August 4, 2019

Ένα γρήγορο ξεκαύλωμα στο σαλόνι σου

Είμαστε στο σαλόνι σου μετά τη βραδυνή μας έξοδο… Για ένα γρήγορο ξεκαύλωμα του γαμιά σου. Μου ξεκουμπώνεις το παντελόνι και ένας χοντρός, καυλωμένος πούτσος ξεπετάγεται από μέσα. Δεν είναι υπέροχος μωρό μου, έτσι που σε θέλει; Απλώνεις το χέρι και τον κλείνεις ανάμεσα στη χούφτα σου, τραβάς λίγο πιο κάτω το πετσάκι και το πουτσοκέφαλο ξεπροβάλει σαν τεράστιο μανιτάρι. Αρχίζεις να με μαλακίζεις αργά και σταθερά ενώ σου ξεγυμνώνω τα βυζιά για να στα χουφτώνω όση ώρα με πιπώνεις…
 
Σκύβεις για να τον βάλεις στο στόμα. Μυρίζει τόσο όμορφα και τα ξυρισμένα  αρχίδια μου είναι όπως σ' αρέσουν… Μεγάλα, τρυφερά και γεμάτα σπέρμα. Αυτό σε ξετρελαίνει ακόμα περισσότερο. Ξεκινάς με το να σαλιώνεις και να ρουφάς το χοντρό πουτσοκέφαλο. Πάντα σου έκανε εντύπωση πόσο μεγάλη περίμετρο έχει… Βογκάω, ελαφρά καθώς μου τον γλύφεις ενώ σου πιέζω το κεφάλι να τον πάρεις ολόκληρο μέσα... Έτσι μπράβο γλύκα μου, ρούφηξέ τον αφού σ' αρέσει… δείξε μου τι μπορείς να κάνεις τώρα με το στόμα σου!
 
Σ' έχω εκπαιδεύσει άριστα και ξέρω πως το "βαθύ λαρύγγι" είναι πλέον εύκολο να το πετύχεις, ανοίγοντας καλά το στόμα. Και σου αρέσει κι όλας… το αντιλαμβάνομαι από τον τρόπο που ανοίγεις καλύτερα το στόμα σου και τον ρουφάς όσο πιο βαθιά μπορείς! Κάθε φορά που τον σπρώχνεις μέσα, νοιώθεις να μπουκώνεις από το χοντρό πουτσοκέφαλο… έχεις καιρό να γλύψεις έναν τόσο αρωματισμένο και καθαρό πούτσο. Μυρίζει τόσο υπέροχα, σαν μια γλυκιά καραμέλα. Και σου 'ρχεται να τον φας ολόκληρο και να τον αφήσεις να λιώσει πάνω στη γλώσσα σου…
 
Ενώ τον καταπίνεις βαθιά μέχρι την ρίζα, το πηγούνι σου ακουμπά ανάμεσα στ' αρχίδια μου. Η αίσθηση της τρυφερής σάρκας είναι υπέροχη. Νοιώθεις ήδη το σπέρμα να βράζει και να ασφυκτιά μέσα στις γεμάτες και στρογγυλές μπάλες μου. Αν μπορούσες θα τις έβαζες κι αυτές στο στόμα, ταυτόχρονα με τον πούτσο, αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο· παραμένει μόνο στη σφαίρα  της επιθυμίας. Αντ' αυτού, αρέσκεσαι να περνάς και να ξαναπερνάς την γλώσσα σου πάνω στην βελούδινη σάρκα τους σαν πινέλο
 
Είμαι πολύ καυλωμένος και δεν άντεξα. Κρατώντας τον με το χέρι σου χύνω… Διαφορετικά αυτή τη φορά απ' ότι σ' έχω συνηθίσει… Στα γυμνά βυζιά σου! Μια μεγάλη ριπή από σπέρμα σε μαστιγώνει στο στέρνο, σχηματίζοντας μια παχιά άσπρη γραμμή από την κορυφή του αριστερού στήθους σου έως πάνω στην ρώγα σου. Μαγεία! Συνεχίζω να αδειάζω όλη την συσσωρευμένη καύλα μου, πάνω στις βυζάρες και στο μπούστο σου…
 
Σε βλέπω τώρα καθισμένη στον καναπέ, να χαϊδεύεις το μουνί σου… Είσαι αναψοκοκκινισμένη με τα βυζιά έξω βρεγμένα και χυμένα. Αφάνταστη καύλα, όπως σε βλέπω με τα χυμένα μαστάρια σου μπροστά μου. Τα χουφτώνω με ανυπομονησία και νοιώθω το κολλώδες υγρό του πόθου μου, που είχαν δεχτεί πριν από λίγο πάνω τους, να αφήνει μια βελούδινη αφή στο δέρμα σου. Σκύβω και μυρίζω την ιδρωμένη σάρκα με την μυρωδιά του χυμένου σπέρματος. Πιάνοντας το ένα βυζί και το βάζω στο στόμα δαγκώνοντας και γλύφοντας την σκληρή ρώγα. Υπέροχο! Συνεχίζω να στα γλύφω μέχρι να στα καθαρίσω εντελώς από τα υπολείμματα της ηδονής μου...
 
Δεν αντέχω άλλο… θέλω να ξαναχύσω! Καθώς η πούτσα μου έχει ξανακαυλώσει, την χώνω βαθιά στο στόμα σου για μια γρήγορη πίπα αποχαιρετισμού. Το ξέρεις καλά το έργο… σφίγγεις τα χείλια σου γύρω από το παλούκι μου και αρχίζεις να το τσιμπουκώνεις πειθήνια. Είναι πάλι υπερβολικά χοντρό και τα σάλια σου τρέχουν πάνω στ' αρχίδια μου, κάθε φορά που το στόμα σου ξεμπουκώνει. Δεν αργώ να ξαναχύσω έτσι όπως τον πιπώνεις· αυτή τη φορά στο στόμα σου.

Τα καυτά χύσια αρχίζουν να τινάζονται με δύναμη στο λαρύγγι σου. Προσπαθείς να τα κρατήσεις όσο μπορείς ανάμεσα στο στόμα και να γευτείς την απίθανη γεύση τους. Είναι τόσο γλυκά και μυρίζουν υπέροχα. Τα καταπίνεις σχεδόν όλα με ανεξήγητη λαιμαργία, σα να μη θέλεις να αφήσεις σταγόνα να πάει χαμένη. Μερικά όμως μου ξεφεύγουνε και στο πρόσωπό σου… προσπαθείς να μαζέψεις το σπέρμα που έσταζε από το πηγούνι σου για να μην πάει χαμένο. Να 'ξερες τι όμορφη που είσαι έτσι χυμένη, μωρό μου...


No comments:

Post a Comment