January 12, 2013

Απόσταση, όση ένα τηλεφώνημα

Μας σκέφτομαι μωρό μου τώρα, και ομολογώ ότι έχω ερεθιστεί αρκετά. Να σε χαϊδεύω καυλώνοντάς σε παντού, με τα χέρια και τη γλώσσα μου. Δεν φεύγει η εικόνα σου από το μυαλό μου, να σε φαντάζομαι μισόγυμνη στην αγκαλιά μου. Όταν σε κρατώ έτσι, είσαι για «φάγωμα». Από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Και θέλω να σε ερεθίσω τόσο πολύ που να αρκεί ένα άγγιγμά μου για να φτάσεις σε έναν εκρηκτικό οργασμό.

Σου έχω πει πόσο μου αρέσει να γλύφω τις ρώγες σου. Και γνωρίζω ότι το να σου πιπιλάνε τις ρώγες, σ' ευχαριστεί τόσο πολύ, που μπορείς να χύσεις και χωρίς να αγγίξω κανένα άλλο μέρος του σώματός σου. Δεν πρέπει κανένα σου σημείο μωρό μου να μένει παραπονεμένο, η καύλα σου πρέπει να κορυφωθεί τόσο, που δεν θα μπορείς να ηρεμήσεις. Η μόνη λύση είναι να περιποιηθώ το μουνάκι σου, όπως μόνο εγώ ξέρω και να με χύσεις ασυγκράτητα.

Το μουνί σου είναι πάντα πολύ υγρό για μένα, κούκλα μου. Σε φαντάζομαι ανάσκελα στο κρεβάτι, να έχεις ανοίξει το σουτιέν και να τρίβω τις ρώγες σου που είναι σκληρές από την καύλα. Θέλω, με τη σειρά σου, εσύ να γλείψεις την κοιλιά μου την ώρα που με το χέρι θα χαϊδεύεις τον καυλωμένο πούτσο μου και πιο χαμηλά, το σημείο του δέρματος που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα αρχίδια μου και μέχρι τη σφιχτή μου κωλοτρυπίδα.

Η καύλα σου είναι τόσο μεγάλη που δεν θα μπορείς να ηρεμήσεις χωρίς εμένα. Η μόνη λύση είναι να παίξω, να γλύψω το μουνί σου μέχρι να χύσεις. Ν' ανοίξω τα πόδια σου και ν' αρχίσω να χαϊδεύω την κλειτορίδα σου με αργές κινήσεις που όλο και αυξάνονται σε ένταση σε συνδυασμό με την καύλα σου. Να σε γλείφω παντού. Στην αρχή στο λαιμό, στην κοιλιά, στα μπούτια, μετά στα βυζιά και μετά στο μουνάκι σου που είναι μουσκεμένο για μένα…

Σε θέλω τόσο πολύ και είμαστε και οι δυο μας τόσο καυλωμένοι… Η φαντασία μας κάνει παιχνίδια με τα κορμιά μας. Όσο πιο πολύ σκεφτόμαστε ο ένας τον άλλο, τόσο περισσότερο καυλώνουμε. Αααχχ, κουκλάρα μου, να σπρώχνω δυο δάχτυλα μέσα στο μουνί σου και να τα κουνούσα μέσα-έξω. Η τρυπούλα του θα έκαιγε στο χάδι μου. Θα ένιωθες την ηδονή να σε γεμίζει καθώς τα δάχτυλά μου θα έσκιζαν τη μουνάρα σου με δύναμη…

Σκέψου την εικόνα κοριτσάρα μου. Φαντάσου ότι είναι ο πούτσος μου που σου γαμάει το υγρό σου μουνάκι. Από το στόμα σου βγαίνουν άναρθρες κραυγές ηδονής. Ανυπομονείς να τα απολαύσεις; Τα χάδια μου, τα φιλιά μου, το γαμήσι από τον χοντρό πούτσο μου. Θυμήσου πως είναι ο οργασμός σου όταν πλησιάζει: ρίγη ξεχύνονται σε όλο σου το κορμί, ένα κύμα απόλαυσης σε κυριεύει. Και ο υπαίτιος είμαι εγώ!

Οι συσπάσεις που σε κάνω να νιώθεις είναι τόσο έντονες, ξεκινούν από το μουνί και την κοιλιά σου και καταλήγουν σε όλο μου το κορμί. Τα υγρά σου, τρέχουν από μέσα σου και μουσκεύουν το κρεβάτι. Αισθάνεσαι πολύ κουρασμένη αλλά είναι τόσο γλυκιά αυτή η κούραση που δεν θα σε πείραζε να την ένιωθες δέκα φορές τη μέρα. Γιατί σε κάνω να χύνεις -εγώ, ο ακόρεστος εραστής σου- πρώτα για πάρτη σου και μετά για να ηδονιστώ με το να σε βλέπω να ξεσαλώνεις στο βασίλειο της καύλας!

Μη το πολυπαιδεύεις! Το τηλέφωνο είναι ελάχιστα βήματα μακρυά… 

No comments:

Post a Comment