December 22, 2018

Δεν τον χορταίνεις!

Καυλιάρα μου, μην ξεχνάς ότι το πραγματικό σεξ το γνώρισες μαζί μου. Εγώ σου έμαθα πότε, πού και πώς να πηδιέσαι κι από τότε δεν χορταίνεις να το γεύεσαι σε όλες τις μορφές και τις διαστάσεις του. Δεν νομίζω να σου δίνει άλλη δραστηριότητα τόση ευεξία, τόση ενέργεια και τέτοια απόλαυση. Τί να την κάνεις μια έξοδο αν δεν υποθάλπτει, δεν υπονοεί ή δεν υποβάλλει και υποβοηθά ένα γαμήσι; Χωρίς δηλαδή να κρύβει και να προσμένει αυτή την ένωση της απόλυτης χαράς;

Τα τελευταία χρόνια οι καταστάσεις έχουν κάνει για όλους μας τη καθημερινότητα μίζερη. Ιδιαίτερα για όσους διάγουν ένα πολύχρονο, τελματωμένο γάμο. Γι' αυτό κούκλα μου σου προτείνω να μη χάνεις ευκαιρία να γαμιέσαι σε κάθε πρόκληση που σου θέτω. Εγώ δεν έχω αντίρρηση. Είμαι εδώ για να σε αποζημιώνω με το καλύτερο τρόπο. Ο αγαπημένος σου: ένας 18ποντος πούτσος, στητός και ιδιαίτερα χοντρός, με βελούδινο δέρμα και ροδαλό κεφάλι, είναι δικός σου, να υπηρετήσει κάθε σου επιθυμία, να ικανοποιήσει κάθε σου ανάγκη, να ξεσκίσει κάθε σου τρύπα, προσφέροντας σου απίθανα ρίγη μοναδικής ηδονής.

Και σε τρελαίνει να πηδιέσαι μαζί μου, μωρό μου. Σου αρέσει να κάνεις τον πούτσο μου να φουσκώνει, να σκληραίνει, να τρεμουλιάζει από ερεθισμό… Να σε βλέπω και να μου γεννάς την ανυπομονησία να σε πηδήξω. Γιατί ξέρεις πως η ικανοποίησή σου, μετράει πάνω από όλα για μένα. Η καύλα μου, ο χρόνος που θέλω, η ένταση που σου μεταδίδω, ακόμα και η προστυχιά, το βρίσιμο και η απαξίωση δεν είναι τίποτε άλλο από μια πλήρη αποδοχή της χαράς που μου προσφέρεις.

Οι περισσότεροι κοιτάζουν μόνο την πάρτη τους, πόσους θα ρίξουν και σε πόσο χρόνο, λες και είσαι έπαθλο σε ένα στοίχημα με τον αυτάρεσκο εγωισμό τους. Σπάνια μπορείς να συντονιστείς μαζί τους σε αντίθεση με μένα  που σου δίνω όσο χρόνο ζητά ο οργανισμός σου για να προσαρμοστείς. Γιατί για μένα είσαι το θεϊκό δώρο που μου έτυχε και πρέπει να το τιμήσω, ενώ για τους περισσότερους που τυχόν γνώρισες στο παρελθόν, ήσουν πρωτίστως η τρύπα για το ξεκαύλωμά τους.

Δεν τον χορταίνεις! Δεν τον χορταίνεις! Δεν τον χορταίνεις! Ακόμα κι όταν χάνεται και ξαναχάνεται στα βάθη του είναι σου. Είσαι εξαρτημένη από αυτόν, είσαι αχόρταγη γι αυτόν, είσαι σεξομανής με αυτόν, είσαι ό,τι είσαι… χαρούμενη, καλογαμημένη, ικανοποιημένη, υπέροχη! Και οι ψυχές μας και τα συναισθήματά μας να ανταλλάσσονται διαρκώς με την καύλα μας, σε πλήρη συναίνεση της στιγμής.

Απολύτως ταιριαστοί εραστές. Τελεία και καύλα!


No comments:

Post a Comment