April 27, 2016

On the rocks!

Άνοιξη. Ζέστανε. Ανάγκη για σμίξιμο. Να κάψω το κορμί μου στο δικό σου. Συνεχές πήδημα. Μέχρι τελικής εξόντωσης. Ο πούτσος μου να παραδώσει τα όπλα. Το μουνί σου να μην μπορεί άλλο. Από τα πολλά χύσια τα κορμιά μας να κολλάνε το ένα πάνω στο άλλο σαν αυτοκόλλητα. Η φωτιά της καύλας μας να σιγοκαίει στο μισοσκόταδο. Ο πόθος να ποτίζει τους τοίχους... τα παράθυρα... τις κουρτίνες…

Τα σεντόνια τυλίγονται τρυφερά στα εξουθενωμένα μπούτια, οι σκληρές ρώγες σου μπήγονται στο μαξιλάρι, δεν καταλαβαίνουν ανάπαυλα, θέλουν κι άλλο. Τα σώματα γυαλίζουν σαν να τα πασάλειψες με αλοιφή. Την ίδια αλοιφή που έβαλα στο κώλο σου όταν σε πήρα επί τόπου, πριν μερικά μόλις λεπτά. Τι αλήτης είμαι να κυκλοφορώ με ένα λιπαντικό στη τσέπη, άλλη ιστορία. Ή με τους δονητές στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου. Για κάθε ενδεχόμενο. Παρσίματος ενός μουνιού ή κώλου… Των δικών σου εν προκειμένω!

Λίγη δροσιά! Επιτακτική ανάγκη για λίγη δροσιά. Μπαίνει λοιπόν στο ρεπερτόριο το παγάκι. Σε πολλαπλές χρήσεις... Και τώρα ξανακαυλώνεις. Κύβοι πάγου κοσμούν τις ρώγες σου που πεταρίζουν σαν τρεμάμενες πεταλούδες. Κύβος γλυστρά και στη κλειτορίδα. Αντέχεις; Το σοκ του απότομου κρύου συνεχίζεται με φωνούλες έκπληξης. Άλλος κύβος κρύβεται μέσα στα οπίσθια... είναι και πονηρός... είναι απαιτητικός, πρόστυχος. Μπαίνει μέσα στον πρωκτό και τρυπώνει εκεί. Λιώνει από πάθος για σένα. Μη συστρέφεσαι: κάτσε ήσυχη για να το απολαύσεις μωρό μου!

Σειρά σου τώρα να παίξεις. Ένα παγάκι-τραινάκι κατεβαίνει μία σπονδυλική στήλη… από το σβέρκο, τη πλάτη, τα σφριγηλά κωλομέρια μέχρι πίσω από τ’ αρχίδια… Ανατριχίλες και βογγητά. Ένα άλλο παγάκι διατρέχει το σηκωμένο καυλί. Από το πουτσοκέφαλο μέχρι τη ρίζα. Τα βογκητά τώρα έχουν γίνει πρόστυχες βρισιές. Σε λίγο αλλάζει η θερμοκρασία. Έχω ένα στόμα να με ζεσταίνει εκεί που προηγουμένως με ηλέκτριζε το ψύχος.

Πίπα! Το στοιχείο σου. Η ειδικότητά σου. Είσαι καθηγήτρια! Πάντα είσαι πρόθυμη, καυλιάρα μου… ξέρεις εξάλλου καλά τι με τρελλαίνει. Βαθύ λαρύγγι! Σε έχω μάθει πως να τον ρουφάς μέχρι τη ρίζα. Σε ανεβάζει πάντως και το καυλί που έχεις μπροστά σου. Το λατρεύεις. Σου χτυπάω τα χείλη με τον πούτσο μου. Ξαφνιάζεσαι ευχάριστα, είναι σαν παλαμάρι ντούρος. Τα χείλη σου ανοίγουν… μπουκώνεσαι πέος. Δεν βλέπεις το μήκος αλλά μόνο το αισθάνεσαι να τρυπώνει μέχρι το λαρύγγι. Ξανά και ξανά και ξανά... Το ένα χέρι κρατάει τον πούτσο ενώ πιπώνεις και με δυο σαλιωμένα δάχτυλα του άλλου παίζεις με το κωλαράκι μου. Όλα για τη πάρτη του εραστή σου.

"Καύλωσα πάλι για πάρτη σου, μωρή πουτάνα! Θα σε πηδάω μέχρι να μη παίρνεις τα πόδια σου!". Ένα καινούριο παγάκι μπαίνει στο στόμα μου και επιτίθεται στο μουνί σου. Η γλώσσα το σπρώχνει μέσα και μετά εμποδίζω την έξοδο με το πούτσο που τσιμπούκωνες πριν από λίγα λεπτά. Σε παγώνω και σε φουντώνω συγχρόνως. Βαθιά ανάσα και γέλιο. Τα μακριά σου νύχια αρπάζουν τρεις κύβους από το μπωλάκι, ο ένας σπρώχνεται στον πρωκτό μου, ενώ βογγάω και τινάζομαι. "Σαν κωλοδάχτυλο γλυκέ μου, που τόσο σ’αρέσει!". Οι άλλοι τρίβονται πάνω μου αργά-αργά, στάλα-στάλα.  

Σε ξαναπαίρνω. Όσο αντέξουμε! Σε όλες τις στάσεις. Πότε ανάσκελα, πότε μπρούμυτα, γονατιστή, χιαστί, όρθια, στο πάτωμα, στη πολυθρόνα, πάνω στο τραπέζι, στη μπανιέρα -μισή έξω… ώσπου το μουνάκι σου να γίνει ένας ωκεανός από το πολύ χύσιμο. Σε γυρίζω μπρούμυτα και σε αποτελειώνω πηδώντας το κώλο σου. Τρίβω τα βυζιά με άλλους παγοκύβους. Τα χύσια μου θα τα χαρίσω πάνω τους...

Εξουθένωση…


No comments:

Post a Comment