February 3, 2019

Μαζί σου δεν είναι ποτέ ένα απλό τσιμπούκι

Αν κάποιος μπορούσε να διαβάσει το μυαλό μου της την ώρα που σε έχω απέναντί μου, θα έβλεπε με τεράστια, τρομαγμένα γράμματα τη λέξη ΠΙΠΑ. Γιατί στο στοματικό sex είσαι μοναδική! Μου έχουν πάρει πολλα τσιμπούκια στη ζωή μου, αλλά τα δικά σου είναι πλέον, αξέχαστα. Από τον τρόπο που χαλαρώνεις όταν το κάνεις, μου δίνεις να καταλάβω, πως είσαι από τις σπάνιες γυναίκες που μια καλή πίπα στον εραστή σου, σε καυλώνει εξίσου, όσο και τον άντρα.

Μου 'χεις πει πως με γουστάρεις τόσο πολύ που είμαι ο πρώτος και μοναδικός πούτσος που έχεις τσιμπουκώσει τόσο πολύ. Που απολαμβάνεις όσο τίποτα να μπουκώνει το στοματάκι σου. Μέγιστη τιμή! Γιατί και για μένα είναι από τις μεγαλύτερες ηδονές μου, να βλέπω τον πούτσο μου να εξαφανίζεται μέσα στο ζεστό σου στόμα, αργά-αργά στην αρχή και όλο και πιο γρήγορα στη συνέχεια και λίγο πριν από το χύσιμο, να βγάζω έξω το καυλί μου και να χύνω πάνω σε μια γλώσσα, που ξεπροβάλλει μέσα από ένα ορθάνοικτο στόμα.

Τόσο ζωντανή η εικόνα σου. Γονατιστή και να κρατιέσαι από τα γόνατά μου. Να με κοιτάς στα μάτια. Να σου σηκώνω τον καυλωμένο μου πούτσο μου λίγο πιο ψηλά και να τον κουνάω μπροστά σου, στην προσπάθειά μου να τον κάνω πιο επιθυμητό. Να τον πιάνεις με τις άκρες των δακτύλων και να τον τινάζεις πάνω-κάτω μερικές φορές, σαν πινέλο. Ν' ακουμπάς τα χείλη σου πολύ απαλά στην άκρη από το πουτσοκέφαλο, και να το φιλάς τρυφερά…

Και μετά ένα ρουφηχτό φιλάκι, για να δείξεις πόσο αγαπάς το καυλί και να τον χαϊδεύεις λίγο με την γλωσσίτσα σου, όσο τον φιλάς. Να προχωράς αργά και ν’ ανεβαίνει σταδιακά η καύλα. Να σου πιάνω το χέρι σου και να το φέρνω να χουφτώσει την ψωλή μου, για να νιώθεις το αίμα που κυλάει πιο έντονα στον πούτσο μου, καθώς με καυλώνεις με το στόμα σου.

Και σε βλέπω που χρονοτριβείς για να ρουφήξεις τη μυρωδιά του πούτσου και των αρχιδιών μου. Αν δεν κάνω λάθος, όταν καυλώνω, η περιοχή γύρω από τον πούτσο αποπνέει μια άλλη μυρωδιά, μια οσμή καύλας, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω κι αυτή η μυρωδιά ξέρω, φτάνει βαθειά μέσα στο κεφάλι σου και τη νιώθεις… την αγαπάς.

Με λειώνει το πόσο το απολαμβάνεις! Να σε χαϊδεύω με το έξω μέρος των χεριών στα μάγουλα και να περνάω τα δάκτυλά μου πάνω από τους κροτάφους σου και ανάμεσα στα μαλλιά σου. Να προχωρώ τις άκρες των δακτύλων μου χαμηλά, πίσω από τ’ αυτιά σου, με τις παλάμες μου τώρα ν’ ακουμπούν στους κροτάφους σου. Να σε χουφτώνω απ’ το κεφάλι για να δώσω ρυθμό. Και έμπειρη όπως είσαι, το περιμένεις να σου γαμήσω λίγο το στόμα.

Γιατί είμαι απαιτητικός από τις γυναίκες που με φτιάχνουν και με παθιάζουν και με μένα μωρό μου, πρέπει να γευτείς πολύ πούτσο. Με όποιο τρόπο γουστάρω να στον δώσω. Ανοίγοντας αργά τα χείλη σου, κοιτώντας με στα μάτια... Να σου χώνω τον πούτσο στο στόμα σου και να προχωράει χωρίς αντίσταση, μπαινοβγαίνοντας αργά και σταδιακά όλο και πιο βαθειά... Να σε μπουκώσω για να βλέπω την αγωνία στο βλέμμα σου, όπως με κοιτάς γονατιστή, προσπαθώντας να μαντέψεις μήπως κάθε φορά που σου τον χώνω, θα σου τον καρφώσω απότομα να τον καταπιείς ολόκληρο.

Παίρνεις βαθειά ανάσα κι αρχίζεις να κατεβαίνεις. Καταπίνοντας όλο και περισσότερο πούτσο, τον εξαφανίζεις μέσα στο στοματάκι σου, όλον μέσα, σχεδόν φτάνοντας μέχρι τ’ αρχίδια. Τον κρατάς εκεί λίγη ώρα, μέχρι που μου φαίνεται, πως δε μπορείς ν’ ανασάνεις και τότε τον πετάς έξω από το στόμα σου. Στέκεσαι λίγο και τον θαυμάζεις και μετά με κοιτάς στα μάτια, σα να θέλεις μια επιβεβαίωση, πως ό,τι έκανες μέχρι τώρα, το έκανες καλά...

Μια χαρά τα μας μωρό μου, έρχεται η ώρα της ανταμοιβής σου. Θα μ’ αφήσεις να σε δροσίσω με τα καυτά μου χύσια… Όπως σ' αρέσει, όταν θα με ρουφάς με τόσο πάθος, που σχεδόν θα πονάει ο πούτσος μου... Τότε δεν θ' αντέξω άλλο και θα νιώσεις μια έκρηξη από χύσια μέσα στο μπουκωμένο στόμα σου. Και όπως μ' έχεις καλομάθει, θα μου τα καταπιείς όλα, χωρίς ν' αφήσεις ούτε σταγόνα να πέσει έξω!

No comments:

Post a Comment