November 27, 2012

Αυτή τη φορά ήταν στο τραπέζι…

Είμαι πολύ ικανοποιημένος που χθες βρεθήκαμε έτσι αναπάντεχα. Ξύπνησαν όλα αυτά τα συναισθήματα που νοιώθει κανείς ζώντας το απρόβλεπτο… συναισθήματα υπέροχης απόλαυσης! Από ένστικτο θες ή από εμπειρία (πια μετά από τόσες επαφές), ένοιωσα στο βλέμμα σου πως με ήθελες επειγόντως. Ένοιωθα την ανυπομονησία στην ανάσα σου… τη βασανιστική προσμονή του φιλιού που θα άνοιγε το δρόμο της καυτής συνέχειας που ζητά το κορμί και η ψυχή σου. Με κάτι τέτοια παίρνω και εγώ φωτιά, φουντώνω τόσο πολύ που μου είναι δύσκολο να συγκρατηθώ.

Ήταν ένα υπέροχο γαμήσι. Είμαι σίγουρος πως θα μου μείνει αξέχαστο!...


…Είμαστε σπίτι σου, κάθομαι στον καναπέ του καθιστικού σου… Εσύ έρχεσαι δίπλα μου, ρίχνουμε λίγα σχετικά χουφτώματα και σ' αρπάζω για να σε οδηγήσω να ξαπλώσεις πάνω στο τραπέζι της τραπεζαρίας. Φάτσα μου. Τραβάω τη μπλούζα σου, ξεχύνονται έξω τα πλούσια βυζιά σου… Βυζαίνω το ένα, πιάνω τη ρώγα του άλλου… "Πιο δυνατά!" με παροτρύνεις… Την πιέζω περισσότερο… "Κι άλλο!", μου λες… Τη δαγκώνω εγώ…

Έχουμε καυλώσει και δεν κρατιόμαστε. Σου ξεκουμπώνω τη ζώνη, τραβάω μαζί και παντελόνι και κυλοτάκι… Μπροστά μου, ένα λαχταριστό πανέμορφο ξυρισμένο μουνάκι. Το αγγίζω·μούσκεμα! Αρχίζω να το τρίβω·λίμνη! Με στέλνει που ακούω τα υγρά σου να πλατσουρίζουν όσην ώρα τρίβω τα μουνόχειλά σου…

Τα ζουμιά σου έχουν πλημμυρίσει τη χούφτα μου! Σε συνδυασμό με τα πολλά υγρά, βάζω γρήγορα μέσα σου το πρώτο δάχτυλο… και μετά το δεύτερο… μετά και τρίτο… Τα ζουλάω όσο μπορώ, τρίβω τα τοιχώματα και τη κλειτορίδα και σε καυλώνω απίστευτα! Δυστυχώς, αν και το θέλω, δεν μπορώ να βάλω όλο το χέρι μου μέσα σου, αλλά όσο έβαζα είναι ήδη αρκετό για να σε φέρει στα πρόθυρα του οργασμού. Δεν έχυσες εκείνη τη στιγμή, αλλά σίγουρα σου άρεσε… Καύλωνες, βογκούσες, πίεζες με τη σειρά σου· προσπαθώντας να κάτσεις επάνω στα δάχτυλα που σ' ετοιμάζουν. Το κορμί σου εκλιπαρεί πλέον για τον πούτσο μου!

Έχει έρθει η στιγμή να ξεκινήσει το γλείψιμο. Αυτό που με τρελλαίνει μαζί σου είναι ότι για σένα το τσιμπούκι είναι μια ιεροτελεστία. Αρχίζεις (όπως σχεδόν πάντα) να με  γλύφεις από το λαιμό, μετά το στήθος, τη κοιλιά -χρονοτριβώντας στον αφαλό, γύρω στα πόδια και σιγά-σιγά πλησιάζεις χαμηλότερα κάνοντάς-τα όλα μούσκεμα με το σάλιο σου. Μ' εξιτάρεις περισσότερο απ' όσο αντέχω! Βάζω τα χέρια μου να σε περιορίσω προς το επίκεντρο, αλλά εσύ εκεί… Η γλώσσα σου παντού…

Όταν πια με παίρνεις ανάμεσα στα χείλη σου, τον σαλιώνεις κατεβάζοντάς τον βαθιά στον ουρανίσκο σου. Είμαι ήδη σκληρός όσο δεν παίρνει, κι εσύ επιμένεις να μου μουσκεύεις τον πούτσο με τη γλώσσα. Ρουφάς τα' αρχίδια μου, γλύφεις κατά μήκος καυλί και πουτσοκέφαλο· σαν να ήταν το καλύτερο γλυκό. Όλα για να μου μείνουν αξέχαστες οι πίπες σου, μωρό μου.

Έφτασε και η ώρα για γαμήσι. Όπως είσαι ξαπλωμένη ανάσκελα στο τραπέζι σε ξεκινάω με ένα ωραίο κλασσικό ιεραποστολικό. Σε λίγο είχε τόσο δύναμη το κάρφωμα που τα' αρχίδια μου τρίβονταν στο ξύλο και πονούσαν! Ενώ ξεκινήσαμε με σένα να έχεις απόσταση 1-2 μέτρα από τις καρέκλες, μετά από λίγο προσπαθούσες να βάλεις το χέρι σου για να μη χτυπάς το κεφάλι σου ή να μη βρεθείς στο πάτωμα. Εγώ δεν χαμπαριάζω, σε γαμάω σαν να μην υπάρχει αύριο· δυνατά αλλά χωρίς να βιάζομαι. Μ' έχει πιάσει και αυτό που με πιάνει καμμιά φορά να μην τελειώνω με τίποτα…

Έτσι, με τόσο βάλε-βγάλε, αρχίζει να πλησιάζει ο οργασμός σου. Τελειώνεις δυνατά και δεν το πιστεύεις πόσο! Έχοντας σπασμούς σε όλο σου το σώμα και φωνάζοντας ότι χύνεις… Μου 'χεις πει ότι πριν από μένα σχεδόν ποτέ δεν τελείωνες με γαμήσι και πάντα οι σύντροφοί σου αδιαφορούσαν για τις καύλες σου μετά· και γι' αυτό λατρεύεις το ότι σε κάνω και χύνεις κάθε φορά που πηδιόμαστε.

Φτάνει και η δική μου σειρά να τελειώσω και θέλω να είναι για πάρτη σου! Έτσι όπως είσαι ανάσκελα στο τραπέζι, έρχομαι απέναντι και στέκομαι από πίσω σου, με τα' αρχίδια μου πάνω στο μέτωπό σου και το καυλί μπροστά στα μάτια σου· να πιέζω τη πούτσα μου προς το στόμα σου, αφού είχε ελαφρώς μαλακώσει… Όχι πολύ, αρκετά όμως για να μπαίνει μέσα με άνεση σε αυτή τη στάση. Εσύ αρχίζεις να τον πιπιλάς με δύναμη, ενώ εγώ σου στρίβω τις ρώγες και σφίγγω τις βυζάρες σου. Μπουκωμένη μουγκρίζεις και με ζητάς με τον τρόπο σου πιο δυνατά… Με το άλλο μου χέρι μαλακίζω το (πρόσφατα χυμένο) μουνί σου με ένταση. Όπως το έτριβα είχε ξαναγίνει σα λίμνη· άκουγα τα πλατσουρίσματα από τα δάχτυλά μου που έπαιζαν με τα μουνόχειλά σου και την κλειτορίδα σου και τρελαινόμουν.

Σε μαλακίζω με δύναμη και ταυτόχρονα σου γαμάω το στόμα σου, και το όλο θέαμα με καυλώνει πλέον απίστευτα. Σε συνδυασμό με το τσιμπούκι σου βέβαια, μου έρχεται να σου στολίσω το πρόσωπο με τα χύσια μου. Όταν αντιλαμβάνομαι ότι θα ξαναχύσεις και 'συ, αφήνομαι και 'γω για να τελειώσουμε μαζί! Και έβγαλα ένα ποτάμι σπέρμα… Τα χύσια μου ξεχείλισαν από το στόμα σου και έτρεχαν από τα μάγουλά σου… Τα έπινες κανονικότατα ενώ τιναζόσουν από τον δικό σου οργασμό. Συντονισμένοι τέλεια στην ακολασία, συντονισμένοι και στο τελείωμα…


…Πάντα θα θυμάμαι εκείνο τον απίστευτο έρωτα που κάναμε στη τραπεζαρία σου!
 

No comments:

Post a Comment