September 26, 2012

Barfly

Είσαι η απόλυτη καύλα μωρό μου! Έτσι όπως καθόμαστε στο bar, με τα  στόματά μας κολλημένα σε παθιασμένα φιλιά και το χέρι μου να πιάνει το στρινγκ σου απ’ το πλάι και να το παραμερίζει για να ψάξει τη κλειτορίδα σου, μου 'χε έρθει η έντονη επιθυμία να γονατίσω ανάμεσα στα πόδια σου -εκεί, καταμεσής στη μπάρα- και να κολλήσεις τη μουνάρα σου στο στόμα μου. Ν' αρχίσω να γλείφω τη σχισμή του μουνιού σου πάνω απ’ το στρινγκ και να σ' ακούω να βογκάς από καύλα, σαν πουτάνα. Να πιάσω το στρινγκ και να το σκίσω ώστε όλο το μουνί σου να ΄ρθει στο στόμα μου. Έτσι όπως το λατρεύω… ξυρισμένο τέλεια και να μυρίζει υπέροχα. Να χώσω μέσα τη γλώσσα μου και σου το γαμήσω γλύφοντάς το. Σπατουλάροντας τη σχισμή του και δαγκώνοντας την κλειτορίδα σου. Και εσύ καθισμένη στο σκαμπώ να με παρακαλάς να μη σταματήσω μέχρι να χύσεις.

Να σου βάζω ένα δάχτυλο στον κώλο και σου τον γαμάω ενώ τα μουνόχειλα σου βεντουζώνουν πάνω στα χείλη μου και η γλώσσα μου μέσα στη μουνάρα σου. Θέλω να πάρω τα υγρά σου στο στόμα μου και να σου τα δώσω μετά μωρό μου… να με χύσεις κανονικά και να τα κρατήσω στο στόμα μου για πάρτη σου. Ν' ανοίξεις το στόμα σου με τη γλώσσα έξω για να φιληθούμε και να γευτείς το μουνόχυμά σου από μένα, νοιώθοντας άπλετα την ηδονή που το άσβεστο πάθος μας εκλύει σε κάθε μας συνάντηση... Σε θέλω κουκλάρα μου, ολοκληρωτικά παραδομένη στις παθιασμένες μου ορέξεις!

Και αναπολώ εκείνη τη βραδυά στο R'n'R… το χέρι σου μέσα από το ανοιχτό φερμουάρ του παντελονιού μου να χαϊδεύει τον ερεθισμό μου. Κάτι τέτοια μου κάνεις  μωρό μου και το καυλί μου κοντεύει να εκραγεί. Στα πρόθυρα ήμουν να ξεφύγω εντελώς, να στον πετάξω έξω και να σε φέρω ανάμεσα στα πόδια μου, τραβώντας τα μαλλιά σου για να στον δώσω πίπα. Ξέρω πως το στόμα σου ήταν έτοιμο να τον ρουφήξει, να τον καταπιεί ολόκληρο, να γλείψει τρελά το πουτσοκέφαλο και τ' αρχίδια, να τον τρελάνει με τη γλώσσα, να με πεθάνει στην καύλα.

Τρελλή φαντασίωση να σ' έπαιρνα μέσα στο bar, πάνω στο σκαμπώ. Με τα μπούτια ανοιχτά και το μουνί σου ορθάνοιχτο να στάζει. Να σε πιάνω από τις μπότες και να σπρώχνω τα πόδια σου ν' ανοίξουν κι άλλο. Και καρφώνοντας το καυλί μου στη μουνάρα σου, ν' αρχίσω να σε γαμάω άγρια, αλύπητα και να τρελαίνεσαι. Όλος μέσα, γρήγορα και δυνατά,  να κοντεύουν να μπουν και τα αρχίδια μου μέσα και να θέλεις κι άλλο… Γιατί  με μένα γουστάρεις που 'χεις αντριλίκι στο πήδημα, μωρό μου… για κυριλέ γαμήσι είχες έτσι κι αλλιώς όλους τους πρώην σου.
 

No comments:

Post a Comment