September 22, 2012

Της αναμονής και του ονείρου...

Ονειρεύομαι μία από τις υπέροχες πίπες σου. Αυτές τις αισθησιακές, που μόνο εσύ ξέρεις να μου χαρίζεις. Το τσιμπούκι, "σπεσιαλιτέ Μ." που με κάνει έρμαιο των ορέξεων σου. Που είναι μόνο για μένα, για να μου μείνει αξέχαστο, να με καυλώνει και να χύνω όποτε το σκέφτομαι.

Ξέρεις, αυτό που είναι αργό και βασανιστικό. Που ξαπλώνεις δίπλα μου, αναζητάς το στόμα μου και μου δίνεις φιλιά… σχεδόν το γαμάς με τη γλώσσα σου… Που παίζεις λίγο και με το λοβό του αυτιού μου και το χέρι σου χαϊδεύει απαλά τα κωλομέρια μου…

Κυρίαρχη πια πάνω μου παίρνεις θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Με τα ακροδάχτυλά σου χαϊδεύεις απαλά τον πούτσο μου που προεξέχει καυλωμένος… Στο άγγιγμά σου και μόνο μεγαλώνει και σκληραίνει περισσότερο. Είναι όμως πολύ νωρίς για να τον αγγίξει το στόμα σου… Να με βλέπεις έτσι καυλωμένο και ν’ απολαμβάνεις την εξουσία σου, αυτό είναι τα ζητούμενο αυτή τη στιγμή… Και εγώ, χαμένος στη ζαλάδα της λαγνείας, να προσπαθώ να μαντέψω ποιο θα είναι το επόμενο βήμα σου.

Αρχίζεις να γλύφεις και να μου δίνεις ρουφηχτά φιλιά στα κωλομέρια… Τα δαγκώνεις απαλά. Τα δάχτυλά σου χαϊδεύουν τα πόδια και την πλάτη μου. Με τα νύχια και κυκλικά… Επιστρέφουν πίσω κι αρχίζεις να μου δίνεις απαλά χαστουκάκια… Σιγά-σιγά γίνονται πιο δυνατά και επίμονα. Μετά από λίγο πλησιάζεις τη γλώσσα σου στην τρυπούλα μου, τη γλύφεις απαλά για λίγο και μετά φέρνεις το δαχτυλάκι σου εκεί… Ήρθε η στιγμή να με παλαβώσεις εντελώς! Αρχίζεις να την τρίβεις απαλά, με το νύχι σου να την γαργαλάς. Δεν το βάζεις μέσα, απλά μου δίνεις μια γεύση για το τι θ’ ακολουθήσει… Αμέσως της επιτίθεσαι με τη γλώσσα σου… Τώρα τη γλύφεις πιο έντονα, σχεδόν την γαμάς με τη γλώσσα σου… Σε βοηθώ ανοίγοντας με τα χέρια μου τα  κωλομέρια μου και συνεχίζεις να με γαμάς… "Ναι μωρό μου, πάρε με. Είμαι όλος δικός σου!", μουγκρίζω. Σταματάς για λίγο για να θαυμάσεις τα αποτελέσματα που έχει η περιποίησή σου πάνω μου.

Ξαφνικά, νιώθω κάτι υγρό να τρέχει κρύο πάνω στον καυλωμένο πούτσο μου… Baccardi Coca! Με το χέρι σου αρχίζεις να τον παίζεις απαλά… Με τρελαίνει αυτό… Να μου τον ανεβοκατεβάζεις με απαλό ρυθμό αλλά και ενίοτε να τον σφίγγεις δυνατά ανεβάζοντάς μου την καύλα… Αρχίζεις να μου γλύφεις τ’ αρχίδια… Να τα βάζεις στο στόμα σου και να τα ρουφάς, να τα πιπιλάς… Σταματάς. Πάλι απολαμβάνεις το έργο σου. Καύλα είσαι μωρό μου!!! Τρελή καύλα!!!

Σηκώνεσαι… Ακούω τα παγάκια στο ποτήρι με το ποτό να χτυπάνε μεταξύ τους… Ξαναέρχεσαι… Έχεις προφανώς τρίψει τα χέρια σου με παγάκια γιατί όταν χουφτώνεις τον πούτσο μου είναι παγωμένο… Τρελαίνομαι! Ακουμπάς ένα παγάκι στο πουτσοκέφαλό μου… Η αίσθηση είναι απίστευτη… συνεχίζεις, το κατεβάζεις σιγά-σιγά παρακάτω… Στη βάση του καυλιού μου, στ’ αρχίδια μου, στην κωλοτρυπίδα μου… Δεν φανταζόμουν ότι υπήρχε τέτοια καύλα…

Παγάκι και πάλι… Νιώθω το δάχτυλό σου να με πασπατεύει από πίσω, περιφερειακά. Με πεθαίνει αυτό και το ξέρεις. Δοκιμάζεις και δεύτερο δάχτυλο… Πολύ απαλά τα σπρώχνεις μέσα μου… Χιλιοστό χιλιοστό… Ξαφνικά νιώθω σα να χύνω! Έχεις βρει τον προστάτη μου και η αίσθηση με απογειώνει σε ουρανούς απέραντης ηδονής! Το κατάλαβες από τις αντιδράσεις μου… Με πηδάς βαθιά κι εγώ σφίγγομαι  στο χέρι σου. Με παίρνεις από το κωλαράκι ενώ σου μιλάω πρόστυχα. Οι ρόλοι έχουν πλέον αντιστραφεί, τώρα είμαι εγώ η πουτάνα σου μωρό μου και στα δίνω όλα!

Χωρίς να σταματάς, χαμηλώνεις το πρόσωπό σου πάνω μου. Αρχίζεις να γλύφεις τον πούτσο μου… Με γαμάς και ταυτόχρονα μου κάνεις το καλύτερο τσιμπούκι που μου έχεις κάνει μέχρι τώρα. Τον σπρώχνεις αργά στο στόμα σου μέχρι να μπει ολόκληρος μέσα. Η γλώσσα σου παίζει μαζί του, με ρουφάς και τυλίγεται γύρω από τη πρησμένη ψωλή. Έχω αρχίσει να χάνω τον κόσμο από την ηδονή… το σπέρμα μου δεν θ' αργήσει να σε πνίξει! 


Νομίζω ότι από εδώ και μπρος καύλα μου εσύ γράφεις τη συνέχεια… Με πράξεις και με λόγια... Και ελπίζω, σύντομα!

No comments:

Post a Comment