώ στο μπάνιο ολόγυμνος κάτω από το ντους να νιώθω το νερό να πέφτει χλιαρό πάνω μου για να με τονώσει μετά από την έντονη ερωτική νύχτα… Αποφασίζεις να μου αφήσεις ένα μικρό δώρο. Κάτι που ξέρεις πως θα μου αρέσει και θα το αγαπούσα.

Σκύβεις και παίρνεις το string κυλοτάκι σου που σου το είχα ρίξει βιαστικά στο πάτωμα, ανοίγεις τα μπούτια σου και τρίβεις τον υγρό ακόμα καβάλο σου, πάνω και κάτω, ανάμεσα εκεί που χωρίζουν τα μουνόχειλα. Και λίγο παραπάνω, στη κοιλιά σου όπου πριν από λίγο είχα χύσει ποτάμια καυτού σπέρματος… Θέλεις να την αφήσεις μέσα στη τσάντα μου, ξέροντας πολύ καλά τι θα κάνω μετά, μόλις την βρω.

Ήταν σαν να με έβλεπες τώρα και με φαντάζεσαι να χαϊδεύομαι και να τραβάω το καυλί μου με κλειστά μάτια, να αναπολώ την βραδυά ακολασίας που μόλις περάσαμε, να σε σκέπτεται και να μυρίζω την κυλότα σου από τα υγρά μου και τα δικά σου
και να χύνω μόνο στην μυρωδιά της. Στην πραγματικότητα, αυτή η σκέψη σε κάνει
και εσένα τώρα να καυλώνεις και να νοιώθω υγρή πάνω στο κρεβάτι.

Αφού αντιλαμβάνεσαι ότι κοντεύω να τελειώσω το μπάνιο μου, ντυμένη τώρα και έτοιμη για να φύγουμε, είναι ακριβώς η ώρα για να κρύψεις το εσώρουχό σου στη τσάντα μου, αλλά δεν μπορείς να αντισταθείς και να μην το μυρίσεις και εσύ. Αγαπάμε και οι δύο πολύ τη μυρωδιά και τη γεύση από το μουνί σου βλέπεις...

Πολλές φορές σου έχω ζητήσει να πιπιλίζεις τα υγρά από τα δάχτυλά μου, αφού τα έχω βάλει προηγουμένως μέσα σου και συχνά με αφήνεις να το κάνω, ενώ σε έχω γαμήσει. Η γεύση και το άρωμα του δικού σου μουνιού, μαζί με το σκληρό πούτσο μου που σερνόταν μέσα και έξω από τον κόλπο σου, που ήταν υγρός από τα ζουμιά σου, είναι ανυπέρβλητα καυλωτικά.

Ακριβώς όπως το είχες φανταστεί, το επόμενο πρωϊ, αφού ξυπνήσω, βρίσκω το μικρό δώρο σου. Αμέσως βάζω το χέρι μου στο σακίδιο, το αρπάζω και το φέρνω στη μύτη μου. Η μυρωδιά σου, μου φέρνει στο μυαλό μου μνήμες από την προηγούμενη νύχτα που είχαμε περάσει μαζί, γεμίζοντας το κεφάλι μου με εικόνες από το να είμαι ανάμεσα στα πόδια σου, κοιτάζοντας το μουνί σου και μετά να το γλείφω μέχρι που εσύ με παρακαλούσες να σταματήσω…

Ολόκληρο το σώμα μου τρέμει και σπαρταράει από την αυτόματη καύλα που μου γεννάς. Επειδή όλα αυτά περνούν από το μυαλό μου, το χέρι μου γλυστράει χαμηλά, τα δάχτυλά μου πάνω από τις κοντοκουρεμένες μου τρίχες και πιάνουν το ήδη σκληρό και σηκωμένο μου καυλί. Ξέρω καλά πως καθισμένη στο γραφείο σου, εύχεσαι να ήσουν εδώ για να με βλέπεις την ώρα που τραβάω μαλακία στον σκληρό μου πούτσο και μυρίζω αγκομαχώντας το στρινγκάκι σου…

Με αυτές τις σκέψεις και την εικόνα του να σε πηδάω στα τέσσερα στο μυαλό μου, αρχίζω να χύνω και να βλέπω τα χύσια μου να καταλήγουν πάνω στην κυλότα σου. Πηχτά, άσπρα και καυτά, όπως μόνο εσύ μπορείς να μου βγάλεις. Και πάλι τη ξαναμυρίζω, σκουπίζοντας το πουτσοκέφαλο με τη μαύρη δαντέλλα που δεν μπορώ ν' αντισταθώ και σε παίρνω στο κινητό για να ακούσω την φωνή σου και εσύ τα βογγητά μου. Και να σε κάνω να με ακούς που μαλακίζω αυτόν το πούτσο που τόσο όμορφα σε γάμησε πριν μερικές ώρες.

Το τηλεφώνημά μου και η έντονη σκέψη του να τον παίζω για πάρτη σου, σου ξυπνά μια τόσο φιλήδονη επιθυμία, που όπως κάθεσαι στην καρέκλα, νοιώθεις μια υγρασία ανάμεσα στα πόδια σου. Ευτυχώς η τουαλέτα είναι κοντά και έτσι, αυθόρμητα απομονώνεσαι εκεί και βάζοντας το χέρι σου μέσα στο μουνί σου, ανοίγεις τα μουνόχειλά σου με τα δάχτυλα και αρχίζεις να τα βάζεις μέσα, βαθειά και γρήγορα…

Σε δευτερόλεπτα, τα υγρά σου έχουν φτάσει στα μπούτια σου. Το σώμα σου αναπηδάει σπασμωδικά σε ένα γρήγορο, αλλά εξαιρετικά βίαιο οργασμό που το χτυπά σαν τυφώνας. Και αφού τελειώσεις τρέμοντας, έτσι όρθια, πλένεσαι και επιστρέφεις στη δουλειά. Αλλά δεν μπορείς με τίποτα να συγκεντρωθείς στη δουλειά σου. Δεν έχεις ακόμα χορτάσει έρωτα και τρυφερότητα, ανάμικτα με συχνές αιχμές βιαιότητας και προστυχιάς που συμπληρώνουν το ερωτικό σκηνικό που σου χαρίζω.

Απόψε θα σε ξαναγαμήσω, όπως και να γίνει…

No comments:

Post a Comment