January 31, 2016

Αχόρταγο πάθος

Θυμάμαι την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα… Το πάθος… Το πόσο πολύ ήθελες να τον έχεις στο στόμα σου… Ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια έχυσα τρεις φορές στο καπάκι… Πόσες και πόσες φορές δεν προλαβαίναμε καλά-καλά να κλείνουμε την πόρτα κι ορμούσαμε ο ένας στον άλλο… Θυμάμαι το πόσο πολύ μας τρελαίνει και τους δύο να τον έχεις στο στόμα σου… Να τον γλύφεις, να τον παίζεις, να τον ρουφάς… Να με τρελαίνεις από καύλα… Θυμάμαι εκείνο το Σαββατόβραδο που σ’ έγλυφα συνέχεια κι έχυνες… Θυμάμαι εκείνη την πρώτη φορά που σε στάση 69 έβαλα μέσα σου τον δονητή… "Τι μου κάνεις μωρό μου! Πόσο με καυλώνεις;" έλεγες κι έχυνες… Τότε που έχυσες μπρούμυτα με τη σφήνα στο κωλαράκι σου και το καυλί μου να σκάβει το μουνί σου… Το καλύτερο σεξ που είχες ποτέ μου είπες μετά…

Αρκετά χρόνια μαζί και το πάθος μας παραμένει άσβεστο… Κι όχι μόνο. Μεγαλώνει… Αχόρταγο! Είναι ότι μεταξύ άλλων δε διστάζουμε να δοκιμάσουμε καινούργια πράγματα… Παιχνιδάκια, στάσεις, ντυσίματα… Εκείνο το κορμάκι κάτω από τα ρούχα σου… Κάλτσες… Sexy εσώρουχα… Οι γόβες (το μεγάλο μου φετίχ)… Να τα φοράς και να μου στήνεσαι να σε πηδήξω. Ή να με τσιμπουκώνεις και να θαυμάζω στο καθρέφτη το string σου να χώνεται ανάμεσα στα κωλομέρια σου. Ή να σε κρατάω από τα τακούνια ανοίγοντας ορθάνοιχτα τα πόδια σου, για να ξεσκίζω ευκολότερα το μουνί σου με τη ψωλάρα μου. Ή πάλι το σουτιέν σου λερωμένο με παχύρευστο ψωλόχυμα  που να κυλάει προς τα βυζιά σου….

Αλλά και πόσες φορές κάναμε πράγματα διαφορετικά από το μέσο όρο… Στο δρόμο ας πούμε… Να σου πετάω το πούτσο έξω σε κοινή θέα και να  δαχτυλιάζω τη μουνάρα σου… Όπως στη ταράτσα εκείνου του παλιού μπαρ στα Εξάρχεια… Ξεδιάντροπα! Να σου δίνω το καυλί μου να το παίξεις και να το τσιμπουκώσεις με τα έκφυλα χειλάκια σου, αδιαφορώντας για τον κόσμο στα πλαϊνά σπίτια. Ή όρθιοι… ν' ακουμπάς στο τοίχο κι εγώ από πίσω σου, βαθιά χωμένος στη μουνάρα σου… Ή να σε ξεκωλιάζω στη πόρτα του διαδρόμου και ν' ακούγεσαι σε όλο το ξενοδοχείο. Ή τότε στο αυτοκίνητό σου… Σύντομο αλλά απίστευτα έντονο… Το μεταμεσονύκτιο τσιμπούκι που μου πήρες στο κέντρο της Αθήνας, λίγο πιο κάτω από το Rex… Απίστευτο… Μας καύλωνε το ότι προφανώς μας βλέπανε οι ανυποψίαστοι περαστικοί…

Θυμάμαι ότι λίγο πριν σε συναντήσω για να κάνουμε sex, κάθε φορά σαν να 'ναι η πρώτη, σκέφτομαι: "το καλύτερο γαμήσι της ζωής μου"! Το πάθος αντί να σβήνει, μεγαλώνει… Πόσο μας καυλώνει και τους δύο να μπαίνεις στο δωμάτιο και να με βλέπεις γυμνό, ανάσκελα να σε περιμένω… Με το καυλί μου ίσως ελαφρά ανασηκωμένο, σε στάση "γάμησέ με" όπως λιγουρεύεσαι… Σκεπασμένο με πετσέτα ή χωρίς… Η αναμονή… Πότε θα τον αγγίξεις και θα τον πάρεις στο στόμα σου… Πότε θα παίξεις με την τρυπούλα μου… Πότε θα χρησιμοποιήσω τα παιχνιδάκια μας… Πότε θα μπω μέσα σου… Συγκλονιστικά, απίστευτα, θεϊκά, τρελά γαμήσια!!!

Χρόνια fuck buddies. Κι όμως… Συνεχίζουμε…Θέλουμε κι άλλο…

Κι άλλο…

ΚΙ ΑΛΛΟ…

No comments:

Post a Comment