August 24, 2019

Συναδελφικό ξέσκισμα

Πουτάνα, ήθελες πούτσο σήμερα στη δουλειά, ε;  Μ' είχες φέρει στο απόλυτο σημείο… να τρέμω από καύλα!  Και δεν χρονοτρίβησα. Στη τουαλέτα του εστιατορίου αυτή τη φορά! Μπήκα στο υγρό μουνάκι σου παραμερίζοντας το εσώρουχό σου, για μια ξεπέτα. Ο αναστεναγμός σου, μου έδωσε να καταλάβω πόσο βασανιζόσουν από καύλες και πόσο περίμενες το πούτσο να βρεθεί στο μουνάκι σου…

Μου άνοιξες τα πόδια πιο πολύ και έγινα πιο βίαιος. Τώρα σε γαμούσα σκληρά, ο πούτσος μου μεγάλος, σφυροκοπούσε το ξυρισμένο μουνάκι σου, ενώ έβριζα απίστευτες χυδαιότητες στ' αυτί σου. Εσύ κρατιόσουν από το νιπτήρα, καθώς σε ξέσκιζα με τα χέρια μου να σε κρατούν απ' τη μέση και τα πόδια σου όσο πιο ανοιχτά γίνονταν… Βογκούσες πνιχτά -σπάνιο για σένα- αλλά προσπαθούσες να μην ακούγεσαι την ώρα που τρανταζόσουν ολόκληρη ενώ εγώ σε πηδούσα και ενίοτε έσφιγγα τα βυζιά σου και τις ρώγες.

Μπαινόβγαινα στη μουνάρα σου με δύναμη· σε τρέλλαινε τόσο πολύ… ένιωθες να πετάς… Και τότε τελείωσες τρέμοντας ενώ εγώ σε γαμούσα ακόμα. "Χύσε με πόρνη! Πολύ! … έτσι καριόλα…" είπα με θυμό και καύλα. Όταν καταλάγιασε ο οργασμός σου, τραβήχτηκα και σε γονάτισα στο πάτωμα, πάνω στα κρύα πλακάκια. Ήρθα όρθιος μπροστά μου, με τον μεγάλο μου πούτσο τέρμα σηκωμένο, τις φλέβες να πετάγονται, και τα αρχίδια μου τεράστια από τον ανυπόφορο ερεθισμό.

"Πάρτον στο στόμα σου μέχρι να χύσω!", είπα επιτακτικά. Υπάκουσες, αλλά πριν προλάβεις να ρουφήξεις, σε έβαλα να ακουμπάς με την πλάτη στο τοίχο, και άρχισα να σου πηδάω το ανοιχτό στόμα. Ένιωθες να πνίγεσαι καθώς τα παπάρια μου χτυπούσαν το πηγούνι σου με δύναμη, και ο πούτσος μου γέμιζε το στόμα σου, έτσι όπως ήταν πρησμένος. Πριν προλάβεις να κάνεις κάποια κίνηση για να αναλάβεις πρωτοβουλία, και με τον πούτσο μου πλήρως χωμένο μέσα στο στόμα σου βαθιά, άρχισα να χύνω… Και δεν σε άφηνα να τον βγάλεις έξω! Έχυσα πολύ… εσύ άρχισες να πνίγεσαι και τραβήχτηκες… το σπέρμα έτρεξε από το στόμα σου, λες και ήταν το σάλιο σου…

Ολοκλήρωσες αυτό το τσιμπούκι, με γλύψιμο στα αρχίδια και ρουφήγματα που στράγγιξαν την ψωλή μου γρήγορα. Στην πίπα είσαι πλέον καθηγήτρια: καταφέρνεις βαθύ λαρύγγι χωρίς χέρια, εξαφανίζοντας την 18-πόντη πούτσα μου στο υπέροχο στόμα σου. Πού το χώνεις ολόκληρο το καυλί ιδέα δεν έχω… Μοναδική. Και στο πήδημα! Ξέρεις πώς να γαμηθείς, πώς να καυλώσεις τον εραστή σου, πώς να τον κάνεις να νιώθει ευτυχισμένος. Είσαι πλασμένη για γαμήσι μωρό μου. Το απολαμβάνεις και το χαίρεσαι. Και μαζί σου ξεφαντώνω  και εγώ…


No comments:

Post a Comment