November 27, 2018

Καύλα αγαπημένη!

Μωρό μου, όταν υπάρχει εγκεφαλική καύλα μεταξύ δυο εραστών που έλκονται τόσο πολύ σωματικά, το αποτέλεσμα είναι θεϊκό και η ευχαρίστηση αγγίζει το άπειρο. Έτσι και μεις κούκλα μου, έτσι όπως κάνουμε τόσο κέφι ο ένας τον άλλον, γινόμαστε ασυγκράτητοι. Ζευγάρι καυτών εραστών σε ερωτικό πανηγύρι. Και σε περιμένω να ριχτείς μαζί μου στις απολαύσεις, να αφεθείς στις πιο απελευθερωτικές ηδονές. Θα ’ναι σα’ ν’ άνοιξες την πόρτα του Παραδείσου και χύμηξες μέσα.

Σε σκέφτομαι συνέχεια κούκλα μου. Σε φαντάζομαι όλες τις ώρες της ημέρας… να φοράς το στενό παντελόνι σου όπου διαγράφεται ελαφρά το κορδόνι από το στρινγκάκι σου στο πίσω μέρος, κι ένα πολύ στενό πουκάμισο με τα κουμπιά ξεκουμπωμένα σε τέτοιο ύψος ώστε να φαίνονται αρκετά τα πλούσια βυζιά σου. Έτσι καυλώνω να είσαι ντυμένη μαζί μου... για να σε θέλω κάθε λεπτό. Να αφεθείς στα χέρια μου, να σε φιλήσω με πάθος ενώ θα χαϊδεύω όλο σου το κορμί πάνω από τα ρούχα.

Και όταν δεν θ’ αντέχεις άλλο από ερεθισμό θ’ ανοίξω το φερμουάρ να κατεβάσω το παντελόνι σου και σκύβοντας θα σου γλύψω την υγρή μουνάρα σου. Η καύλα μας απερίγραπτη! Η γλώσσα μου ν’ ανοίγει δρόμο, βαθειά, ανάμεσα στα μουνόχειλά σου. Να αισθάνεσαι τη γνώριμη διαπεραστική μου γλύκα και να αφεθείς να απολαύσεις τον εραστή σου, που σιγά-σιγά βυθίζει τη γλώσσα του μέσα στο μουνάκι σου και γλύφει κυκλικά τα τοιχώματα του κόλπου σου.

Πάρε την πούτσα μου τώρα στο στόμα σου μωράκι μου! Δες την ψωλή μου, πόσο μεγάλη και χοντρή έχει γίνει για σένα. Τη θέλω όλη μέσα στο στόμα σου, να παίξεις μαζί της. Να τη σαλιώσεις με τις χειλάρες σου πριν σε πνίξει! Μακρόσυρτο τσιμπούκι –το σήμα κατατεθέν σου- να την χώνεις στο στόμα, να την γλείφεις, να γλείφεις τ’ αρχίδια μου και να τα ρουφάς. Να δαγκώνεις ελαφρώς το πουτσοκέφαλο, να παίζεις με τη γλώσσα σου και τη τρυπούλα του. Να τη βλέπω να πηγαίνει όλο και πιο βαθιά. Να σε κρατάω με την ψωλή καρφωμένη στο λαιμό σου... να πνίγεσαι και να γουστάρεις! Να μου δείχνεις τι πίπες κάνουν οι καυλωμένες τσουλάρες!

Το έχεις ανάγκη να νιώσεις θηλυκό... κυριευμένη από το καυλί του αρσενικού. Δέχεσαι ό,τι και αν σου πω. Έτσι και αλλοιώς είμαι ο Διευθυντής, και στη δουλειά και στο μουνί σου! Θες να σε γαμήσω όσο τίποτε άλλο, γυναικάρα μου! Να χώσω το πούτσο μου τέρμα στη μουνάρα σου και να τον νιώσεις τόσο δυνατό όσο δεν τον έχεις αισθανθεί ποτέ. Τον πούτσο του εραστή σου, τόσο καυλωμένου για σένα, που η αφή του κι η σκληράδα του είναι ασυναγώνιστη. Και το μόνο που θα θέλεις είναι να σε πηδώ σαν πουτάνα… μόνο να νιώθεις το καυλί μου να καίει μέσα σου… να παίρνω το μουνάκι σου με δύναμη κι εσύ να καυλώνεις όλο και περισσότερο…

Νιώθεις σαν ζώο. Η καύλα σ’ έχει κάνει ζώο αλλά γουστάρεις. Το μουνί σου τρέχει ποτάμι. Χύνεις συνέχεια... Λιώνεις από ηδονή. Καίγεσαι! Ξεσκίζεσαι, μωρό μου! Πιο δυνατά! Ξεπατώνεσαι! Μ’ όλη την πούτσα του γαμιά σου μέσα σου. Σ’ έχει πηδήξει έτσι, κανένας άλλος; Σου έχουν ξεσκίζει την μουνάρα όπως εγώ; Μόνο εγώ νοιώθω τέτοιο πάθος όταν σε κάνω δική μου και όσο πιο δυνατά θα μου τον παίρνεις, τόσο πιο πολύ η μουνάρα σου θα καίει από το γαμήσι. Τι καύλα είσαι εσύ; Τι καύλα αγαπημένη!


No comments:

Post a Comment