October 23, 2015

Αναπάντεχες συμπτώσεις

Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ξαναβρεθήκαμε έτσι αναπάντεχα. Ξύπνησαν όλα αυτά τα συναισθήματα που νιώθει κανείς ζώντας υπέροχα. Από ένστικτο θες ή απο εμπειρία, πια μετά απο τόσες επαφές, ένιωσα στο βλέμμα σου πως με ήθελες επειγόντως. Να με ξαναζήσεις! Ένιωθα την αναμονή στην ανάσα σου... την βασανιστική προσμονή του φιλιού που θα έδειχνε τον δρόμο προς την καυτή συνέχεια που ζητά το κορμί και η ψυχή σου. Με κάτι τέτοια παίρνω φωτιά, φουντώνω τόσο, που μου είναι δύσκολο να κρατηθώ.

Με γοητεύει το να ομορφαίνω την ερωτική ζωή μιας γυναίκας. Νοιώθω αφάνταστα δημιουργικός και χρήσιμος όταν το καταφέρνω. Όπως μαζί σου κούκλα μου. Είσαι απίστευτα ωραία γυναίκα, ειδικά όταν βρίσκεσαι στα πελάγη του έρωτα και της ηδονής… Μακρυά από τα πεζά και τα γήινα. Και πολύ ανυψωτικό για μένα… όταν είμαι εγώ το όχημα που σε παίρνει από τη γη και σε πάει στ' αστέρια…

Δεν φαντάζεσαι πόσο απολαμβάνω να σ' έχω σφιχτά πάνω μου, να σε χαϊδεύω και να σε "παίζω" στα χέρια μου. Να σου κάνω έρωτα με τα δάχτυλά μου γλείφοντάς-σε στο λαιμό… στο πηγούνι… στα χείλη… Η ανάσα σου στ' αυτί μου ένα ατέλειωτο άκουσμα ηδονής. Τότε, μου γεννιέται πάντα η επιθυμία να σε κάνω να "πετάξεις" με κάθε τρόπο, να βγάλεις όλη την ηδυπάθεια, τον αισθησιασμό και όλη τη πουτανιά σου και να μου τα δώσεις! Να σε πάρω όλη… να χαθώ μέσα στη θηλυκότητά σου.

Πάντα ηδονίζομαι όταν βλέπω την ικανοποίηση ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της γυναίκας. Είναι τόσο μοναδικά όμορφο θέαμα. Το πιο απελευθερωτικό! Και όταν γνωρίζεις πως εσύ ευθύνεσαι γι αυτή την ομορφιά, νοιώθεις θεός!

Ποτέ δεν θα μάθουμε αν τελικά είναι φάρσα η ζωή που ζούμε… το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ρουφήξουμε τις ομορφιές της, αγνοώντας τη μιζέρια απ' όπου και αν προέρχεται… 


No comments:

Post a Comment