September 21, 2012

Ονείρωξη

Σε ονειρεύτηκα χθες. Γυμνή, ξαπλωμένη στο κρεββάτι με το χέρι σου να προχωράει αργά αλλά σταθερά προς το πεινασμένο σου μουνάκι, ενώ εγώ παρακολουθούσα αμέτοχος. Τα χείλη μου σφίγγονταν  παθιασμένα όσο χάζευα το κορμί σου...

"Δεν θα με αγγίξεις....Μόνο θα κοιτάς...θέλω να με κοιτάς..." είπες και άρχισες να χρησιμοποιείς τα δάχτυλά σου, γρατζουνώντας ελαφρά τα χειλάκια από το μουνάκι σου  με απίστευτη ηδυπάθεια. Και όσο πιο πολύ έπαιζες με την υγρή σου τρυπούλα , τόσο πιο πολύ ήθελα να συνεχίσεις να με προκαλείς.  

"Με βασανίζεις..." σου είπα και ένιωθα τον πόθο να με πλημμυρίζει. Είχα καυλώσει τρελλά! Έφερες τα βυζιά σου στο στόμα σου. Τα χείλη σου κύκλωσαν κι έσφιξαν  τις ρώγες σου,  φέρνοντας μου ρίγη ευχαρίστησης. Δεν χόρταινα να σε κοιτώ να μαλακίζεσαι έξαλλα. Και καθώς σταμάτησες να τρίβεις το στήθος σου, τα δάχτυλά σου άρχισαν να τυραννάνε την ευαίσθητη πια κλειτορίδα σου, προκαλώντας μου κάθε είδους θύελλες  που με ηλέκτριζαν εσωτερικά. Βογκούσες , ξέσπαγε το κορμί σου, κι όλο πιο πολύ μούγκριζα κι αναστέναζα… Τόσο τρελά τυραννούσες τις τρυπούλες σου.

"Χύνωωω… Τρελλάάά... Χύνωωωω!!!". Μούγκρισες, έχυνες, και το σώμα σου σφάδαζε. Και καθώς η καταιγίδα του οργασμού σου σε συντάραζε,  ζήτησες το πρόσωπο μου ανάμεσα στους μηρούς σου. "Τώρα θα με σκουπίσεις με την γλώσσα σου" με διέταξες με αυστηρό ύφος. Εγώ, υπάκουος δούλος της ηδονής σου, έχωσα τη γλώσσα μου,  ρουφούσα  την σχισμή σου  που ακόμα παλλόταν από την καύλα, έπινα όλες τις σταγόνες των  χυμών που άφηνε το κορμάκι σου…  Η επαφή της γλώσσας μου τόσο απαλή, τόσο τέλεια που μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αισθάνθηκα ότι ήσουν προετοιμασμένη να  μου προσφέρεις πάλι… ξανά την καύλα σου...

"Χύνωωω..μωρό μου...χύνωωω πάλι..." ούρλιαξες νοιώθοντας το μουνί σου να αιωρείται πάνω στο στόμα μου… ‘Έκαιγες, θύελλα ευχαρίστησης και απέραντης ηδονής. Η γλώσσα μου φτερούγιζε μέσα σου και σε έπινε αχόρταγα… στάλα-στάλα κάθε σου σταγόνα από αυτό το ξέφρενο ξέσπασμα του οργασμού σου.
 

No comments:

Post a Comment