July 8, 2016

Εγώ είμαι ο Άντρας σου!

Σε σκέφτομουν μωρό μου, στην πολυθρόνα του ξενοδοχείου να απολαμβάνεις το ποτό σου… Φορούσες μόνο ένα εσώρουχο που έδενε στα πλάγια με φιόγκο… Εγώ απέναντι, γυμνός στο κρεβάτι θαύμαζα τη σέξυ κορμάρα σου και χαϊδευα το καυλωμένο πούτσο μου για πάρτυ σου. Στο ημίφως, έβλεπα ότι με κοιτούσες κλεφτά αλλά κι επίμονα ταυτόχρονα. Μου έκανες νόημα να πλησιάσω…

Σηκώθηκα και ήρθα κοντά σου… Εσύ καθιστή κι εγώ όρθιος μπροστά σου… Χωρίς να σβήσεις το τσιγάρο που κάπνιζες έσκυψες μπροστά και τον πήρες στο στόμα σου… Η πράξη αυτή πάντα με τρελαίνει! Η αίσθηση του καυτού αλλά και υγρού… η γλώσσα σου που έπαιζε στο πουτσοκέφαλο… Συνέχιζες να παίζεις μαζί με τον πούτσο μου μόνο με το στόμα σου… Διακοπή για τζούρα και πάλι από την αρχή…

Όταν έσβησες το τσιγάρο ανέλαβαν δράση και τα χέρια σου… Τον έπιασες από τα πλάγια κι άρχισες να τον χαϊδεύεις… Τον έπαιζες… Έπαιζες με τ’ αρχίδια μου… Στο τέλος μ’ έπιασες από τον κώλο κι έσπρωχνες το σώμα μου προς το μέρος σου… Γαμούσες το στόμα σου… Μετά από λίγο έκανες πίσω κι άρχισες να παίζεις μαζί του με τα πόδια σου… Τον χάιδευες με τα δαχτυλάκια σου… Με τα δαχτυλάκια σου έπαιζες με τις ρώγες μου… Τον έβαζες ανάμεσα στις πατούσες σου και τον έτριβες…

Όταν έφερες τις πατούσες σου στο στόμα μου δεν άντεξα άλλο… Έπιασα τα πόδια σου κι έχωσα τα δαχτυλάκια σου στο στόμα μου… Άρχισα να τα ρουφάω και να τα πιπιλάω με μανία… Η γλώσσα μου άρχισε να ταξιδεύει στα πόδια σου… Στις γάμπες σου, στο πίσω μέρος από τα γόνατά σου, στους μηρούς σου… Το εσώρουχο ήδη φαινόταν μούσκεμα, έλυσα τους φιόγκους, το μουνάκι σου προέβαλε μπροστά μου γυαλίζοντας από τα υγρά σου…

 Ήθελα να σε παιδέψω κι άλλο αλλά δεν άντεξα… Κόλλησα το στόμα μου πάνω του κι άρχισα να γλύφω, να ρουφάω, σαν τρελός… Μουνόχειλα, αιδοίο, κλειτορίδα. Όλα μούσκεμα και εγώ ακούραστος τα σκούπιζα με τη γλώσσα μου. Βογκούσες από καύλα και με δαιμόνιζες περισσότερο να σε τελειώσω επιτόπου!  Ο οργασμός σου ήρθε γρήγορα και ήταν έντονος… Έχυνες στο στόμα μου κι εγώ τα ρουφούσα με μανία…

Ήταν όμως η σειρά του πούτσου μου να σε γλεντήσει. Σε γύρισα στα τέσσερα στη ράχη της πολυθρόνας και μπήκα μέσα σου. Ολόκληρος... απότομα... μέχρι τ’ αρχίδια μου ν’ αγγίξουν την κλειτορίδα σου… Στην αρχή με αργό ρυθμό, έφερες το χέρι σου ανάμεσα στα πόδια σου, μία έπαιζες με το μουνάκι σου και μία χούφτωνες τ’ αρχίδια μου. Το πήρα και σ’ έβαλα να γλύψεις το δάχτυλό σου. Να δοκιμάσεις τα ζουμιά της καύλας σου…

Δεν άντεχες, τον ήθελες τόσο πολύ. Σχεδόν σε πόναγα με τη μανία που έσκαβα στο μουνί σου. Ήθελες να τον ελέγξεις αλλά δεν τα κατάφερες. Εκείνος σε πήδαγε διαρκώς. Έντονα μέσα σου, δυνατά και απότομα. Πάλλονταν σε έναν έξαλλο ρυθμό. Μετά έφερα το χέρι σου πίσω από την πλάτη σου κι έβαλα το δάχτυλό σου στο κωλαράκι σου. Εγώ γαμούσα το μουνάκι σου κι εσύ το κωλαράκι σου. Τρελή καύλα! Κρατιόμουνα όσο μπορούσα και σε πήδαγα ασταμάτητα. Έχυσες και πάλι… «Χύνω η πουτάνα!» φώναζες… Παλάβωσα!

Σ’ έβαλα να γονατίσεις μπροστά μου κι άρχισα να τον παίζω. Με τη γλώσσα σου έπαιζες μαζί του ενώ ταυτόχρονα χάιδευες το μουνάκι σου. Αχόρταγη όπως πάντα δεν χόρταινες να χύνεις… Όταν ένιωσα ότι θα χύσω σ’ έπιασα από τα μαλλιά και κράτησα το κεφάλι σου σταθερό κοντά στο καυλί μου… Έβγαλες τη γλώσσα σου έξω και περίμενες τα χύσια μου, τα μάτια σου γυάλιζαν από την καύλα…

Σ’ έχυσα με πάθος, παντού. Στο στόμα, στη μύτη, στο πρόσωπο, στα μαλλιά… Στο τέλος τον έχωσα στο στόμα σου να τον καθαρίσεις. Τον ρουφούσες με μανία, ταυτόχρονα έχυνες… Ένιωθα να ρουφάς ολόκληρο το κορμί μου! Όταν τον έβγαλες από το στόμα σου, με το δάχτυλό σου καθάρισες το πρόσωπό σου από τα χύσια μου και το έγλυψες ενώ με κοίταζες στα μάτια…

Εγώ ήμουν πλέον ο Άντρας σου, όχι ο άλλος!


No comments:

Post a Comment