February 24, 2016

Με θέλεις!

Μωρό είσαι γυναικάρα με τα όλα σου. Για τρελλά παιγνίδια. Το θέλω κολασμένα να ασελγήσω πάνω στα καυλόβυζα και το μουνάκι σου. Να σε αποθεώσω στο γαμίσι. Να σε αρπάξω από τα μαλλιά , να σπρώξω το στόμα σου στον πούτσο σου, και να σου κόψω την ανάσα με τη δικιά μου καύλα. Να χαϊδέψω τη μουσκεμένη σου μουνάρα και να την ανοίξω... Θα γυαλίζει ιδρωμένη, πρόστυχη και καυλωμένη και θα με προσκαλεί. Και μετά αφού σε στήσω στα τέσσερα σαν σκύλα, να μπω μέσα σου απότομα, να σε πηδάω μέχρι να ανατιναχτεί ο πούτσος μου από ηδονή, μέχρι που να χύσουμε μαζί ξεφρενιασμένοι.

Όλα θα σου τα ξυπνήσω μωρό μου από την επιθυμία. Τα χείλη σου θα δαγκώνονται, η γλώσσα σου θα πεινάει, οι ρώγες σου θα σκληρύνουν και το μουνί σου θα 'ναι μούσκεμα. Όλα σου θα μου παραδοθούν και θα παλαβώσουν από καύλα. Όλα σου θα γίνουν δικά μου! Θα θέλεις όταν με ξαναδείς να μου ορμήσεις, να με νιώσεις, να με χουφτώσεις, να με γλύψεις, να με ρουφήξεις...

Θέλεις να με γευτείς από παντού! Χωρίς να πολυμιλήσουμε, χωρίς να χάνουμε καιρό. Από εκείνη τη στιγμή που το ζητήσεις... να μην σταματήσω ούτε λεπτό... να σε γαμάω. Και θα στο λέω αδιάκοπα! Συνέχεια θα σε "ταλαιπωρώ" ώστε να έχεις τον πούτσο μου στο μυαλό σου. Να σε γαμάει, να σε χτυπάει, να σε πιπώνει, να σε ξεσκίζει, να σε χαστουκίζει , να ξεκουράζεται και να συνεχίζει. Και δεν τον χορταίνεις και τον αποζητάς. Με θέλεις, όπως και 'γω μουνάρα μου ατελείωτη. Με θέλεις και βασανίζεσαι από καύλα. Με θέλεις και περιμένεις...

No comments:

Post a Comment