January 6, 2013

Στο στόμα μου, μια πλημμύρα ηδονής...

Καυλιάρα μου, πάλι σκηνές πάθους μεταξύ μας. Είμαστε στο ξενοδοχείο, εσύ καθισμένη στο κρεβάτι να απολαμβάνεις το ποτό σου και εγώ όρθιος δίπλα σου. Φανερά ξεσηκωμένος, δεν μπορούσα να περιμένω… έσκυψα και σε φίλησα με πάθος, πάθος το οποίο το ανταπέδωσες και με το παραπάνω. Σου χάιδεψα για πρώτη φορά το στήθος περνώντας ανάλαφρα το χέρι μου από πάνω σου και όταν κατάλαβα ότι είχα την συγκατάθεσή σου, σε χούφτωσα για τα καλά, εξακολουθώντας να σε κρατώ σφιχτά στην αγκαλιά μου.

Σε λίγο, το χέρι μου πέρασε μέσα από τη μπλούζα σου και κάτω από το σουτιέν σου. Είχες όντως σφιχτό στήθος και ο πούτσος μου είχε γίνει κάγκελο. Σου έβγαλα τη μπλούζα και μετά ακολούθησε και το σουτιέν. Εξακολουθούσες να καπνίζεις και να πίνεις το ποτό σου, αλλά δεν τραβήχτηκες. Παίρνοντας θάρρος έσκυψα και έγλυψα διαδοχικά τις ρώγες σου χουφτώνοντας δυνατά τα βυζιά σου. Αρχίσαμε να χαμουρευόμαστε αλλά αυτή τη φορά το προχώρησα πιο πολύ, λαχταρούσα βλέπεις να νοιώσω το μουνάκι σου.

Έβαλα το χέρι μου πάνω από το κυλοτάκι σου στην αρχή και μετά μέσα. Άρχισα να παίζω με τα δάχτυλα την κλειτορίδα σου ενώ εσύ ξεφυσούσες και αναστέναζες από την καύλα. Όταν μου είχες παραδοθεί τελείως, σ' έγδυσα από κάτω και άρχισα να σε γλείφω εκεί που σε τρελαίνει. Ανασήκωσες τη λεκάνη σου ώστε να βεντουζώσει το στόμα μου στο φουσκωμένο μουνί σου και να απολαύσεις ολοκληρωτικά την τέχνη μου στο γλυφομούνι.

Πλησίασα και η γλώσσα μου άρχισε ντελικάτα να διαχωρίζει τα μουνόχειλά σου. Μια διακριτική αλλά διεγερτική μυρωδιά μουνίλας έφτασε στη μύτη μου. Σε λίγο όλη η γλώσσα μου έγλυφε την περιοχή, γύρω-γύρω και μετά στο κέντρο. Με τη γλώσσα έξω πλατιά κουνούσα το κεφάλι μου κυκλικά μαλάζοντας δυνατά όλα τα χείλη και την κλειτορίδα σου. Μετά η γλώσσα μου, στενή, προσπαθούσε να μπεί στον κόλπο σου. Τραβούσα με τα δάκτυλά μου το δέρμα ελαφρά προς τα έξω για να την πάω πιο βαθειά…

Απολάμβανες βαθειά το γλείψιμο. Το χέρι σου πάνω στο κεφάλι μου, με καθοδηγούσε. Κουνούσες τη λεκάνη σου σαν να υποδεχόταν ένα φανταστικό πέος. Παρόλες τις κινήσεις σου, εγώ παρέμενα βεντουζωμένος και η γλώσσα μου γρήγορα και σταθερά κρατούσε τον ξέφρενο ρυθμό σταθερό. Κάμποσες φορές έσπρωχνα λίγο τη γλώσσα μου έξω από το μουνί σου, στο δέρμα που είναι στο πλάι του. Αυτό είναι το μυστικό να αποφύγω το σύντομο χύσιμο, να παρατείνω την απόλαυσή σου. 

Ήμασταν στο φόρτε της καύλας και του πάθους και οι δύο. Εσύ το ευχαριστιόσουν πολύ και αυτό με καύλωνε αφάνταστα και συνέχιζα με περισσότερο πάθος. Ένας κύκλος ενέργειας που περνούσε απ’ τον έναν στον άλλον και διαρκώς μεγάλωνε σε ένταση. Ο δείκτης μου, αφού βρήκε τρόπο να στριμωχθεί ανάμεσα στο πηγούνι μου και το μουνί σου, άρχισε σιγά σιγά να σκάβει μέσα του. Η απόλαυσή σου ήταν πλέον διπλή.

Η κλειτορίδα σου είχε πάρει φωτιά από παντού. Άρχισες να γυρνάς το κεφάλι σου αριστερά και δεξιά σαν δαιμονισμένη. Σταθερά η γλώσσα μου και το δάκτυλο δούλευαν συντονισμένα. Δευτερόλεπτα περάσαν και άρχισες να βογκάς δυνατά φτάνοντας σ’ έναν πολύ έντονο και θορυβώδη οργασμό που κράτησε πάνω από δέκα δευτερόλεπτα. Σπασμοί σε όλο το σώμα σου και κυκλικές κινήσεις της λεκάνης σου πάνω στο στόμα μου, το επιβεβαίωναν θριαμβευτικά

Τα βογκητά σου ήταν τόσο δυνατά που σε λίγο εξελίχθηκαν σε παρατεταμένη κραυγή. Έχυνες ποτάμια στο πρόσωπό μου και εγώ για να σε πιώ όλη πίεζα το κεφάλι μου με όλη μου τη δύναμη στη μουνάρα σου. Ρουφούσα… ρουφούσα… κατάπινα τους ερωτικούς σου χυμούς ατελείωτα… Μετά την μεγάλη κορύφωση, το σώμα σου σιγά-σιγά χαλάρωσε και μια ηχηρή εκπνοή ικανοποίησης βγήκε από τα χείλη σου. Τώρα είχες την απόλυτη την εμπειρία της γλώσσας μου πάνω στη μουνάρα σου και δεν θα την ξεχάσεις ποτέ...
 

No comments:

Post a Comment