October 9, 2015

Ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η κόλαση

Μωρό μου, σε σκέφτομαι συνέχεια. Με καυλώνεις πολύ σαν γυναίκα αλλά και ΄συ γουστάρεις να με νοιώθεις έτσι ερεθισμένος για πάρτυ σου. Το βλέπω... Μια τόσο ωραία, καυλιάρα γυναίκα να τη θέλω συνέχεια να ικανοποιεί τον πούτσο μου και με τη σειρά της να αντλεί από εμένα όση ηδονή επιθυμεί. Γιατί και συ καυλώνεις απίστευτα στη σκέψη του σοβαρού στελέχους με το κουστούμι, που σου την έπεσε κατευθείαν από την πρώτη μέρα που συναντηθήκατε και κάθε που βρίσκεστε σε τρώει με τα μάτια του. Πόσο περισσότερο που ξέρω και διαβάζω τις απαγορευμένες σκέψεις στις οποίες λαχταρούσες να βυθιστείς παρά τις αναστολές σου, αυτές απλώς μπορώ να στις καταργήσω πανεύκολα έτσι κι αλλιώς…  Και πάντα όταν σε συναντώ έχω τη δυνατότητα να κάνω το μουνάκι σου να καίει και σένα πάλι τρελά καυλωμένη έτοιμη να υποκύψεις σε ότι σου ζητάω. Τότε είναι και η στιγμή που δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουμε άλλο την καύλα και δεν έχουμε τίποτε άλλο να κάνουμε παρά παθιασμένο έρωτα, όπως μόνο οι δυο μας γνωρίζουμε.

Το καυλιάρικο μουνάκι σου είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η κόλαση. Και μόνο η σκέψη του με κάνει να θέλω να το γαμήσω όσο τίποτε άλλο στο κόσμο! Να σε πιάσω απο τη μέση και να στον καρφώσω ανελέητα, να σε ξεσκίσω! Να σε νιώσω πάνω στο πούτσο μου να χύνεις απανωτά, αμέτρητες φορές. Θα είναι απίστευτο το πόσο γεμάτη θα νοιώθεις: δεν θα μπορείς ούτε έστω να αρχίζεις να περιγράφεις την αίσθηση του κεφαλιού του πέους μου να τρίβει το πάτο του μουνιού σου, οδηγώντας σε απο οργασμό σε οργασμό, χωρίς ανάπαυλα, σε ένα παράδεισο απολαύσεων όπου η μήτρα σου συσπάται ξανά και ξανά χωρίς τελειωμό.

Σου γράφω μωρό μου και βρίσκομαι σε μια κατάσταση ημιανάτασης προς στύση. Μέχρι που να σε δω, οπότε θα κοντεύω να καταρρεύσω απο την καύλα. Αλλά με τη σειρά μου δεν θα σ' αφήσω σε ηρεμία. Με φτιάχνει το να σε ετοιμάζω για τον πούτσο μου κουκλάρα μου. Να κοντεύει το μουνάκι σου να λειώσει απο την καύλα γιατί θέλεις να γαμηθείς εδώ και τώρα! Να νοιώθεις το χέρι μου να οδηγεί τον ήδη καυλωμένο μου πούτσο στη σχισμή, όχι του μουνιού σου, αλλά του κώλου σου και να τον βυθίζει απότομα ως το βάθος στη στενή σου τρυπούλα. Να σε διαπερνά μια δυνατή σουβλιά και να νιώθεις γεμάτη άντρα. Να αισθάνεσαι το πούτσο να μπαινοβγαίνει στα πιο απόκρυφα σημεία σου, σταθερά και παλινδρομικά. Να σε ξεκωλιάζει ο άντρας σου, βαθιά μέσα σου, βγάζοντας όλο του το καυλί και χώνοντας σου το ξανά μέχρι που το εφηβαίο του να έρχεται σ' επαφή με τα κωλομέρια σου. Να 'χεις στα ρουθούνια σου τη μυρωδιά του αρσενικού που σε ξεσκίζει. Ακόμα θα μπαινοβγαίνω στον κώλο σου, και εσύ θα 'χεις ήδη φτάσει σε οργασμό! 

Έχουμε πολύ καύλα να σβήσουμε εμείς οι δυο Μ., κορίτσι μου. Γατί ξέρεις, είμαι ο μόνος που 'χει "πατήσει" το κουμπί σου.

No comments:

Post a Comment