April 29, 2016

Ερωμένη για ξεκαύλωμα

Όλο το απόγευμα σε σκεφτόμουνα μωρό μου... Έχω καυλώσει πολύ και θέλω να σε πάρω με την πρώτη ευκαιρία που θα μας δοθεί... Αυτό που με ερεθίζει περισσότερο είναι ότι πλέον ευχαριστιέσαι τα πάντα. Είτε σε γλύφω στο μουνάκι σου με τις ώρες ενώ απολαμβάνεις το ποτό σου, είτε όταν είσαι "άτακτη" και σε "τιμωρώ" πηδώντας το κωλαράκι σου σαν μιας φτηνής πουτανίτσας, είτε όταν σου βάζω χέρι δημοσίως και σου χώνω δάχτυλα στο μουνάκι και σε προετοιμάζω, υπενθυμίζοντάς σου ότι έχεις αναλάβει να ξεκαυλώσεις τον παθιασμένο και καυλωμένο για την πάρτη σου εραστή σου...

Σε όλες τις περιπτώσεις σε βλέπω να γίνεσαι μούσκεμα από ηδονή ανάμεσα στα πόδια σου... Λατρεύω την στιγμή που σε αφήνω να ακουμπήσεις την γλώσσα σου στον πούτσο μου και τον βλέπω να υγραίνεται στο στόμα σου. Παρακαλάς γλυκούλα μου εκείνη την στιγμή, να γινόταν να ήσουν στα τέσσερα όλη μέρα και απλά να έπαιρνες πούτσο στο στόμα ή στη μουνάρα σου... Το δικό μου πούτσο και μόνο! Γιατί είσαι το καλύτερο μουνάκι που τρελλαίνομαι να καυλώνω και να ηδονίζω...
 
Τώρα που διαβάζεις πόσο σε ποθώ: άνοιξε τα πόδια σου, μωρό μου... Ακούμπα πίσω και βάλε δάχτυλο, πέρασέ το ανάμεσα στα μουνόχειλα και στριφογύρισέ το πάνω στη κλειτορίδα σου. Σκέψου την εικόνα σου… πόσο πρόστυχα και υπάκουα μου στήνεσαι στα τέσσερα και περιμένεις να στον χώσω ενώ έχεις τον δονητή σου μέσα... Χάιδεψε για μένα το μουνάκι σου καλά, καν’ το ό,τι θες! Τριφ' το, χούφτωσέ το, γάμα το! Για μένα που σε σκέφτομαι, σε θέλω και το περιμένω…

Μόλις καυλώσεις πολύ μανάρι μου, σκέψου ότι αυτή τη στιγμή είσαι στο μυαλό μου, ότι θα ήθελα να περιποιηθώ το γυμνό σου κωλαράκι... Σκέψου -πριν χύσεις- ότι είσαι η τέλεια και πιο σέξυ ερωμένη μου... Που φτιάχνεσαι απίστευτα όταν με ικανοποιείς. Που γουστάρεις να μου τη ρουφάς οπουδήποτε για να με παλαβώνεις από καύλα. Και ακριβώς πριν τελειώσεις, σκέψου πόσο σε καυλώνει να σε κάνω να χύνεις δημοσίως, στα μπαρ ή στο αυτοκίνητο και να πηδιόμαστε παντού...

Γράψε μου πόσο καυλιάρα είσαι. Και όταν χύσεις τώρα, αλλά και κάθε φορά, θέλω να μου στείλεις μήνυμα και να μου το λες. Το περιμένω... Διαφορετικά όταν σε δω θα στον πετάξω έξω στο αυτοκίνητο, όλη τη καύλα μου στη φόρα, και θα στον δώσω να τον μαλακίσεις. Ενίοτε στο στόμα… ρουφηχτό τσιμπούκι και θα σου βάζω δάχτυλο ενώ οδηγώ δημόσια, να βλέπουν όλοι και όλες πόσο άτακτη και ξεδιάντροπη τσουλίτσα γίνεσαι για μένα.


No comments:

Post a Comment