October 1, 2012

Πίπα - γλειφοκώλι...

Mωρό μου, θέλω τόσο πολύ να σου κάνω ένα καλό γλειφομούνι που μ’ έχει πιάσει τρέμουλο από την καύλα… Ο πούτσος μου θα ‘χει αλλάξει χρώμα από προσμονή, είμαι σίγουρος!  Πόσο ποθεί να νοιώσει τα σφιχτά βυζιά σου να τρίβονται πάνω του και τις ρώγες σου, σκληρές, να χαϊδεύουν το πρησμένο πουτσοκέφαλο. Να περιμένει το στόμα σου λαίμαργα να τον βυθίσει βαθιά μέσα στον ζεστό λαιμό σου, κάνοντάς με να τιναχτώ από την καύλα.

Φαντάζομαι τα δάχτυλά μου να παραμερίζουν το στρινγκάκι σου και να χώνονται ανάμεσα στη δαντέλα και στο μουνί σου. Τώρα όλο το χέρι μου χουφτώνει το μουνί σου ενώ ο αντίχειράς μου τρίβει την κλειτορίδα σου. Η μουνάρα σου είναι μούσκεμα, καύλα μου. Τα βογκητά σου δυναμώνουν όταν σου χώνω δύο δάχτυλα μέσα στο κόλπο σου. Ανασηκώνεσαι και ξανακαθίζεις τη λεκάνη σου πάνω στο χέρι μου για να με νιώσεις βαθύτερα…  Αλλά έχω λυγίσει το μεσαίο μου δάχτυλο, με αποτέλεσμα έτσι όπως κάθεσαι να βυθιστεί μέσα στην κωλοτρυπίδα σου. Η καύλα σου κορυφώνεται γρήγορα καθώς το νιώθεις περίεργο και απαιτητικό να ψαχουλεύει τη περιοχή, ενώ την ίδια στιγμή το άλλο μου χέρι κατηφορίζει στην κοιλιά σου και εισχωρεί ταυτόχρονα στα άδυτα του κόλπου σου… Βογκάς δυνατά γιατί η διπλή καύλα που σου προσφέρω, ταυτόχρονα μπρος και πίσω, είναι δυνατή… πολύ δυνατή!

Βογκώντας από πόθο, σε παροτρύνω να περιποιηθείς το καυλωμένο μου εργαλείο.  Γλιστράς χαμηλότερα φιλώντας και γλείφοντας το στομάχι μου και κατόπιν την κοιλιά μου. Νιώθεις τον πούτσο μου να τρίβεται πάνω στα βυζιά σου. Στα πιάνω και στα σφίγγω φυλακίζοντας ανάμεσα τους το μακρύ καυλί μου. Δεν δυσκολεύεσαι καθόλου να το γλείφεις με τη γλώσσα και τα χείλη σου ενώ του προσφέρεις αυτή την ηδονική ισπανική μαλακία.

Κατακαυλωμένος, αφήνομαι τελείως στις περιποιήσεις σου. Εξάλλου αυτό δεν θέλεις κι εσύ, μωρό μου τώρα;  Να με κάνεις να χύσω στο στόμα σου; Να καταπιείς τον οργασμό μου;  Σκύβεις και ανοίγοντας διάπλατα τα χείλη σου, ρουφάς μέσα τους το πουτσοκέφαλό μου. Είναι πολύ χοντρός από τον πόθο που του ξυπνάς, αλλά καταφέρνεις και βάζεις τον περισσότερο στο στόμα σου. Τον ρουφάς δυνατά παίζοντας τη γλώσσα σου πάνω στην ουρήθρα, δοκιμάζοντας την γεύση από τη καυτή καύλα μου… Αφήνεις το χέρι σου να γλιστρήσει για να μου χαϊδέψει τα αρχίδια και να πηγαινοέρχεται χαμηλότερα, ενίοτε τρυπώνοντας όσο πιο βαθιά μπορεί μέσα στην κωλοτρυπίδα μου. Ξέρεις πόσο διαβολικά με φτιάχνει αυτό, την ώρα που με γλύφεις… 

Διάλεξε μωρό μου. Θέλεις να με κάνεις να χύσω ρουφώντας τον πούτσο μου ή γαμώντας το κωλαράκι μου; Ό,τι προτιμάς καύλα μου, κάντο μου!

Για λίγο μένεις αναποφάσιστη, αλλά η ερωτική σου λαιμαργία για πρόστυχο menu νικά ως συνήθως. Με το χέρι σου χαϊδεύεις δυνατά τον πούτσο, ενώ τρυπώνεις τη γλώσσα σου ανάμεσα στα κωλομάγουλά μου, χώνοντας την άκρη της στην κωλοτρυπίδα μου. Όπως ακριβώς σου αρέσει στην ίδια να σου κάνω. Εγώ, σου μιλάω με φωνή βραχνή από καύλα ανάμεσα στα βογκητά μου, δηλώνοντας το πόσο πολύ με φτιάχνει που μου χαρίζεις την στοματική απόλαυση εναλλάξ… πότε στον πούτσο και πότε στο κωλαράκι μου…

Έλα λοιπόν τσουλάκι μου… Κάνε με ό,τι θέλεις! Τώρα πραγματικά, μία ρουφάς τον πούτσο μου και μία χώνεις την γλωσσίτσα σου μέσα στο καυλωμένο μου κωλαράκι. Ο οργασμός μου πλησιάζει ακάθεκτος… το αισθάνεσαι από το τρεμούλιασμα της ψωλής στη γλώσσα σου. Αφήνεσαι να σε παρασύρει το μένος της καύλας σου. Το στόμα σου τρομπάρει με μανία τον πούτσο μου… Τσιμπουκώνεις σαν να μην υπάρχει αύριο! Τινάζομαι φωνάζοντας, βρίζοντας, καθώς τα πρώτα μαστιγώματα του οργασμού μου, χαρακώνουν τις αισθήσεις μου.

Ο πούτσος άρχισε να χύνει… Ασταμάτητα. Τελείωσα με απίστευτη ένταση και δύναμη. Οι πρώτοι πίδακες του καυτού μου σπέρματος σε βρίσκουν στο στομάχι και στα βυζιά σου. Σκύβεις προσπαθώντας να αρπάξεις στον αέρα τα χύσια μου. Ανασηκώνω τότε  τη μέση μου και συνεχίζοντας να παίζω τον πούτσο μου, σου χώνω το πουτσοκέφαλό μου ανάμεσα στα μισάνοιχτα χείλη σου. Δεν σταματάς να τον ρουφάς και να καταπίνεις το σπέρμα μου ακόμα και όταν εγώ  χαλαρώνω από τον οργασμό μου. Και ο επίλογος; Ένα μουτράκι στολισμένο με πιτσιλιές παχύρευστου νέκταρ.

Σε λατρεύω όταν με τελειώνεις έτσι, αγαπημένη μου…
 

No comments:

Post a Comment