February 14, 2016

Θυμήσου…

Κάθε στιγμή… η ανάμνηση να μην σ' αφήνει σε ησυχία… να σου μιλάει ο άντρας σου αλλά εσύ ν' ακούς τ' όνομά μου… να μου στέλνεις ένα μήνυμα και να αρχίσεις να υγραίνεσαι από καύλα! Ξέρω μωρό μου ότι πάλι έχεις γίνει μούσκεμα… σχεδόν στάζεις πάνω στο κυλοτάκι σου. Καις! Η σκέψη του τί μπορεί να σου κάνει η γλώσσα μου σε τρελαίνει... Ότι μπορεί να γλύψει κάθε κοιλότητα σου, να μπει μέσα σου παντού, να πιπιλήσει τα μουνοχειλάκια σου… Όλα σου! Σ’ αυτό το στόμα θέλεις να χυθείς, να το γεμίσεις με τα ερωτικά ζουμιά σου. Πολύ! Τότε που ολοκληρώνεσαι… όταν δαγκώνεις το στόμα σου, σφίγγεις τα χείλια σου, νιώθεις κάθε σπασμό σου…

Χύνεις μωρό μου, χύνεις για μένα! Θυμήσου… Πως είναι όταν νοιώθεις το μουνί σου να αιωρείται  πάνω στο στόμα μου… Να καίει... Να τρίβεται στη μούρη μου… Να χύνει… Θύελλα ευχαρίστησης και απέραντης ηδονής, όταν η γλώσσα μου φτερουγίζει μέσα σου και σε πίνει αχόρταγα. Στάλα-στάλα, κάθε σου σταγόνα…

No comments:

Post a Comment