December 17, 2018

Η καυλιάρα μέσα σου...

Μωρό μου, είσαι πολύ καυλιάρα. Δες τί γίνεται όταν έχουμε μέρες να το κάνουμε… Σε ένα λεπτό έχουμε βγάλει και οι δύο τα ρούχα μας ταυτόχρονα και τώρα μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι και οι δύο μας καίμε από πόθο και καύλα… εγώ έχω πραγματικά ένα τεράστιο από ερεθισμό πούτσο και εσένα το κυλοτάκι σου είναι μούσκεμα. Ακριβώς όπως το είχαμε φανταστεί.

Αναστενάζεις με προσμονή όταν σου δείχνω πόσο τεράστιο είναι το μέγεθος του καυλιού μου και σε βλέπω ότι έχεις αρχίσει να τρίβεις την κλειτορίδα σου μπροστά μου. Αρπάζω τα κωλομάγουλά σου, σε τραβάω κοντά μου και σε φιλώ με πάθος. Η γλώσσα μου ταξιδεύει με φιδίσιο τρόπο ανάμεσα στα χείλια σου και σου τα ρουφάει, όπως ακριβώς θα το ήθελα να το κάνεις και για μένα.

Μουνάρα μου, θέλω να γονατίσεις και να γλύψεις το πούτσο μου! Σου το ζητώ καθώς γλείφω το αυτάκι σου. Δεν χρειάστηκε να στο ξαναπώ, επειδή ήσουν ήδη γονατιστή και τα χείλη σου είχαν γίνει θεσπέσιο περιτύλιγμα γύρω από τον όμορφο πούτσο μου. Παίρνεις πάντα άψογες πίπες και τώρα ακόμα περισσότερο. Η γλώσσα σου πηγαίνει πάνω-κάτω σα να γλύφεις παγωτό και εγώ δεν μπορώ παρά να μουγκρίζω από ευχαρίστηση…

Γαμώ τα τσιμπούκια μου κάνεις μωρό μου, ξέρεις να γαμάς το στόμα σου καλά! Με αγριεύεις όσο με κοιτάζεις με ένα βλέμμα διψασμένο... διαβάζω στη λάμψη των ματιών σου η καύλα που έχεις… τόσο ώστε τώρα να χτυπάω το πούτσο μου στο πρόσωπό σου για να σ΄ακούω να αφήνεις ήχους ηδονής για το νόστιμο καυλί μου, καθώς το μπαινοβγάζω στο στόμα σου. Με ρουφάς με λύσσα και η γλώσσα σου κυριολεκτικά χορεύει πάνω στον πούτσο μου. Αλλά δεν φτάνει... απόψε θέλω να σε υποτάξω όσο μπορώ. Σε πιάνω από το κεφάλι με τα δύο χέρια και ξεκινάω να σου μπουκώνω το στόμα με δύναμη και εσύ υποταγμένη και γουστάρεις που δεν μπορείς να αντιδράσεις. Υπέροχο θέαμα... να σου τον χώνω μέσα στο στόμα, να σου τον βάζω βαθειά και εσύ να πνίγεσαι αλλά να είσαι εκεί για να με ικανοποιήσεις όπως μόνο Εγώ θέλω!

 Ξαφνικά, νιώθεις ένα δροσερό τζελ να αλοίβεται στον κώλο σου και το δάχτυλό μου να μπαίνει μέσα στη κωλοτρυπίδα σου… Σε σηκώνω επάνω και σε σπρώχνω στο κρεβάτι, μπροστά από την αναμένη τηλεόραση που παίζει μια τσόντα… μια δίμετρη ξανθιά η οποία γαμιότανε με ένα μελαχροινό επιβήτορα που σφυροκοπούσε το μουνί της με το καυλί του. Σε στήνω στα τέσσερα μπροστά στην οθόνη και με μια απότομη κίνηση καρφώνω το πούτσο μου στο κωλαράκι σου. Τα βογκητά της πορνοστάρ στη τηλεόραση χάνονται ανάμεσα στις δυνατές, εκστατικές κραυγές σου.

Κάνω μαζί σου παιχνίδι, γλύφωντας τη πλάτη σου και τραβώντας τα βυζιά σου και ρίχνοντάς σου σφαλιάρες σταδιακά, την ώρα που βυθίζομαι μέσα σου. Ο πούτσος μου έχει πλέον ανοίξει την μικρή συρρικνωμένη τρυπούλα του κώλου σου και σε ξεκωλιάζει πλέον άνετα, ενώ μουγκρίζεις από ευχαρίστηση και ηδονή. Στην οθόνη, η ξανθιά έχει καβαλήσει τον πούτσο του γαμιά της και καρφώνει το μουνί της πάνω του. Καυλώνουμε και οι δύο με το θέαμα σε συνδυασμό με το γαμήσι μας… Σαν εικονική τετράδα, είναι το όλο σκηνικό.

Δεν χρειάζεται να μαντέψεις το θέαμα την ώρα του χυσίματος... Ο πορνοστάρ έριξε τα χύσια του πάνω σε όλο το σώμα και το πρόσωπο της ξανθιάς, κάνοντας τη μούσκεμα. Τον αντιγράφω, αφήνοντας τα δικά μου χύσια να χυθούν πάνω στη πλάτη και το κώλο σου και συνεχίζω να στα δίνω, κάνοντας μασάζ με τον πούτσο μου πάνω στα κωλομέρια σου, σαν να σου έκανα εντριβή με το σπέρμα μου. Χύνεις και 'συ με σπασμούς: δυνατά! Καθώς ανοίγεις τα μάτια σου, παίρνω μερικά από τα χύσια μου στο δάχτυλό μου και στα δίνω να τα γλείψεις...

Πέσαμε στο στρώμα αποκαμωμένοι και μείναμε για ώρα ξαπλωμένοι, μούσκεμα στον ιδρώτα, αναπνέοντας βαριά από την ηδονή. Ελπίζω να μην είσαι και πολύ κουρασμένη κουκλάρα μου, γιατί εγώ μόλις τώρα ξεκίνησα... Ξέρω σε ποια λυσσάρα τα λέω, αφού χαμογελάς με πείσμα και εγωϊστικά αρπάζεις τον πούτσο μου στο χέρι, για να ξεκινήσει η διασκέδαση ξανά…

No comments:

Post a Comment