November 28, 2018

Έτσι γαμούν οι προϊστάμενοι!

Μουνάρα μου, είσαι ένα υπέροχο θηλυκό πλάσμα, όλο χυμούς και ορμές, που μόνο ένα έμπειρο και δυνατό γαμήσι μπορεί να το ικανοποιήσει. Εκεί τώρα, κουμπώνω ακριβώς εγώ... ένας ορμητικός αρσενικός επιβήτορας, που αισθάνεται βουλιμία για σένα και θέλει να σε ρουφήξει. Θέλει ασυγκράτητα να σ’ αγκαλιάσει σφιχτά, να σε χουφτώσει και να χωθεί βαθειά μέσα στις τρύπες σου. Με ερωτικό πάθος και κυριαρχικό συναισθηματισμό. Να νιώσεις ότι σε μεταχειρίζομαι όχι μόνο σαν σκεύος ηδονής για να εκτονώσω μέσα σου την ζωώδη μου καύλα, αλλά και ότι παράλληλα αποθεώνω την υπέροχη ερωμένη που έχω πλαϊ μου…     

Πόσο πολύ σε φτιάχνει που νοιώθεις ένα αντρικό χέρι να ταξιδεύει τελετουργικά πάνω στην επιδερμίδα σου να σε ανατριχιάζει, αναστατώνοντας ολόκληρο το κορμί σου. Το δικό μου χέρι! Τα δάχτυλά μου να προχωρούν ανάμεσα στα σκέλια σου και να παίζουν με το ξυρισμένο μουνάκι σου, που ξεχειλίζει απ'το στρινγκάκι. Όταν το χέρι μου βρίσκεται τόσο κοντά στο μουνί σου, πάντα ερεθίζεσαι υπερβολικά κι αισθάνεσαι τον κόλπο σου να πλημμυρίζει από υγρά και τις ρώγες σου να φουσκώνουν από καύλα. Έτσι δεν είναι μανάρι μου;

Γνωρίζεις ότι θα ακολουθήσουν τα δόντια μου, να δαγκώνουν απαλά το σβέρκο σου και τους ώμους σου και η ζεστή ανάσα μου να σου καίει το λαιμό. Θα τεντωθείς απ' την καύλα όταν, γλείφοντας ηδονικά το λαιμό σου και ανεβαίνοντας αργά-αργά προς το αυτί σου, θα βυθίσω τη γλώσσα μου μέσα στο εσωτερικό του αυτιού σου και θα την παίξω γύρω-γύρω. Και την ώρα που σου γλείφω και σου δαγκώνω τα αυτιά, αισθάνεσαι το χέρι μου να εισχωρεί μέσα στο μπούστο σου και να σου τσιμπάει τις ρώγες. Η βραδιά θα είναι όλη δικιά σου καυλιάρα μου!

Η αποφασιστικότητα και το πάθος μου για σένα, υποσχόνται μεγάλες απολαύσεις μωρό μου, για όταν σε λίγο θα σε κρατάω γυμνή στο κρεβάτι. Μια ανυπομονησία σε κυριεύει, πότε θ' απολαύσεις με κάθε τρόπο το ψώλαρο που σου κάνω δώρο απόψε. Μόνο σκέψου το πώς γουστάρω ν' αρχίσω… Ξαπλώνοντας τη γυμνή κορμάρα σου ανάσκελα και ανοίγοντας τα πόδια σου, σου πιπιλάω το μουνί. Σε ξετινάξω από ηδονή τη στιγμή που η γλώσσα μου αγγίζοντας απαλά την κλειτορίδα και τα μουνόχειλά σου, εισχωρεί ανάμεσα στα χείλη του αιδοίου σου για να βυθιστεί μέσα στον κόλπο σου. Για να τρελλάνω το μουνί σου στο άγριο γλύψιμο…

'Ετσι μωρό μου... η βραδυά είναι δικιά σου. Αντί για μια ανιαρή συνέχεια στο σπίτι μετά από μια αδιάφορη μέρα στο γραφείο, ήταν στο χέρι σου και επιδίωξες να βρεθούμε για να εξελιχθεί σε πρωτοφανές σεξουαλικό γλέντι. από αυτά που πάντα μένουν αξέχαστα! Εγώ είμαι εδώ για σένα. Διαθέσιμος! Να σε πηδήξω με κάθε τρόπο απόψε, να σου κάνω όλα τα ερωτικά κόλπα που ξέρω. Να σε μεθύσω από καύλα, να σε μεταμορφώσω σε γυναίκα έτοιμη να βουτηχτεί στη  ακολασία. Να κορυφώσω τη λαγνεία σου, ώσπου να μου ζητάς εναγωνίως να σε γαμήσω ολοκληρωτικά. Γιατί στα χέρια μου γίνεσαι η πιο παθιάρα γυναίκα του κόσμου. Και έτσι σε θέλω και σε ποθώ ξέφρενα!


No comments:

Post a Comment