May 2, 2016

Πράγματα που δεν αρμόζουν σε κυρίες

Είναι η μέρα μας σήμερα! Που μιας και ο άντρας σου είναι "εκτός", είναι η ευκαιρία σου να ξεσπάσεις, να νιώσεις πάλι επιθυμητή γυναίκα. Αφού όλο φαντασιωνόσουνα πράγματα που δεν έκανες μαζί του και ξέρεις πως τώρα είναι δυνατόν! Καύλωνες και μόνο που τα σκεφτόσουν… δηλαδή να σε γαμάω από το στόμα ή από τον κώλο και να σε βρίζω σα να είσαι καμιά πουτάνα. Να σε αποθεώνω στο sex. Μέχρι εκεί που δεν αντέχουμε άλλο... Να κάνεις μαζί μου, όσα δεν έχεις κάνει στο στεφάνι σου.

Απόψε η παραμελημένη παντρεμένη θα χορτάσει πούτσο... Και 'γω γι' αυτό είμαι εδώ, να σε ταΐζω ό,τι έχω… Και να σε καμαρώσω πόσο γαμιόλα έχεις γίνει! Σε πλησιάζω μωρό μου από πίσω, μέσα στο σκοτάδι και χωρίς να το περιμένεις, ακουμπάω το καυλί μου στον κώλο σου. Το χέρι μου αυτόματα χαϊδεύει την κιλότα σου. Ενώ συνεχίζω να σε χουφτώνω, σου ψιθυρίζω στο αυτί φιλώντας σε στο λαιμό για να σε καυλώσω. Το χέρι μου έχει πια χουφτώσει το μουνί σου και το μαλάζει ρυθμικά. Αυτός ο φοβερός κώλος, αυτές οι μπουτάρες, αυτή η μουνάρα, δεν  θα πάνε χαμένα τώρα, γιατί θα τα γευτεί ξανά ο πούτσος μου!  

Αρχίζεις να παραδίνεσαι στα χάδια μου. Η καύλα σ’ έχει συνεπάρει. Συναισθήματα που τα έχεις ξεχάσει, σε κατακλύζουν και επειδή έχεις πολύ καιρό να γαμηθείς, δεν μπορείς να τα ελέγξεις. Ανοίγεις, χωρίς να το καταλαβαίνεις, τα πόδια σου δίνοντας μου πιο ελεύθερη πρόσβαση για να χωθεί το χέρι μου πιο βαθιά, μέσα στην κυλότα σου. Με θέλεις πάρα πολύ καιρό. Όπως και εγώ κουκλάρα μου. Ποθώ να σου κάνω έρωτα... Θέλω να μπω μέσα σου… να με νοιώσεις να σε γεμίζω!

Το δάχτυλό μου χώνεται βαθιά στο μουνί σου. Βογκάς από ηδονή και πιέζεις το μουνάκι σου  πάνω στο χέρι μου, καθώς αρχίζω να σε φιλάω στο στόμα. Το χέρι μου χώνεται  πιο βαθιά ανάμεσα στα σκέλια σου, μέχρι πίσω στην κωλοτρυπίδα. Σου κατεβάζω το κιλοτάκι στις γάμπες και γονατίζω μπροστά σου. Θέλω να σου γλείψω το μουνί.  Σχεδόν απότομα, σου ανοίγω  πιο πολύ τα μπούτια και χώνω το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου. Βογκάς από καύλα και παραδίνεσαι.

Τι υπέροχο είναι το ορθάνοιχτο ζεστό, υγρό, κόκκινο μουνάκι σου, μωρό μου! Με εμπνέει για να το τελειώσω με ένα φοβερό γλειφομούνι, απολαμβάνοντας την γεύση από το εσωτερικό του σώματός σου. Τόσο πολύ να χύσει ώστε να μην αντέχεις άλλο να σου το κάνω από μπροστά… να θέλεις μόνο να σου τον βάλω στον κώλο. Αυτόν τον υπέροχο κώλο, που έχω το αποκλειστικό προνόμιο να είμαι ο μόνος που τον έχω κατακτήσει χαρίζοντάς του την απόλυτη ηδονή. Νομίζω ότι είναι τέτοια η καύλα σου, που ξεπερνάει κάθε αναστολή και μου τον παραδίδεις. Τον δικαιούμαι λοιπόν μωρό μου να τον χαίρομαι. Μόνο εγώ!

Νοιώθεις σιγά και απαλά, το δάχτυλό μου να προετοιμάζει το έδαφος, χαϊδεύοντας και μπαίνοντας, λίγο-λίγο στην στενή κωλοτρυπίδα σου. Θέλω να είμαι προσεκτικός, έτσι χώνω το πρόσωπό μου ανάμεσα στα κωλομέρια σου και χρησιμοποιώντας το σάλιο μου, σου σπρώχνω το δάχτυλό μου μέσα. Το νιώθεις που προχωράει  πιο βαθιά μέσα στο σώμα σου και πιέζεις τον κώλο σου στο πρόσωπό μου. Είσαι έτοιμη να σε γαμήσω, να σε κατακτήσω ολοκληρωτικά!

Παίρνω θέση ανάμεσα στα πόδια σου με τον πούτσο μου έτοιμο να έχει βρει την θέση του στην κωλοτρυπίδα σου και να σπρώχνει για να εισχωρήσει μέσα στα σωθικά σου. Τον στέλνω πιο βαθιά, μέσα στα ακόμα αφιλόξενα οπίσθιά σου. Κάπου ο πούτσος μου βρήκε αντίσταση και καθώς βγάζεις πνιχτά ουρλιαχτά για να μην ακουστεί ότι πονάς, στον σπρώχνω λίγο βίαια, μέχρι όλη η καύλα μου να βυθιστεί μέχρι τη ρίζα στη κωλάρα σου. Θρίαμβος! Τον έχεις όλο μέσα σου. Επιτέλους, σε κατέκτησα από πίσω. Στα πήρα όλα… Είσαι ολότελα δική μου και όχι του μαλάκα σου! Ακόμα μια φορά!

Τώρα άρχιζει η μεγάλη απόλαυση. Σε σπρώχνω  να ξαπλώσεις εντελώς μπρούμυτα, ενώ έχω όλο τον πούτσο μου χωμένο μέσα στον κώλο σου και ξεκινώ με αργές μεγάλες παλινδρομήσεις να σου γαμάω την πίσω δίοδο. Ο σφικτήρας σου έχει σφίξει σαν γάντι γύρω από τον πούτσο μου και η αίσθηση είναι φοβερή. Καθώς σου γαμάω το κωλαράκι σου φιλάω, σου γλείφω και σου δαγκώνω την πλάτη. Η είσοδος του εισβολέα από την πίσω τρύπα, σου έχει αναστατώσει τη μουνάρα και σ’ έχει φέρει στα πρόθυρα ενός έντονου οργασμού.

Τα χέρια μου, διατρέχουν όλο το γυμνό κορμί σου, καθώς με επιμονή πλέον πηδάω τον κώλο σου. Δεν ξέρω τι να πρωτοπιάσω. Τις βυζάρες σου, τις μπουτάρες σου ή να ανασηκώνω τα σκέλια σου και να χουφτώνω ανάμεσα; Η καύλα είναι φοβερή. Ακολουθεί κάτι απίστευτο! Επί 20 λεπτά τον ξεσκίζω κολλημένη πάνω του! Σου παίζω το μουνί και σε ξεκωλιάζω!  Άνοιγες τα μπούτια σου και είχες παραληρήσει …  φωνάζεις… «Ξεκώλιασέ με μωρό μου… πήδα με καύλα μου! Είμαι η πουτάνα σου άντρα μου!». Όσο φωνάζεις, τόσο πιο βαθιά και έντονα στον γαμάω.

Έχω ξεφύγει πλέον. Η κωλοτρυπίδα σου σφίγγεται γύρω από τον πούτσο μου σαν τανάλια και στέλνει απίστευτες ανατριχίλες ερεθισμού στην πλάτη μου. Κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό από την καύλα! Βαράω τα καπούλια σου,  τα τσιμπάω και στο τέλος ξεσπάω σε ένα τρελλά έντονο χύσιμο. Χουφτώνοντας τα άσπρα σου κωλομάγουλα, τραβιέμαι απότομα και το πουτσοκέφαλο αρχίζει να φτύνει ποτάμια λευκού σπέρματος πάνω στο κορμί σου με ορμή. Η πρώτη ριπή έφτασε ως το λαιμό σου και χύνω για πολλή ώρα ακόμα...

Η πλάτη... τα κωλομέρια σου... έχουν λουστεί στο σπέρμα. Μια μικρή άσπρη λιμνούλα σχηματίζεται στη μεσούλα σου. Αρχίζω να σε πασαλείβω με το ζεστό υγρό σαν να σου βάζω κρέμα σώματος, ενώ πιάνω και το πούτσο μου, που ακόμη έβγαζε ζουμιά, σαν να θέλω να τον στραγγίξω πάνω σου. Σε σηκώνω όρθια και σε φιλάω δυνατά με πάθος. Η γλώσσα μου, σου ανοίγει τα χείλη και μπαίνει μέσα στο στόμα σου. Βυζαίνω την γλώσσα της, καθώς τα χύσια μου, γλιστράνε από τον κώλο σου πάνω στα μπούτια μου...

Μωρό μου είσαι μεγάλη καύλα, σου χρωστώ ένα τέτοιο γαμήσι!


No comments:

Post a Comment