May 28, 2018

Έχοντας γευτεί το αληθινό γαμήσι...

Μωρό μου, ήταν υπέροχα χθες!

Σε γουστάρω όταν γίνεσαι ασυγκράτητη. Όταν ο οργανισμός σου διεγείρεται ολόκληρος και γυρεύει άμεση αντρική επαφή. Τότε εγκαταλείπεις τον φαινομενικό πουριτανισμό σου και να περνάς χωρίς πολλές σκέψεις στο άλλο άκρο, στην προστυχιά… Δεν φιλοδοξείς να γίνεις γκόμενα ευκαιρίας, αλλά η πουτάνα του εραστή σου. Η μία και μοναδική γαμιόλα του, που επιδιώκει να τον μεθάει απ' την καύλα.

Δεν έχεις πια καμμία διάθεση το πήδημά σου να 'ναι πλέον συνηθισμένο ή νερόβραστο, όπως αυτό που βρίσκεις στο σπίτι σου. Είσαι πάντα έτοιμη για το πιο ακόλαστο όργιο. Για να πάρεις τόσο μαστόρικο τσιμπούκι, που τέτοιο ρούφηγμα δεν είχε ξανα-αισθανθεί το καβλί του εραστή σου. Οι καυλοχειλάρες σου να βρουν τον προορισμό τους και να δουλεύουν ακατάπαυστα μέσα-έξω, ρουφώντας κι ερεθίζοντας τον γυμνό πούτσο. Ξέροντας πως η θέα του ολόγυμνου φλογισμένου θηλυκού που γονατίζει στα πόδια μου και η μυρωδιά της σάρκας της, μ' έχει αναστατώσει και μ' έχει μετατρέψει σε θηρίο, έτοιμο να σε κατασπαράξει...

Εσύ κορμάρα μου, καταφέρνεις να μ' ανάψεις τόσο γρήγορα, όσο καμμιά άλλη! Με κάνεις να πέφτω επάνω σου με βρυχηθμούς καύλας, να σφηνώνω το νευρωμένο καυλί μου ανάμεσα στα μουνόχειλά σου και να το σπρώχνω ορμητικά στο βάθος του κόλπου σου. Και δεν χορταίνεις πούτσο, κουκλάρα μου! Πότε να μου τον παίρνεις πίπα… πότε να μου τον πιάσεις και να μου τραβάς μαλακία… πότε να πηδά δυνατά το μουνάκι σου… και πότε ανοίγοντας τα κωλομέρια να βυθίζεται ορμητικά μέσα στην κωλοτρυπίδα σου…

Όλα αυτά για να αισθανθείς έναν οργασμικό σεισμό να δονεί το κορμί σου και σπαρταρώντας κυριολεκτικά σαν ενεργό ηφαίστειο που αμολάει λάβα, να χύσεις μ' όλο το απόθεμα καύλας και γλύκας που σου είχα σωρεύσει μέσα σου. Και να με οδηγήσεις με τη σειρά μου να εκσπερματώσω πάνω σου, αδειάζοντας όσα υγρά μου γέννησε ο πόθος μου για σένα και πασαλείβοντάς σε  απ' την κορφή ως τα νύχια.

Ξαπλώνεις τότε στην αγκαλιά μου για να αισθάνεσαι τη γλύκα να την απορροφά σιγά-σιγά ο οργανισμός σου, ενώ με τα δάχτυλά σου, πασαλείβεις όλο σου το κορμί με τα χύσια που είχαν ξεχειλίσει, για να τα ρουφήξει η σάρκα σου. Ολοκληρωμένη και πολύ ευτυχισμένη από το δόσιμο στον εραστή σου. Έχεις πλέον γευτεί το αληθινό γαμήσι από τον απόλυτο εραστή και από ευγνωμοσύνη δεν μπορείς παρά να μου πάρεις ένα τρυφερό τσιμπούκι, σαν ευχαριστήριο δώρο...

No comments:

Post a Comment