August 15, 2019

Η χθεσινή τιμωρία σου

Το μόνο που ήθελες ήταν να σου ξεσκίσω το μουνάκι. Εγώ όμως ήθελα με τους δικούς μου όρους. Να σε τιμωρήσω για όλο αυτό τον καιρό της αναμονής, όπου με είχες μια στο κρύο μια στη ζέστη. Εσύ μπορεί να έπαιζες μαζί μου το παιγνίδι μια να με καυλώνεις και μια να με ξεκαυλώνεις, αλλά δεν υπολόγισες μια παράμετρο. Πως εν αντιθέσει με τις προηγούμενες σχέσεις σου, είσαι τόσο ευάλωτη στη λαγνεία μου, που αν θέλω μπορώ πανεύκολα να σε ξεφτυλίσω στο πούτσο.

Και αυτό έκανα! Σε πέταξα με μανία πάνω στο κρεβάτι και σε διέταξα να γδυθείς, καθώς έκανα το ίδιο. Έβγαλες γρήγορα τα ρούχα σου και το μαύρο σου σουτιέν και έμεινες με το στρινγκ. Εγώ σε κοίταζα, με τον πούτσο μου να ορθώνεται, τρομακτικά μεγάλος και χοντρός. Σου πέταξα μπροστά στα πόδια τον μεγάλο δονητή και σου είπα να τον βάλεις στο μουνάκι σου και να μαλακιστείς μπροστά μου.

Υπάκουσες! Έβγαλες το στρινγκάκι σου δείχνοντάς μου ότι η κλειτορίδα σου είχε ήδη πρηστεί από πόθο και τα καλοξυρισμένα σου μουνόχειλα γυάλιζαν από τα καυλοζουμιά σου… Άνοιξες τη δόνηση στο φουλ, έγλειψες παιχνιδιάρικα το δονητή και με κοίταξες με κείνο το λάγνο βλέμμα που με παλαβώνει, ενώ έπαιζες με το μουνί σου. Εγώ στεκόμουν απέναντι και τραβούσα μαλακία. Αφού με προκάλεσες αρκετά με τις προστυχιές σου, έσπρωξες το δονητή στη τρύπα σου και άρχισες να γαμιέσαι άγρια μαζί του… Απόλαυσα το θέαμα για μερικά λεπτά, μέχρι που η καύλα μου χτύπησε κόκκινο…

"Στήσου στα τέσσερα πουτάνα!", σου φώναξα, ανεβαίνοντας στο κρεβάτι. Εσύ, πειθήνια έστησες την κωλάρα σου, στηρίχτηκες με το κεφάλι σου στα μαξιλάρια και με το χέρι σου συνέχισες να χώνεις το δονητή μέσα σου αναστενάζοντας από την ηδονή. Ήρθα από πίσω σου και άρχισε να σου μπατσίζω τα κωλομέρια μέχρι που κοκκίνησαν. Σε "τιμωρούσα" για τη προστυχιά σου και για τα γυμνάσια που με πέρασες τις προηγούμενες μέρες! Και ήμουνα πιο βίαιος απ' όσο συνήθως, οι σφαλιάρες ήταν δυνατές. Σε ένιωσα να δυσφορείς… Τότε άνοιξα με το ένα χέρι τα κωλομάγουλά σου και με το άλλο οδήγησα τον πούτσο μου στην κωλοτρυπίδα σου. Για μια στιγμή αισθάνθηκες μια έντονη πίεση και ύστερα έναν δυνατό πόνο. Τον είχα καρφώσει χωρίς λίπανση μέσα σου και ένοιωθες να σκίζεσαι. Νόμιζες ότι είναι ατελείωτο… έβλεπα με τη σειρά μου στον καθρέφτη την αγωνία και τον πόνο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου… Όσο έμπηγα την ψωλή μου μέσα σου, αυτός αποτυπώνονταν όλο και πιο έντονα.

Εσύ στεκόσουν ακίνητη, σα να ήθελες να συνηθίσεις το παλούκι μέσα σου, αλλά δεν σ' άφηνα… έκανα κυκλικές κινήσεις ανοίγοντάς σου κι άλλο την κωλοτρυπίδα σου και σπρώχνοντας από τα μέσα τον δονητή βαθύτερα.  Ένοιωθες ξεχειλωμένη από παντού, δυσφορούσες από τη πίεση στα σωθικά σου, εγώ όμως αδιαφορούσα. Σε γαμούσα άγρια, μουγκρίζοντας από ευχαρίστηση. Με παρακαλούσες να ηρεμήσω λίγο, όμως σου τον έχωνα όλο και πιο βαθιά. Όταν κατάλαβα πως κλαψούριζες από πόνο, σε λυπήθηκα. Έβγαλα το δονητή από το μουνί σου και αρπάζοντάς σε από τα μαλλιά σε σήκωσα στα γόνατα.

"Άνοιξε μωρό μου το στόμα σου. Θέλω να σου το γαμήσω και αυτό!" Χωρίς να χάσω χρόνο έσπρωξα τον πούτσο μου στο στόμα σου. Αυτό ήταν ίσως χειρότερο από το σκίσιμο του κώλου σου. Η πούτσα μου, όπως ήταν χοντρή, δεν χωρούσε καλά-καλά μέσα στο στόμα μου, εγώ όμως συνέχιζα να πιέζω το κεφάλι μου προς τα αρχίδια σου με μανία. Σε άφηνα να παίρνεις ανάσες, μόνο όταν αντιδρούσες έντονα γιατί πνιγόσουν. Μετά από λίγη ώρα το θέαμά σου ήταν αξιολύπητο… ήσουν ένα χάλι, μια ξεκωλιασμένη ψώλα που μπουκωμένη πούτσο υπηρετούσε νικημένη το γαμιά της. Τόσο φτηνιάρα σα να 'σουν μια τελευταία πουτάνα. Το μακιγιάζ σου ξεβαμμένο λέρωνε το μουτράκι σου…  τα σάλια σου έτρεχαν απ΄το στόμα σου και άλλα προσγειώνονταν στα μαξιλάρια αλλά στο στομάχι σου, αλλά πάνω στους βύζους σου…

Έτσι όπως ανεχόσουν υποταγμένη να ξεφτυλίζεσαι, κατά κάποιο σαδιστικό τρόπο φτιαχνόμουν περισσότερο. Η πούτσα μου είχε σκληρύνει πάρα πολύ και το μαρτύριό σου δεν έλεγε να σταματήσει. Κάθε φορά που έφτανε στο λαρύγγι σου αναγούλιαζες και φοβόμουν πως θα έκανες εμετό πάνω μου. Τα μάτια σου δάκρυζαν από το ζόρι, αλλά δεν πτοούμουν… η τιμωρία έπρεπε να ολοκληρωθεί, και συνέχιζα όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο άγρια… Μέχρι που αποφάσισα να σε λυτρώσω και έχυσα μια τεράστια ποσότητα καυτού σπέρματος!

Όχι μέσα στο λαιμό σου, αλλά έξω· στοχεύοντας απευθείας τη μούρη σου. Πίδακες σπέρματος τινάχτηκαν παντού! Τα πρώτα χύσια έπεσαν καυτά στο μέτωπο και στα μάτια σου, τα επόμενα τα έστειλαν τα τινάγματα της ψωλής μου γύρω απο το στόμα σου και έφαγες και μερικά ψωλοχύματα στη μούρη σου. Μετά την πρώτη σου έκπληξη στα έβαλα  σπρώχνοντάς τα στο στόμα σου με τα δάχτυλά μου και σε ανάγκασα να τα καταπιείς. Δεν θα πήγαινε ούτε σταγόνα χαμένη μικρή μου πουτάνα....

Ευχαριστημένος σε άφησα να ξαπλώσεις και να ξεκουραστείς. Όταν σήκωσες το κεφάλι σου να με κοιτάξεις, η πούτσα μου ήταν πάλι σηκωμένη και έτοιμη για νέο γύρο.

Δεν σ' έκανα να χύσεις χθες! Για τιμωρία... ήσουν μόνο για το ξεκαύλωμά μου... μια  υπάκουη, ξεκωλιάρα τσουλίτσα... Μόνο τρύπες  που αξίζουν να γαμηθούν όπως ακριβώς αρμόζει σε μια ξεφτυλισμένη.


No comments:

Post a Comment