November 24, 2012

Υπέροχη ξεσκίστρα!

Να 'ξερες μωρό μου πώς με φτιάχνει το να σε καυλώνω τρελλά! Να σε μπάζω στο τριπ του να υποχρεώνεσαι από τον εραστή σου να κάνεις ό,τι πιο πρόστυχο περνάει από το μυαλό του! Πόσο μ' ανεβάζει το θέαμα του κορμιού σου όταν σε σπρώχνω προς το κρεββάτι, ώστε τα βυζιά σου να ακουμπάνε κάτω στα σεντόνια και το σώμα σου να κάνει γωνία για να πετάγεται μόνο ο κώλος σου ψηλά. Έτσι σε θέλω· να μου κουνάς το κώλο σου κυκλικά, προκαλώντας με να σε πάρω δυνατά, δείχνοντάς μου καλά πόσο τσούλα είσαι!

Εκτός από κούκλα και κυρία είσαι και υπέροχη ξεσκίστρα. Στα τέσσερα τώρα! Να σε βλέπω να στριφογυρίζεις τα καπούλια σου σπρώχνοντας το μουνί σου με δύναμη στον πούτσο μου για να με τελειώσεις, αλλά δεν θα σου δώσω ακόμα τη χαρά του να σε χύσω. Θα σε πηδάω όση ώρα μου κάνει κέφι, γιατί ΕΓΩ θέλω να είμαι το αφεντικό της ηδονής σου.

Δίνοντάς σου μια σφαλιάρα στα κωλομέρια σου, σβύνω κάθε σπίθα αντίδρασης στον αυταρχισμό που θα ακολουθούσε… Καρφώνω τον πούτσο μου όσο πάει στο μουνί σου και ταυτόχρονα φέρνω το χέρι μου στο πρόσωπό σου και σου δίνω να μου σαλιώσεις το μεσαίο δάχτυλο. Το γλείφεις και το ρουφάς υποταγμένα… Καυλωμένη! Στη συνέχεια το καρφώνω γλυκά και δυνατά στη κωλοτρυπίδα σου. Σου γαμάω το κωλαράκι με το δάχτυλο ενώ βυθίζω το καυλί μου μέσα σου, κάνοντάς-σε να ξεσηκώσεις το ξενοδοχείο με τα ουρλιαχτά σου… Ξεσκίζοντάς σου τη μουνάρα… Τραβώντας σου τα μαλλιά ώστε να βλέπεις τον εαυτό σου στο καθρέφτη σε ρόλο πουτάνας…

Επιβεβαιώνω κυριαρχικά ότι είμαι ο απόλυτος γαμιάς σου! Ξεμουνιάζοντάς-σε έτσι· μουγκρίζοντας δυνατά από τη λύσσα της καύλας μας. Έτσι γαμιόλα… σ' αποτελειώνω ενώ ακούω τα αναφιλητά της ηδονής σου… καθώς με περιμένεις να σε χύσω…

-Παρ' τα σκρόφα!!!

Έχυσα ποτάμια στη πλάτη και τα κωλομέρια σου. Ουρλιάζοντας με ήχους εκτονωτικά οργασμικούς και λόγια πρόστυχα.. Έπεσες τελειωμένη μπρούμυτα  και 'γω πάνω σου -όσο τρυφερά μπορούσα- και κόλλησα το μάγουλό μου στο δικό σου. Είσαι υπέροχη ερωμένη…

No comments:

Post a Comment