April 23, 2019

Κοινός παρανομαστής, η καύλα!

Γιατί στο κάνω αυτό με τα μηνύματα; Γιατί; Σε τρελαίνω! Όπως και συ εμένα! Πόσο μου έχεις λείψεις… η σκέψη σου μ' έχει καυλώσει τρελά! Μόνο εσύ με καυλώνεις έτσι, μωρό μου! Δεν μπορώ.. σε θέλω! Με τον ίδιο παθιασμένο τρόπο που και εσύ, τώρα που διαβάζεις αυτές τις γραμμές. Γιατί θέλεις να σ' ανεβάσω κι άλλο στην κλίμακα της ηδονής και εγώ με τη σειρά μου να σε φέρω στα όρια σου από καύλα, ώστε να παραδοθείς τελείως στις ορέξεις μου.

Αφού καύλα μου, το μουνάκι σου πραγματικά γίνεται μούσκεμα όταν με βλέπεις! Και τώρα που με διαβάζεις, τα υγρά σου έχουν ήδη βρέξει τα μπούτια σου και το στρινγκάκι σου και το μόνο που ποθείς είναι να σε σφίξω στην αγκαλιά μου για να ξεκινήσει η γνώριμη πλημμυρίδα ηδονής και γλύκας. Κανένας μωρό μου, δεν πρόκειται ποτέ να σε ικανοποιήσει όπως εγώ και το ξέρεις. Μόνο εγώ γνωρίζω τα κουμπιά σου και πως να σε κάνω ολοκληρωτικά δική μου.

Μπορώ να σε φανταστώ όταν καυλώνεις και μαλακίζεσαι… κλείνεις τα μάτια και σκέφτεμαι ότι σε γαμάω εγώ και όχι τα δάχτυλά σου. Πόσες φορές έχεις επιθυμήσει να με ένοιωθες εκείνη τη στιγμή να σε γλείφω με μανία και να σου τρίβω το μουνάκι; Ή εσύ με τη σειρά σου να μου δαγκώνεις απαλά τον πούτσο μου πάνω από το σλιπάκι και να μου τον γλείφεις, μέχρι που δεν αντέχεις και το παραμερίζεις για να τον πάρεις στο στόμα σου κάνοντας μου ένα φοβερό τσιμπούκι.

Θα γίνω μονότονος, αλλά θα ξαναμιλήσω για τα απίθανα τσιμπούκια σου. Σπάνια βρίσκεται γυναίκα με τέτοια όρεξη για τον πούτσο του εραστή της. Τον λατρεύεις… κάνεις λες και θέλεις να τον καταπιείς. Τον βάζεις στο στόμα σου και στριφογυρνάς τη γλώσσα σου γύρω-γύρω από το πουτσοκέφαλο, τον βγάζεις και τον φιλάς σαλιώνοντάς τον και τον ξαναπαίρνεις μέσα. Εκείνες όμως  τις φορές που τα δίνεις όλα, είναι όταν σου πιάνω το κεφάλι και αρχίζω να σου γαμάω το στόμα αναγκάζοντάς σε να με τσιμπουκώσεις πιο γρήγορα και εσύ συνοδεύεις τη πίπα με δυνατά μουγκρητά για να σε ακούω και να καυλώνω περισσότερο.

Με φτιάχνει επίσης που ενώ όταν κυκλοφορούμε έξω μαζί, είσαι πάντα κυρία, κατά βάθος τρελαίνεσαι πάντα στην ιδέα να σε φτιάχνω σε δημόσιους χώρους. Να σε μπαλαμουτιάζω σε καφετέριες, ασανσέρ, σκάλες, δρόμους, μπαλκόνια κλπ. Η καύλα σου τότε είναι απίστευτη και είσαι πάντα στα πρόθυρα του να χύσεις δυνατά.

Κάποια μέρα θα σε πάρω έτσι δημόσια, στο αυτοκίνητο. Θα φέρω το μεγάλο και θα πάμε στο πίσω κάθισμα, θα σου βγάλω το παντελόνι και θα με καβαλήσεις με γυρισμένη πλάτη… θα κρατιέσαι από τα μπροστινά καθίσματα και θα καρφώνεσαι πάνω στον πούτσο μου χωρίς καν να σε κρατάω εγώ. Μόνη σου θα δίνεις το ρυθμό που θα χορεύεις πάνω στο καυλί μου και το μόνο που θα κάνω είναι να σε χαστουκίζω δυνατά στον κώλο, όταν θα θέλω να επιταχύνεις…

Τρελαίνεσαι να τον έχεις στο μουνί σου καύλα μου! Τρελαίνεσαι! Μπορείς να γίνεις μεγάλη καριόλα για τον πούτσο μου. Και με φτιάχνει απίστευτα αυτό. Να καρφώνεσαι πάνω του μέχρι να μην μπορείς να κουνηθείς από την κούραση. Να με γαμάς με το μουνί σου! Να τον παίρνεις όλο μέσα και να ξεσαλώνεις! Να μου χύνεις το καυλί μέχρι τα αρχίδια. Απολαμβάνοντας όσο γαμήσι έχασες τόσο καιρό. Γιατί είσαι πολύ γυναικάρα, πολύ μουνάρα… Ένα θηλυκό βόμβα, έτοιμη για μεγάλες απολαύσεις…

No comments:

Post a Comment