January 24, 2016

Πρώτη φορά στο πατρικό σου

Θυμάμαι την πρώτη φορά που με "πήρες", στο πατρικό σου σπίτι. Από τις πρώτες φορές που βρεθήκαμε, δεν αισθανόσουν ακόμα άνετη με τα ξενοδοχεία και βρήκες ευκαιρία για ασφαλές, ανενόχλητο πήδημα, την απουσία των γονιών σου στο εξοχικό τους. Το τέλειο ξεκάρφωμα...

Η νύχτα ήταν δροσερή, ευχάριστη. Σε άκουσα να περπατάς στο δωμάτιο, τα τακούνια σου ηχούσαν προκλητικά στα πλακάκια. Κόλλησες το κορμί σου πάνω μου για να με φιλήσεις, ένιωσα το στήθος σου σκληρό, να με πιέζει… Σου είχα βγάλει τη μπλούζα σου και το εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο. Φέρνοντας τα χέρια μου μπροστά άρχισα να τσιμπάω απαλά τις ρώγες σου ενώ η γλώσσα μου ταξίδευε στο λαιμό σου… Συνέχισα έτσι για λίγο καυλώνοντάς σε… Τραβήχτηκα και σου κατέβασα το παντελόνι που φορούσες απότομα… Το έβγαλες και την πέταξες μακριά… Έμεινες με το στρινγκάκι σου. Η επόμενη κίνησή μου σε ξάφνιασε… Μάζεψα το κορδονάκι από το string στο πίσω μέρος και σου το έβαλα στο κωλαράκι, σπρώχνοντάς το προς τα πάνω ώστε να διαπεράσει τα μουνόχειλά σου.

Έχοντας στη διάθεσή μου το κωλαράκι σου, του επιτέθηκα. Άρχισα να φιλάω, να γλύφω και να δαγκώνω τα κωλομέρια σου που είχαν μείνει εκτεθειμένα… Μετά άρχισα να τους ρίχνω μπατσάκια, στην αρχή απαλά και μετά όλα και πιο δυνατά… Όσο τα έκανα όλα αυτά το δεξί σου χέρι το είχες φέρει μπροστά και χάιδευες έντονα τον πούτσο μου πάνω από το εσώρουχο… Σ’ όλο αυτό το σκηνικό δε χρειάστηκε πολύ για να καυλώσω, είχε γίνει όρθιος και σκληρός όπως σου άρεσε… Τον χάιδευες όλο και πιο δυνατά, άρχισες να τον παίζεις πάνω από το σλιπάκι. Σ' έφτιαξε η αίσθηση. Μου έβγαλες το εσώρουχο απότομα και με έσπρωξες να ξαπλώσω στη πολυθρόνα.

Ο πούτσος μου, ελευθερώθηκε στητός μπροστά σου. Τον έπιασες από χαμηλά, ορθωμένο και καυλωμένο όσο ποτέ. Τον πίεσες ελαφρά ώστε να πρηστεί περισσότερο το πουτσοκέφαλο και άρχισες να το χαϊδεύεις στα χείλη σου, με την αίσθηση του υγρού, μαλακού δέρματος να μειώνει τα επίπεδα τριβής, και φίλησες προσεκτικά κάθε σημείο του κεφαλιού μέχρι να το εξαφανίσεις απότομα, χωρίς ανάσα στο λαρύγγι σου, και τραβώντας τα χείλη σου σε όλο του το μήκος να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση με τη γλώσσα σου πλέον να παίζει με το κεφάλι του πούτσου μου. Συνέχισες με μικρά ρουφήγματα μόνο το κεφάλι όμως, φτάνοντάς με στα όρια να χύσω όλη μου την καύλα μέσα σου, και ξανακατάπιες όλο το καυλί μου στον ίδιο ρυθμό, σαν σκωτσέζικο ντους, λίγο στο κεφάλι και όλο μέσα…

Σύντομα ακολούθησαν και τα παιγνίδια που πρώτη φορά έμαθες από μένα... Άνοιξες τα κωλομέρια μου και άρχισες να βασανίζεις την τρυπούλα μου με τη γλώσσα σου… Δεν έμπαινες μέσα, απλά την έγλυφες γύρω γύρω… Μου ζήτησες να μείνω ξαπλωμένος και να κρατήσω εγώ τα κωλομέρια μου ανοιχτά… Μόλις το έκανα επιτέθηκες στην κωλοτρυπίδα μου με τη γλώσσα σου στην αρχή… Την έχωσες μέσα κι άρχισες να με γαμάς μ’ αυτή… Προφανώς ήθελες να με τρελάνεις μιας κι ένιωσα το χέρι σου στον πούτσο μου… τα δάχτυλά σου να τον παίζουν αργά και ταυτόχρονα να έχουν την αίσθηση που μόνο το σάλιο ή το λάδι μπορεί να φέρει… Της απίστευτης γλυστερής καύλας… Εκείνο το βράδυ δεν θα σε πηδούσα, εσύ θα σε γαμούσες! Και μετά θα έχυνα στο στόμα σου! Σήμερα θα έπαιζα εγώ τη πουτάνα!

Με τη σκέψη αυτή ένοιωσα το σάλιο σου να τρέχει στο κωλαράκι μου και σχεδόν αμέσως το δάχτυλό σου να γλιστρά μέσα του σιγά-σιγά… Σ’ άκουσα ν’ αναστενάζεις και ένιωσα το δάχτυλο να σκάβει μέσα μου βαθύτερα… Ήξερα ότι η μουνάρα σου έκαιγε από την καύλα… Με γαμούσες σιγά-σιγά με το δάχτυλό σου και μου τον έπαιζες όλο και πιο γρήγορα… Σταμάτησες απότομα και σ’ ένοιωσα να ανασηκώνεσαι… Μετά από λίγο ένοιωσα κάτι μεγαλύτερο να μπαίνει αργά στο κωλαράκι μου το οποίο ταυτόχρονα το έλουζες με σάλιο… Ήταν δύο δάχτυλα αυτή τη φορά… Άρχισες να επιταχύνεις σιγά σιγά…

Είναι απίστευτη καύλα να με γαμάς μωρό μου! Να αντιστρέφεις τους ρόλους. Να με κάνεις ότι θέλεις. Καυλώνει σαν τρελή η μουνάρα σου και μόνο στην εικόνα. Και μόνο στην ιδέα που ποτέ δεν θα 'κανες κάτι τέτοιο με τον αντρούλη σου. Συνέχισες να με γαμάς όλο και πιο γρήγορα… Μουσκεύες συνέχεια! Κάθε μερικά δευτερόλεπτα μ’ ένοιωθες να τρέμω και να σου ψιθυρίζω ότι με καυλώνεις… Μιλούσα όλο και πιο πρόστυχα όσο περνούσε η ώρα… Κάποια στιγμή σταμάτησες και βγήκες από μέσα μου… Ήρθες από πάνω μου και μπροστά… Τον πήρες απότομα στο στόμα σου ολόκληρο… Με το στόμα με τσιμπούκωνες και με το άλλο μου γαμούσες το κωλαράκι με το δάχτυλό σου με πιο αργό ρυθμό… Ένοιωσα να χάνω τον κόσμο, τα χύσια μου να είναι έτοιμα να βγουν… Κατάλαβες ότι κόντευα να χύσω κι επιτάχυνες τους ρυθμούς σου…

"Χύνω πουτάνα! Πάρτα όλα γαμιόλα! Χύνω μωρό μου!". Τα μόνα λόγια που κατάφερα να πω. Πρέπει να είχες βαθιά μέσα στο στόμα σου το πούτσο μου γιατί σε άκουσα να μουγκρίζεις έντονα μιας και δεν μπορούσες να μιλήσεις… Άδειαζα τα χύσια μου στο λαρύγγι σου χωρίς σταματημό… Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε μέχρι να ξαναβρώ την επαφή μου με τον κόσμο… Είχες μείνει ανάμεσα στα πόδια μου κι ανάσανες γρήγορα προσπαθώντας να συνέλθεις… Ανάμεσα στα πόδια μου η ματιά σου να με κοιτάει γεμάτη λατρεία… Ένας μικρός λεκές από τα υγρά μου είχε σχηματιστεί στο πηγούνι σου… Το χέρι σου είχε μείνει να παίζει αργά τον ικανοποιημένο πούτσο… Μια σταγόνα από το σπέρμα μου ξεπρόβαλε από την ουρήθρα… Την μάζεψες με το δάχτυλό σου προσεκτικά κι έφερες το δάχτυλό σου στο στόμα σου, το έγλυψες δοκιμάζοντας με απόλαυση…

Ναι καύλα μου ατελείωτη… Ο έρωτας και το σεξ μαζί σου προβλέπονται πάντα συναρπαστικά…


No comments:

Post a Comment