September 29, 2012

Μουνί ή κώλο;

Έλα μανάρι μου, μη το καθυστερείς. Από το bar μ’ έχεις στην καύλα… Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε, θέλω να φοράς μια κοντή  φούστα μέσα από το παλτό σου. Να μπορώ εύκολα να βάζω το χέρι μου από κάτω και να σου χουφτώνω το μουνί πάνω απ’ το στρινγκ. Να είναι παιγνιδάκι για μένα το να έχω πρόσβαση στα απόκρυφά σου σημεία… έτσι μόλις φτάσουμε στο ξενοδοχείο να σε γυρίσω ακουμπώντας το πρόσωπό σου στον τοίχο, να σου ανοίξω τα πόδια, να σου ψηλώσω τη φουστίτσα, να σου παραμερίσω το εσώρουχο και αρχίσω να σου χαϊδεύω το μουνί και τον κώλο.

Το τρεμάμενο απ’ την καύλα κορμί σου είναι και πάλι μπροστά μου, αφημένο στο γαμιά του να το οδηγήσει σε τρελή ηδονή. Σκύβω και σε φιλώ, κατεβαίνω στο λαιμό, φτάνω στα βυζιά, σου γλείφω τις ρώγες, τις πιπιλάω, τις δαγκώνω, προχωρώ στην κοιλιά σου με τη γλώσσα μου, φτάνω στο μουνί σου αλλά δεν τ’ αγγίζω. Προχωρώ στο πόδι σου, σου γλείφω τη γάμπα και κατεβαίνω γλείφοντας μέχρι τις γόβες.

Δεν αντέχεις άλλη καύλα, με παρακαλάς να σε γαμήσω τώρα! Εγώ όμως συνεχίζω λες και δεν σ’ άκουσα. Σου τσιμπάω με το ένα χέρι τις ρώγες σου και με το άλλο παίζω με την κλειτορίδα σου και χώνω ένα δάκτυλο στο μουνί σου. Στο κτυπάω ελαφρά και αρχίζω να το ανοίγω με το δάχτυλο και να απλώνω τα υγρά σου στα μουνόχειλα. «Συνέχισε μωρό μου… πήδα τη μουνάρα μου», με παρακαλάς… Τίποτα πιο ωραίο από μια καυλωμένη γυναίκα, πρόθυμη να γίνει πουτάνα για μένα και μόνο.

 Και θέλω να σ’ εξιτάρω περισσότερο! Την επόμενη στιγμή ο χοντρός μου πούτσος μπουκώνει το στόμα σου. Κοντεύεις να πνιγείς από το απότομο κάρφωμα καθώς  το πουτσοκέφαλο ακούμπησε το λαρύγγι σου. Βογκάς μπουκωμένα από το καυλί που γεμίζει το στόμα σου, αλλά δεν λέω να χαλαρώσω. Σου κουνάω το κεφάλι σου με δύναμη πάνω στον πούτσο, καρφώνοντας τον μέχρι την βάση του μέσα στο λαιμό σου. Δεν χρειαζόταν να προσπαθείς ιδιαίτερα ανεβοκατεβάζοντας το κεφάλι σου, εγώ κουνιόμουνα για σένα… γαμώντας δυνατά και γρήγορα το στόμα σου.

Εσύ με τη σειρά σου, για να μη πνιγείς, σφίγγεις όσο μπορείς τα χείλη σου πάνω στο καυλί  μου και καταφέρνεις να ελέγξεις το ρυθμό. Έμπειρα τα χείλη και η γλώσσα σου, τρελαίνουν το πουτσοκέφαλο μου, κάνοντάς με να χάνω τα λογικά μου και να σφίγγομαι να μη χύσω κατευθείαν μέσα στο στόμα σου. Από την άλλη, δεν θέλω να σταματήσει η απόλυτη ηδονή του να νιώθω τις περιποιήσεις από τη γλώσσα και τα χείλη σου πάνω στο πουτσοκέφαλό μου.  Έχω μουδιάσει από την συνεχή καύλα και ήρθε η ώρα να σε πηδήξω εδώ και τώρα!

Σπρώχνω το κεφάλι σου από τον πούτσο μου. Έχει σκληρύνει και μεγαλώσει απίστευτα. Όλος για σένα μωρό μου! Σου ζητάω να γυρίσεις έτσι όπως είσαι γονατιστή και να μου στηθείς στα τέσσερα. Το έκανες πρόθυμα. Έρχομαι από πίσω σου χαϊδεύοντας τον πούτσο μου και με τα χέρια, ανοίγω τα κωλομάγουλά σου για να απολαύσω το υπέροχο θέαμα της κωλάρας σου. Για να σε φτιάξω περισσότερο, σέρνω όλο το μήκος της ψωλής μου, κατά μήκος της κωλοσχισμής σου, από τον κόκκυγα μέχρι πάνω από τα μουνόχειλα…  Μια σκέψη περνά από το μυαλό σου: μήπως χρονοτριβώ σκόπιμα για να διαλέξω τρύπα; Η αναμονή σε  συνδυασμό με την αβεβαιότητα σε τρελαίνουν από καύλα. Μου τουρλώνεις όσο μπορείς τον πισινό σου για να σε πάρω. Σ’ αφήνω έτσι, να καυλώνεις περιμένοντας…

Ψηλαφώντας με τον αντίχειρα μου, ταλαιπωρώ, πότε το μουνάκι και πότε την κωλοτρυπίδα σου. Τί να θέλω κούκλα μου; Μουνί ή μήπως κώλο; Είσαι έτοιμη από παντού έτσι κι αλλιώς.  Ήδη νιώθεις τα υγρά σου να γλιστράνε στα μπούτια σου, προσπαθώντας να μαντέψεις την επόμενη κίνησή μου...

Αυτή τη φορά διαλέγω κώλο! Στον χώνω στη στενή σου τρυπούλα με μια απότομη κίνηση που σε κάνει να φωνάξεις και μένω ακίνητος. Κάνω μια-δυο κινήσεις και ξανασταματάω. Σου έρχεται να ουρλιάξεις από καύλα. Και επιτέλους, το καυλί μου αρχίζει να μπαινοβγαίνει στον κώλο σου. Είναι στενός αλλά με το έμπειρο πήδημά μου, ανοίγει μια χαρά. Και ξέρω πως θέλεις να σε ξεκωλιάσω! Σε τρελαίνει να νιώθεις τον πρησμένο πούτσο μου να καρφώνεται στα σωθικά σου, να τον αισθάνεσαι να σε ξεσκίζει στα δύο.

Και τον έχυσες αμέσως…

Ακριβώς εκείνη την στιγμή που καύλα σου κορυφώνεται μιας και όλες σου οι ερωτογενείς ζώνες ήταν κάτω από τη πολιορκία μου, βoγκάς δυνατά καθώς ο οργασμός σου γεμίζει την ύπαρξη σου. Ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο από τ’ αρχίδια μου που χτυπάνε πάνω στο μουνί σου καθώς μουσκεύουν με τα υγρά του οργασμού σου και παραμένεις καυλωμένη.  Το χέρι μου, χώνεται στο μουνί σου. Το δέχεσαι ευχάριστα μιας και η καύλα σου είναι φουντωμένη. Σχεδόν σε φτάνει στον οργασμό καθώς γαμιέσαι από παντού τώρα. Ένας πούτσος σε ξεκωλιάζει άγρια, δάχτυλα οργώνουν άπληστα το μουνί σου… ξέρεις ότι γρήγορα θα ξαναχύσεις…

Ο δεύτερος οργασμός σου, σου κόβει την ανάσα. Φωνάζεις, μουγκρίζεις, τινάζεσαι και χύνεις. Εγώ σε πιάνω σφιχτά από τα κωλομέρια και κρατώντας τα ανοιχτά όσο μπορώ συνεχίζω να γαμάω τον κώλο σου όσο χύνεις, όλο και πιο δυνατά όλο και πιο άγρια. Ο κώλος σου έχει πάρει φωτιά από το συνεχόμενο γαμήσι, το μουνί σου νιώθεις πως κοντεύει να πάθει αφυδάτωση από το πολύ χύσιμο. Πλέον δεν βρίσκεσαι στη γη, έχεις περάσει στον κόσμο της συνεχόμενης ηδονής και των ασταμάτητων πολλαπλών οργασμών.
 

No comments:

Post a Comment