November 21, 2015

Να περιμένεις τη συνέχεια...

Πριν από λίγο και όσην ώρα έκανα μπάνιο σε σκεφτόμουνα και ομολογώ ότι είχα ερεθιστεί αρκετά. Σε φανταζόμουν να με χαϊδεύεις ερεθιστικά παντού, με τα χέρια σου και τη γλώσσα σου. Μου διεγείρεις διαρκώς την φαντασία με τη τόση σεξουαλικότητα που έχεις, που με κολλάς... Με κάνεις να σε θέλω, τώρα αμέσως και όλο περισσότερο.

Είμαι πάντα τόσο καυλωμένος όσο σε φέρνω στο μυαλό μου. Όπως σήμερα. Φαντάζομαι την στιγμή που διαβάζεις αυτό το sms και σου ‘ρχεται η επιθυμία να παίξεις κι εσύ το μουνάκι σου. Αυτό που σκέφτομαι έχω την ικανότητα να στο μετατρέπω σε προσμονή ηδονής, μωρό μου. Δεν φεύγεις από το μυαλό μου, είσαι γυναίκα για «φάγωμα». Από την κορυφή μέχρι τα νύχια.

Σε θέλω και σένα πολύ ερεθισμένη. Και σου θυμίζω πόσο μου αρέσει να πιπιλάω. Ειδικά τα βυζιά σου. Είμαι σίγουρος πως είμαι ο μόνος που όταν σου πιπιλάει τις ρώγες, σ’ ευχαριστεί τόσο πολύ που μπορείς να φτάσεις σε οργασμό και χωρίς να αγγίξω κανένα άλλο μέρος του σώματός σου. Και ξέρεις ότι δεν θέλω κανένα σημείο του κορμιού σου να μένει παραπονεμένο όπως επίσης ότι τρελλαίνομαι  να αγγίζω και να ερεθίζω μια γυναικάρα σαν και σένα.

Θυμάσαι, έχω την ικανότητα να σε καυλώνω τόσο πολύ, που πλέον μου φτάνουν ελάχιστα χάδια για να σε φτάσω σε έναν εκρηκτικό οργασμό. Νοιώθω μωρό μου ότι το μουνί σου είναι πολύ υγρό. Σε σκέφτομαι ανάσκελα στο κρεβάτι, με ανοιχτό το μπουρνούζι σου να τρίβεις τις ρώγες σου που είναι σκληρές από την καύλα. Σου είπα ότι λατρεύω να γλείφω την κοιλιά σου την ώρα που με το χέρι σου χαϊδεύεις τον καυλωμένο πούτσο μου, από ψηλά στο πουτσοκέφαλο, μέχρι χαμηλά, στο σημείο του δέρματος που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα αρχίδια μου...

Είμαι σίγουρος κουκλί μου, ότι η καύλα σου για μένα είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορείς να ηρεμήσεις. Η μόνη λύση είναι να παίξεις το μουνί σου και να χύσεις για μένα! Γυμνή πάνω στο κρεβάτι, ανοίγοντας τα πόδια σου, αρχίζεις να χαϊδεύεις την κλειτορίδα σου με αργές κινήσεις που όλο και αυξάνονται σε ένταση μαζί με την καύλα σου. Με φαντάζεσαι να σε γλείφω παντού. Στην αρχή στο λαιμό, στην κοιλιά, στα μπούτια, μετά στα βυζιά και μετά στο μουνάκι σου που είναι μουσκεμένο από την καύλα…

Με θέλεις τόσο πολύ τώρα και είσαι τόσο καυλωμένη. Νοιώθεις να σ’ αγγίζω. Η φαντασία σου κάνει παιχνίδια με το κορμί σου. Όσο πιο πολύ με σκέφτεσαι, τόσο περισσότερο καυλώνεις. Τώρα σπρώξε δυο δάχτυλα μέσα στο μουνί σου και άρχισε να τα κουνάς μέσα-έξω. Η μουνόχειλά σου καίνε. Οι ρώγες σου σκληρές σαν πέτρα. Η ηδονή σε γεμίζει. Τα δάχτυλά σου σκίζουν το μουνί σου με δύναμη, φαντάζεσαι ότι είναι ο πούτσος μου που σου γαμάει το υγρό μουνάκι ασταμάτητα.

Από το στόμα σου βγαίνουν άναρθρες κραυγές ηδονής. Θέλω τόσο να σου τηλεφωνήσω να τις ακούσω, να μου πεις πόσο πολύ φτιάχνεσαι μαζί μου και απολαμβάνεις τα χάδια μου, τα φιλιά μου, το γαμήσι από τον χοντρό πούτσο μου. Δεν μπορείς να αντέξεις για πολύ ακόμα. Ο οργασμός σου πλησιάζει. Κουνάς τα δάχτυλά σου με μανία μέσα-έξω και τα καρφώνεις όλο και πιο βαθιά μέσα στην καυτή τρύπα σου. Το νοιώθεις να έρχεται!

Ρίγη ξεχύνονται σε όλο σου το κορμί. Ο οργασμός αρχίζει να σε κυριεύει. Οι συσπάσεις που νιώθεις είναι τόσο έντονες, ξεκινούν από το μουνί και την κοιλιά σου και καταλήγουν σε όλο σου το σώμα. Τα υγρά σου, γλιστρούν έξω από τα μουνόχειλά σου και μουσκεύουν τα σεντόνια σου. Βογκάς και το απολαμβάνεις και εγώ με τη σειρά μου ξέρω πως το κάνεις για μένα, πως μου αφιερώνεις αυτό σου το χύσιμο και ερεθίζομαι τόσο πολύ. Δεν θα τελειώσει έτσι αυτή η βραδιά μωρό μου, θα έχει πολλές συνέχειες. Ήδη σε θέλω πάλι και ξέρω θα με θες ξανά…


No comments:

Post a Comment