April 8, 2016

Πρωκτικά παιγνίδια

Μωρό μου, θέλω να ξέρεις πόσο περήφανος είμαι για το πόσο "προχωρημένη" στο σεξ έχεις γίνει μαζί μου. Πόσο έχεις ανοιχτεί σε παιγνίδια και εμπειρίες που είτε θεωρούσες ταμπού, είτε δεν σου είχε ζητήσει κανένας από τους πρώην εραστές σου. Ούτε καν ο άντρούλης σου σε τόσα χρόνια γάμου. Πράγμα που με φτιάχνει απίστευτα. Όπως όταν με ακουμπάς ελαφρά με το δάκτυλο από πίσω και πιο συγκεκριμένα στην κωλοτρυπίδα μου. Το γουστάρω τρελά. Αμέσως γίνεται πέτρα ο πούτσος μου… παραδίδομαι άνευ όρων στη μαγική σου περιποίηση…

Όχι ότι έχω πρόβλημα στύσης μαζί σου καυλιάρα μου, κάθε άλλο. Αλλά το άγγιγμα στον κώλο μου, δίνει το κάτι παραπάνω. Καυλώνω μέχρι τρέλας! Όπως όταν είμαι ξαπλωμένος και μου γλύφεις τα αρχίδια και αρχίζεις να κατεβαίνεις με τη γλώσσα σου λίγο παρακάτω. Όταν μάλιστα ξεκινάς να μου γλύφεις την κωλοτρυπίδα παλαβώνω από ερεθισμό. Και στη συνέχεια όπως με τσιμπουκώνεις αρχίζεις να με χαϊδεύεις από πίσω, να σπρώχνεις το δάκτυλό σου στην κωλαράκι μου. Με κάθε άγγιγμά σου αναστατώνομαι, γίνομαι πύραυλος. Και ξέρω ότι σε φτιάχνει και σένα  η ιδέα ότι καυλώνω τόσο πολύ με τα χάδια στον κώλο μου. Δεν μπορώ άλλο να περιμένω… εκείνες τις στιγμές που με ερεθίζεις έτσι, ανυπομονώ να σε γαμήσω με όλους τους δυνατούς τρόπους…

Φαίνεται το πόσο πολύ το απολαμβάνω, ε γλυκιά μου; Ιδιαιτέρως όταν φτάνοντας στον κώλο μου, ανοίγεις μαλακά τα κωλομάγουλά μου και κοιτώντας την κωλοτρυπίδα μου να σου προσφέρεται ξεκινάς γρήγορα το γλύψιμο. Πρώτα μαλακά-μαλακά για συνηθίσω και μετά πιο έντονα, προσπαθώντας να χώσεις τη γλώσσα σου όσο γίνεται πιο βαθιά μέσα στον κώλο μου. Παθαίνω την πλάκα μου!

Επίσης είναι σκέτη τρέλα όταν βρίσκομαι εγώ στα τέσσερα. Μπροστά σου, σα να γίνομαι το πουτανάκι σου. Εκεί που ο κώλος μου είναι πια στο πιο ψηλό σημείο του σώματός μου. Η απόλυτη παράδοσή μου σε σένα... να μπορώ να φάω το κωλοδάχτυλο και το γλύψιμο της ζωής μου και ταυτόχρονα να μου μαλακίζεις την πούτσα. Να μουγκρίζω από την ηδονή σαν άγριο θηρίο και να κρατιέμαι να μη χύσω πάνω στα σεντόνια, έτσι όπως μου παίζεις το πούτσo καθώς με πηδάς, δαχτυλιάζοντας τη σούφρα μου...

Είμαι πάντα πρόθυμος για οτιδήποτε μου ζητήσεις μωρό μου. Μου αρέσει σε όλα τα επίπεδα να είμαστε ίσοι, να ανταλλάσσονται οι ρόλοι. Έτσι και στο κρεβάτι. Παντού ίσοι! Να έρχεται η ώρα να πάρω πίσω λίγο από τον πούτσο που σου έχω ρίξει. Να με ξεσκίσεις με τη σειρά σου, να βουτήξεις τα κωλομέρια μου και να βρεθείς στη θέση αυτού που γαμάει, να βιώσεις και εσύ τη κυριαρχική δύναμη του γαμιά.

Πάντως να ξέρεις ότι είναι μοναδική εμπειρία να βρεθείς στη θέση του άντρα και να κάνεις τον εραστή σου παθητικό. Μόνο για σένα! Ελάχιστοι άντρες είναι έτοιμοι να δεχτούν κάτι τέτοιο από τις ερωμένες τους. Kαι μόνο το γαμήσι που τρως μετά, αξίζει σαν ανταμοιβή για το πήδημα που μου ρίχνεις. Γιατί μ' έχεις καυλώσει τόσο πολύ που πάντα σου ξεσκίζω το μουσκεμένο μουνάκι σου τόσο γρήγορα και δυνατά και επίμονα, μέχρι να μην αντέχεις να γαμηθείς άλλο. Είσαι μοναδική κούκλα μου. Γιατί όχι μόνο μου τα κάνεις όλα τα παιγνίδια που γουστάρω, αλλά απολαμβάνεις επίσης το να μου τα δίνεις όλα! 


No comments:

Post a Comment