November 1, 2015

Αναμνήσεις από αξέχαστα γαμήσια

Μωρό μου, μου ήρθε στο μυαλό η βραδυά μας στο Roberto Cavali και η πούτσα μου έγινε πέτρα και δεν μπορώ να την κρύψω από τη καύλα! Που το μόνο που επιδίωκες ήταν να θέλεις να χύνεις και να μου το φωνάζεις. Να σε κάνω να ξεφύγεις τελείως, να απογειωθείς στην καύλα, να σπαρταράς και να τρέμεις και να χύνεις, με τον πούτσο μέσα στο μουνί ή στον κώλο σου.

Είσαι ατελείωτη καύλα. Όλα σου, για γαμίσι μου τα 'χες! Για να στα γλεντήσει ο πούτσος μου όπως γούσταρε. Στόμα έτοιμο να με ρουφήξει μέχρι τ' αρχίδια, γλώσσα ικανή να τρυπώσει παντού, μουνάρα περιποιημένη για πήδημα και κωλαράκι προετοιμασμένο για τις πιο έντονες και απαιτητικές ηδονές. Και δεν σου άφησα τίποτα παραπονεμένο κουκλάρα μου.

Με παρακάλαγες να σου τρίβω το μουνάκι να μη σταματά να μουσκεύει. Με οδηγούσες να στο γλύφω, πότε απαλά και αργά και πότε επίμονα και γρήγορα. Μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο… μέχρι να κοντεύεις να πάθεις εγκεφαλικό από τη καύλα. Να θέλεις και τη πούτσα μου στο στόμα σου! Να τη θέλεις και στο μουνί σου. Να ζητάς να σου ξεσκίσει και τον κώλο...

Μου είχε λείψει η πουτανιά σου και μου τη πρόσφερες απλόχερα. Ιδιαίτερα όταν με γάμησες με τη γλώσσα σου… με τρέλλανες! Τι απίστευτες ηδονές ξέρεις να χαρίζεις με το στόμα σου, καύλα μου ατελείωτη; Με καύλωσες τόσο που μ΄έκανες τη πρώτη φορά που σε γάμησα, κι έχυσα πάνω σου μέσα σε πέντε λεπτά και ίσως πολλά να λέω… και το ξέρω αγαπημένη μου, ήθελες τον πούτσο μου να σε χύνει παντού!

Και όταν μου 'στηνες τη κωλάρα σου στο king size κρεββάτι για να φας τον πούτσο χλιδάτα, ήξερα ότι τον περίμενες να σου γεμίσει το μουνάκι σου. Παρακαλούσες. Με βραχνιασμένη από την καύλα φωνή. Να στο βάλω βαθιά! Να το σκίσω! Γιατί το μουνί σου τρελλαίνεται να το πηδάω μωρό μου. Να χύνει και να με νοιώθει να το ανοίγω με τη ψωλάρα μου.

Και εγώ γουστάρω να το βλέπω να τρέμει χύνοντας για μένα.  Έτσι σε μάγκωσα από τα κωλομέρια και σ΄έσφιξα με δύναμη πάνω μου για να γλείψω λαίμαργα το καυλιάρικο αυτό μουνάκι που μου έχει προσφέρει τόση ηδονή. Η γλώσσα μου τρύπωνε με δύναμή και ταχύτητα μέσα σου μαζεύοντας και την τελευταία σταγόνα υγρού που μπορεί να είχε φωλιάσει εκεί μέσα. Όπως μόνο εγώ, ο πύρκαυλος για πάρτη σου εραστής σου ξέρει!

No comments:

Post a Comment