August 25, 2019

Με καύλωσες ξανά, τσουλάκι!

Επιτέλους, σ΄ έχω μπροστά μου! Στο ξενοδοχείο και στο γνώριμο δωμάτιο τώρα… Όλη τη μέρα θα ρουφάς και θα πηδιέσαι, καύλα μου! Αυτό μου 'ρχεται αυτή τη στιγμή… μια τρελή επιθυμία, ένας πόθος να σε πάρω συνεχόμενα, από παντού. Καθώς οι προκλητικές καμπύλες των γλουτών σου, που διαγράφονται πίσω από το λεπτό κολάν σου, μαγνητίζουν το βλέμμα μου. Σε πλησιάζω ενώ γδύνεσαι και τρίβομαι πάνω στα ολοστρόγγυλα κωλομέρια σου. Πιάνω τα βυζιά σου, τα χουφτώνω και τα σφίγγω βίαια ανάμεσα στα δάχτυλα. Τα τραβάω απ' τις ρώγες μέχρι να μουγκρίσεις από (ανάμικτο με καύλα) πόνο... Βάζω το χέρι μου ανάμεσα στα μπούτια σου, εισχωρώντας στο μουνί σου -ένα δάχτυλο, κατόπιν δύο, μετά τρία… Είναι υγρό και κολλώδες…Έτοιμο για πούτσο!

Σε σπρώχνω προς το καθρέφτη και σε στήνω μπροστά του. Εκεί σε γδύνω απ΄όσα ρούχα έχουν απομείνει και μένεις με τα μωβ δαντελένια εσώρουχα, τις μαύρες κάλτσες και τα ψηλοτάκουνα. Θαυμάζω το κορμί σου στο γυαλί πριν σε ξαπλώσω ανάσκελα πάνω στο κρεβάτι, κατάφατσα στο καθρέφτη (για να βλέπεις το είδωλό σου) και να καυλώνεις με το πόσο παραδομένη είσαι στις ορέξεις του κορμιού σου. Εκεί, σου ανοίγω τα πόδια…

- Μαλακίσου μωρό μου, θέλω να σε βλέπω!

Υπακούς και αρχίζεις να χαϊδεύεσαι… πρώτα στα βυζιά, μετά στην κλειτορίδα. Την τρίβεις με απαλές, κυκλικές κινήσεις και μου το δείχνεις. Τι υγρό και καυλωμένο που είναι το μουνάκι σου, έτοιμο για πούτσο! Συνεχίζεις να μαλακίζεσαι και να με κοιτάς γεμάτη έξαψη και πόθο.

- Σου αρέσει το μουνί της πουτάνας σου; Θέλεις να το γλύψεις;

Τα λόγια σου μ' ερεθίζουν, στη θέα τέτοιας λαχταριστής μουνάρας δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς. Γονατίζω ανάμεσα στα μπούτια σου. Η βελουδένια επιδερμίδα σου τρέμει κάτω από την άκρη της γλώσσας μου. Ακουμπώ τη μύτη μου στο μουνάκι σου - η μυρωδιά του με τρελαίνει. Μυρίζει μουνίλα και Σανέλ. Να το γλύφεις και να το ξαναγλύφεις… Είναι δικό μου καύλα μου, γαμημένο και χυμένο άπειρες φορές! Βάζω την γλώσσα μου όσο πιο βαθιά μπορώ, γλύφοντας και ρουφώντας τα θεσπέσια μουνοϋγρά σου. Πιπιλάω την ερεθισμένη κλειτορίδα, τα τρυφερά μουνόχειλα, τρίβω με τη παλάμη μου ολόκληρη την ευαίσθητη περιοχή, γαμάω με την γλώσσα μου την καυτή μουνότρυπα. Λατρεύω το μουνί σου! Του κάνω ένα έμπειρο γλυφομούνι να κορυφώσει, να το προετοιμάσω για τα γαμήσια που έχει να φάει στη συνέχεια…  

Θέλει όμως και ο πούτσος μου παιγνίδια… Ξεκουμπώνω το παντελόνι και τον βγάζω έξω. "Πάρτην όλη στο στόμα τώρα, και γλύψε όπως εσύ ξέρεις να γλύφεις ψωλές…" σου λέω. Ερεθισμένη από το γλυφομούνι, παίρνεις πρόθυμα το καυλί μου και το βάζεις στο ζεστό σου στόμα. Μου παίρνεις τσιμπούκι με την εμπειρία μιας πραγματικής πουτάνας. Αναρωτιέμαι πόσες πίπες μου έχει πάρει μέχρι τώρα, πόσα χύσια έχει καταπιεί όλα αυτά τα χρόνια. Στο ψιθυρίζω: "Πόσο πολύ έχεις γλύψει αυτό το καυλί ψωλού, πόσα χύσια σ΄ έχει ταΐσει;;;". "Αμέτρητα καύλα μου… μ΄ αρέσει να στα ρουφάω και να σε γλύφω!". Η απάντησή σου με τρελαίνει ακόμα περισσότερο· ο πούτσος μου μπαίνει πιο βαθιά στο στόμα σου…

- Ρούφα πουτάνα, ρούφα!!!

Σε τσιμπουκώνω για αρκετή ώρα και η γλώσσα σου επιμένει ακούραστη, συνέχεια πάνω-κάτω, να ρουφάει και να γλύφει… πούτσα, αρχίδια, και κώλο.

- Αρκετά με το τσιμπούκι γαμιόλα, γύρνα να πηδηχτείς τώρα όπως σου αξίζει. Σαν πόρνη!

Στήνεσαι στα τέσσερα με τον πισινό σου προκλητικά ανασηκωμένο. Αρπάζω τα κωλομάγουλα και απότομα αρχίζω να τα σκαμπιλίζω με δύναμη. Ο κώλος σου γίνεται κατακόκκινος από τα χαστούκια… πονάς άλλα και καυλώνεις ταυτόχρονα. Σ΄αρέσει να σου φέρομαι αυταρχικά πάνω στο πήδημα. Σαλιώνω το ένα μου δάχτυλο και το βυθίζω στην σούφρα σου. Αρχίζεις να βογκάς και να ουρλιάζεις. Νομίζω ότι ένας αληθινός πούτσος θα ήταν ιδανικός για την τρύπα σου. Το καυλωμένο παπάρι μου είναι έτοιμο για τον κώλο σου· μια βίαιη ώθηση και το σκληρό καυλί σφηνώνεται στην σφιχτή κωλοτρυπίδα. Το επακόλουθο: μια κραυγή πόνου για σένα κι ένας αναστεναγμός ηδονής για μένα. Τέτοια πούτσα χρειάζεται ο κώλος σου γαμιόλα, να στον πηδήξει, να στον σκίσει, να στον ανοίξει διάπλατο. Γιατί είσαι η πουτάνα μου! Και αυτό δεν θέλουν οι πουτάνες; Να τους ανοίγουν το πάτο οι καλύτεροι γαμιάδες!

Το καυλί μου τώρα, μπαίνει και βγαίνει ασταμάτητα στην ανοιχτή κωλότρυπά σου. Είμαι θυμωμένος και καυλωμένος μαζί σου... θέλω να σε ξεσκίσω, να σε λειώσω, να με παρακαλάς να σταματήσω. Δεν έπαψες στιγμή να μου λες "σκίσε μου την κωλάρα", "είμαι ένα βρωμοπούτανο", "με σκίζεις μαλάκα" και αλλά τέτοια. Σε βρίζω "πουτάνα… σκύλα… γαμιόλα… τσούλα… ξεσκισμένη… ψωλού…" και σε σφαλιαρίζω άγρια πάνω στα πρησμένα κωλομάγουλα, πράγμα που μας τρελαίνει και τους δύο…

"Μην σταματάς σε παρακαλώ, γαμησέ με στον κώλο, πήδα με και χτύπα με, είμαι η πουτάνα σου που θέλει πούτσα και ξύλο, η σκλάβα σου, η καριόλα σου μωρό μου, ξέσκισέ με, δώσμου την ηδονή σου....χύσε μεεεεεεε…" Κι εγώ να μην μπορώ να συγκρατηθώ από το πάθος και να χύνω… να χύνω… να χύνω… αδειάζοντας την συσσωρευμένη καύλα μου βαθιά στον ξεσκισμένο κώλο σου.

Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση, μωρό μου; Πως ακόμα απορείς με τον εαυτό σου -μετά από τόσα γαμήσια-  με το γεγονός ότι καυλώνει αβάσταχτα η κωλάρα σου όταν ρουφάει μέσα της τον χοντρό μου πούτσο.

No comments:

Post a Comment