December 18, 2018

Η καλύτερη ψωλή που σ' έχει γαμήσει

Και απόψε, η βραδιά θα είναι δικιά σου καυλιάρα μου! Και πώς να μην είναι, όταν η μυρωδιά του κορμιού σου κάνει τον πούτσο μου να τρελαθεί. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να σε σφίξω δυνατά στην αγκαλιά μου για να σου δώσω να καταλάβεις τις καύλες μου… Να αποβάλλω λίγη από την ένταση που έχω συσσωρευμένη με το να βγάλω το παντελόνι και να πεταχτεί έξω το καυλί μου, να  θαυμάσεις τη ψωλάρα που σε άγγιζε πριν, πάνω απ' τα ρούχα. Γιατί, για σένα και μόνο, έχει γίνει τόσο χοντρή και σκούρα από τη καύλα.

Έρχεσαι στο μέρος μου, σφίγγεις το μισόγδυτο κορμί σου πάνω μου και κολλάς τα χείλη σου στα δικά μου. Χωρίς να χάσεις ευκαιρία, πιάνεις το καυλί μου και μου το μαλακίζεις έντονα. Σε τραβάω σφιχτά πάνω μου, αρπάζοντάς σε από το κωλομέρι και χουφτώνοντάς το δυνατά. Έχω την περιέργεια ποια σκέψη σε καύλωνε την ώρα που ανέβαινες στο ασανσέρ και σε έκανε να μουσκέψεις τόσο πολύ. Και με αυτές τις σκέψεις στο μυαλό, να με κρατούν σκληρό, σε κατεβάζω με τα χέρια μου να γονατίσεις και να με τσιμπουκώσεις μπροστά στο καθρέφτη...

Καμία σύγκριση με την εμπειρία που είχες, όταν πρωτοκεράτωσες τον άντρα σου μαζί μου. Ήσουν άτσαλη στη πίπα τότε, καλά-καλά δεν ήξερες που να εστιάσεις. Αλλά το φυσικό ταλέντο σου και η συνεχής εξάσκηση σ' έχει κάνει καλύτερη και από επαγγελματία. Παρατηρώ την προθυμία που δείχνεις και αυτό με  καυλώνει όλο και περισσότερο μέσα στο στόμα σου. Σου ψιθυρίζω προστυχόλογα που σε ξεσηκώνουν ωραία, γιατί στο γεμάτο σου στόμα φάνηκε ένα χαμόγελο. Έχεις σταθερό το καυλί μου ανάμεσα στα χείλη σου και παίζεις τη γλώσσα σου γύρω από το πουτσοκέφαλο. Κρατάς το μαλλί σου με το ένα χέρι και με κοιτάς. Δεν σου αρκεί το να με γλείφεις, ούτε το να με ακούς... θέλεις και να με βλέπεις... Απλώνω το χέρι μου στα μαλλιά σου και σου δίνω ένα δυνατό ρυθμό στο τσιμπούκι. Να νοιώθω το λαρύγγι σου στην άκρη της ψωλής μου, σε κάθε σου κατέβασμα. Τραβάω το πούτσο μου από το στόμα σου και βλέπω τα σάλια σου να τρέχουν και να γεμίζουν το πηγούνι σου και να στάζουν στο πάτωμα. Όλη τη προστυχία της μεγαλύτερης πουτάνας έχεις εκείνη τη στιγμή!

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για το ξεμούνιασμα. Όσο βγάζεις τα ρούχα σου, έχω πιάσει τη ψωλή μου και τη διατηρώ σκληρή. Δεν είναι και πολύ δύσκολο με το θέαμα που βλέπω. Έχεις μωρό μου, το πιο ωραίο μουνάκι του κόσμου, λαχταριστά περιποιημένο, με τόσο πολλά γευστικά υγρά, που μόλις το βλέπω ετοιμάζομαι να πέσω με τα μούτρα στην υπηρεσία της καύλας του. Με φωνάζει… να πιάσω το πούτσο μου και να τον βυθίσω μέσα του ώστε ν' αρχίσουμε να γαμιόμαστε σαν τρελοί. Στην αγαπημένη μας στάση: εσύ στα τέσσερα και εγώ να σφυροκοπώ την καυτή σου μουνάρα... Και τώρα, σε θέλω να σταθείς με το πρόσωπο στον καθρέφτη, γιατί έτσι θα σε πηδήξω σήμερα.

Στήνεσαι ακριβώς όπως σε θέλω. Κεφάλι στην άκρη του κρεββατιού, πρόσωπο μπροστά στο καθρέφτη, χέρια να στηρίζονται στο πάτωμα, κώλος στον αέρα, κωλομέρια ανοικτά. Χαζεύω το μουνάκι σου πλημμυρισμένο στο μουνόχυμα και σκέφτομαι πόσο λίγο πρέπει να το προετοιμάσω πριν την σε πηδήξω. Μικρό, σφιχτό, γεμάτο ζουμιά! Έτοιμο να του δώσω ένα ακόμα γαμήσι που να μην το ξεχάσεις ποτέ στη ζωή σου. Σκύβω πίσω σου και κολλάω τα χείλη μου πάνω στα μουνόχειλά σου. Με την άκρη της γλώσσας μου, αρχίζω να τα σκάβω και να την κυλάω κυκλικά γύρω από το κέντρο τους. Μικρά βογκητά γεμίζουν το δωμάτιο. Φέρνω τα χέρια μου πίσω σου και κρατάω τα κωλομάγουλά σου ανοιχτά. "Γουστάρεις μωρή καριόλα την επόμενη φορά να φωνάξουμε και τον άντρα σου να δει που μου τσιμπουκώνει η πουτάνα η γυναίκα του τον πούτσο; Νομίζεις πως θα καύλωνε να βλέπει τη μουνάρα την γυναίκα του στα τέσσερα; Να τον κάνω κερατά και μέσα στο σπίτι του, αφού τον έχω κάνει κερατά στο δικό μου.", σου λέω. Όλη τούτη τη προστυχιά, μου την βγάζεις εντελώς φυσικά και την δέχεσαι χωρίς να πεις κάτι. Πού να ξέρεις πώς θα φωνάζεις σε λίγο, σκέφτομαι...

Παίρνω το κυλοτάκι σου που βλέπω πεταμένο πλαϊ μου στα σεντόνια, σκύβω πάνω σου και στο χώνω στο στόμα. Πινελιάζω το μουνί σου ελέγχοντας τις αντιδράσεις σου στον καθρέφτη. Περίμενες να στον χώσω στο μουνί σου για να γαμηθείς, επιτέλους. Με μία κίνηση στον καρφώνω! Μπαίνω όλος μέσα σου και σταθεροποιούμαι εκεί. Βογκάς έντονα, σχεδόν λυτρωτικά, αλλά δεν ακούγεται δυνατά έτσι όπως είσαι φιμωμένη με το εσώρουχό σου. Κλείνεις τα μάτια και αφήνεσαι εντελώς, κατεβάζοντας το κεφάλι στο κρεββάτι και τουρλώνοντας το κώλο σου ακόμη περισσότερο. Σαν απάντηση, σε πιάνω από τη μέση και άρχιζω να σε σφυροκοπάω. Σε ξεμουνιάζω! Για ακόμα μια φορά... σε γαμάω όπως σε έχω γαμήσει τόσες και τόσες φορές, εδώ και ενάμισυ χρόνο...

Δεν ακούω σχεδόν τίποτα πλέον. Μόνο τον πούτσο μου να βεντουζάρει στη μουνάρα σου. Κοίτα το είδωλό σου στο καθρέφτη, πουτανάκι! Έτσι ακριβώς είσαι στημένη και σε γαμάω. Σ' αρέσει η πούτσα μου στο μουνάκι σου; Όλος μέσα σου! Νοιώσε πόσο γεμάτη είσαι... Σε πηδάω με ολοένα και πιο αυξανόμενη ένταση και έχεις αρχίσει να ουρλιάζεις, αλλά το μπουκωμένο με το κυλοτάκι στόμα σου δεν βγάζει και τόσο θόρυβο...

Σου αρέσουν οι ψωλές με χοντρά κεφάλια κούκλα μου; Ιδιαίτερα αν είναι και μεγάλες; Σε ανοίγουν με δύναμη, μπορούν να σε γεμίσουν και να βεντουζώσουν στη μήτρα σου μέχρι τον πάτο… Σαν τη δική μου δηλαδή, που είναι η αγαπημένη σου, αφού αντέχει τη "σκληρή" μεταχείριση και πάντα φροντίζει να γαμιέσαι καλά. Η καλύτερη ψωλή που σ' έχει γαμήσει, ε; Να σου βγάζει όλα τα γούστα. Ν' αντέχει μαραθώνιους. Να χύνει ατέλειωτα το μουνάκι σου και εγώ να τρελλαίνομαι περισσότερο. Όπως όταν σε κάποια στιγμή γλείφω ένα δάχτυλο και το βάζω στο κωλαράκι σου και 'συ σπαράζεις από ηδονή...

Δεν το περίμενα ομολογώ να μου προκύψεις τόσο καυλιάρα. Να χαμηλώνεις, σαν υπάκουο πουτανάκι, να μπει το καυλί μου μέσα στο κώλο σου και με το που μπαίνει το πουτσοκέφαλο, να μου ζητάς να γλιστρήσει ο πούτσος μου, τέρμα μέσα σου. Και να παραμιλάς από την καύλα προκαλώντας με να σε σκίσω, να τον βάλω όλο μέσα στην κωλάρα σου, να σου βαράω χαστουκάκια στα κωλομέρια την ώρα που ξεκωλιάζεσαι. Τελικά τα σοβαρά προσωπάκια, οι κυρίες, κρύβουν και τις μεγαλύτερες καύλες.

Πριν καταλάβεις τι έγινε, πιάνω τον πούτσο μου και φέρνω το κεφάλι του πάνω στη σούφρα σου. Αρχίζω να τον σπρώχνω μέσα σου. Ζορίζομαι κάπως, αλλά όχι και τόσο πολύ. Μπαίνω σιγά-σιγά μέσα σου κινούμενος μπρος-πίσω... σκάβω το κωλαράκι σου. Πόντο-πόντο με παίρνεις όλο! Σε πιάνω από τα μαλλιά και τραβάω πίσω το κεφάλι σου, σου βγάζω το κυλοτάκι από το στόμα και αρχίζω να σε καρφώνω, σταματώντας κάθε τέσσερα-πέντε δευτερόλεπτα τη φορά για να σ' ακούω να μουγκρίζεις από ηδονή. Με έχεις συνηθίσει πλέον, πράγμα που μου επιτρέπει να καρφώνομαι έντονα, ολόκληρος, μέσα σου... Σε έχω ακριβώς όπως επεδίωκα, στην κατάσταση ξεσαλωμένης πουτάνας.

"Γάμησε με μωρό μου... θα χύσω...", μου λες. Δε σταματούσα με τίποτα. Ο πούτσος μου τερματίζει μέσα σου και πλέον ακούγεται σε κάθε κάρφωμα ο παφλασμός των αρχιδιών μου πάνω στα μουνόχειλά σου. Το θέαμα του τουρλωμένου κώλου σου, η πούτσα μου που μπαινοβγαίνει λες και σου γαμούσα το μουνάκι, και όλα αυτά που λέμε, με έχουν φτάσει στα όρια μου. Βγάζοντας μία τσιριχτή κραυγή, σε νοιώθω να λυγίζεις και να χύνεις. Μου φεύγουν και μένα, εκείνη ακριβώς τη στιγμή που καταρρέεις στο κρεββάτι αναγκάζοντας το πούτσο μου να βγει από τη κωλοτρυπίδα σου απότομα. Το σπέρμα μου εκτοξεύεται στον αέρα και προσγειώνεται στα κωλομέρια, στην πλάτη και στη βάση του λαιμού σου...

Είσαι μεγάλη γαμιόλα, στο έχω πει;

 

No comments:

Post a Comment