December 26, 2018

Θα γαμηθείς, επιτέλους!

Είμαι πολύ πονηρός και πρόστυχος άντρας. Και το ξέρεις! Έτσι όπως με ξεσηκώνεις και με τον τρόπο που προκαλείς την στύση μου, μου επιβεβαιώνεις πως με θέλεις να σε γαμήσω σαν σκύλα! Μου δείχνεις πως το μουνί σου έχει πάρει φωτιά και θέλει να πηδηχτεί δυνατά, να καταλάβει τι εστί αρσενικό γαμήσι, να χύσει πάνω στον πούτσο που λατρεύει να το κάνει δικό του. Το κοιμισμένο ταμπεραμέντο του θερμού θηλυκού έχει αφυπνισθεί μέσα σου και κατακλύζεσαι από μια ακατανίκητη όρεξη κι επιθυμία για δυνατό σεξουαλικό όργιο.

Με τις καύλες που έχεις μωρό μου, είμαι σίγουρος πως θα ρουφήξεις κάθε πόντο από τη ψωλή μου. Σου έχει γίνει απωθημένο μετά από τόσο καιρό, να ξαναγευτείς το καυλί μου στο στόμα σου. Όπως σ' αρέσει… στην αρχή να παίρνεις μόνο την άκρη μέσα και στη συνέχεια να ρουφάς με πάθος και δύναμη, κάνοντάς με να ανασαίνω βαριά. Το κεφάλι σου να ανεβοκατεβαίνει πάνω στο πούτσο, να τον παίρνεις σχεδόν όλο μέσα, έχοντας κλείσει τα μάτια και απολαμβάνοντας το καυλί μέσα στο στόμα σου. Αυτό το στόμα σου, που με προκαλεί να το γαμήσω...

Αισθάνεσαι πρόστυχη όταν σε υποχρεώνω να ακολουθήσεις το ρυθμό μου χωρίς να σου επιτρέπω να πάρεις ανάσα και αυτό σε ερεθίζει πολύ. Όσο είναι δυνατόν πιο βαθιά. Φτάνοντας στο τέρμα, αβοήθητη, να νιώθεις να πνίγεσαι από το τεράστιο πέος που έχει φτάσει στο λαρύγγι σου. Και για να ανασάνεις, ζητάς πουτσοσκάμπιλα στο στόμα και στα μάγουλα, προσφέροντας τα παχιά χείλη σου, σχηματίζοντας ένα φιλί. Μαξιλάρι για το πούτσο μου… Τον πούτσο μου που τον αποζητάς να σε χτυπά δυνατά στα χείλη σφηνώνοντας που και που τη βάλανο ανάμεσα τους...

Κυρία, πρόστυχη και καυλιάρα. Είσαι μούσκεμα, γουστάρεις ξεπάτωμα, αλλά ταυτόχρονα προσπαθείς να κρατήσεις κάποια προσχήματα. Ο ιδανικός συνδυασμός για γαμήσι χωρίς έλεος. Στα τέσσερα πάνω στον καναπέ, σαν τσουλάκι, με το ένα χέρι μου στο σβέρκο σου και το άλλο στην μέση σου, να σε καρφώνω με δύναμη, όλο και πιο γρήγορα. Μέχρι να σε πιάσω πλέον και με τα δυο χέρια από την μέση και να σε σκίζω αλύπητα... Μπροστά στο καθρέφτη. Η Κυρία που πηδιέται σαν κανονική πουτάνα….

Να σαι σίγουρη λοιπόν μωρό μου πως θα γίνεις η πουτάνα μου. 'Όλα θα τα κάνεις μαζί μου την επόμενη φορά που θα μου 'ρθεις. Δεν θα μείνει τρύπα σου που να μην στην γαμήσω! Και όσο πιο δυνατά ουρλιάζεις, τόσο πιο δυνατά θα σε πηδάω. Μόνο εγώ μπορώ να σε ξεσηκώσω απ' τη ρουτίνα της αδιάφορης καθημερινότητας και να βρεθείς στον κυκλώνα μιας σεξουαλικής πανδαισίας που θα σου τινάξει τις ορμές σε ουράνια ύψη. Χαρίζοντάς σου μια καταιγίδα οργασμού που σου έρχεται σταδιακά και κορυφώνει και σε κάνει να χύνεις επί ώρα χωρίς τελειωμό.

Με το που θα μου δώσεις το πρώτο γλωσσόφιλο διαρκείας, θα καταλάβω ότι έχεις αποφασίσει εκείνο το βράδυ να ξεσκιστούμε άγρια, πρόστυχα αλλά και τρυφερά στο πήδημα.. Μέχρι σκασμού που λένε. Αφού οι γλώσσες μας τρυφερά και παθιασμένα μπλέκονται μεταξύ τους και δεν σταματούν από ερωτική καύλα. Μέχρι να νιώσεις το πούτσο μου τέρμα σηκωμένο!

Τη ξέρω τη συνέχεια… Θα ορμήσουμε στο δωμάτιο και θα βγάλουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου ενώ θα φιλιόμαστε ασταμάτητα. Μέχρι να μείνεις μπροστά μου μόνο με το σουτιέν το στρινγκ κυλοτάκι και τα μαύρα ψηλοτάκουνα. Εικόνα κλασσάτου ξέκωλου και  απίστευτα σέξι. Άμα η γυναίκα ξέρει να σε καυλώνει πριν αρχίσει το γαμήσι, τελείωσε… Θα 'ναι ξεφάντωμα, όχι σεξ!

Θα γονατίσεις λοιπόν στο χαλί για να αρχίσεις να τσιμπουκώνεις όπως γουστάρω. Να σε χαζεύω να με κοιτάς με αυτό το καυλωτικό ύφος που παίρνεις όταν έχεις το πούτσο στο στόμα. Καλή πίπα… απολαυστική... όπως μόνο εσύ ξέρεις. Λέγοντας μου και λίγα προστυχόλογα για να με ανάψεις. Καθώς θα παίζεις μόνο με το χέρι τον καυλωμένο πούτσο με πιο αργό ρυθμό… λίγο πιο απαλά… για να μη χύσω.

Μετά θα 'χει γλειφομούνι. Όρθια εσύ να στηρίζεσαι με τη πλάτη στο τοίχο και μπροστά σου γονατιστός εγώ, πιάνοντάς σου και τα μπουτάκια. Ξέρεις ότι θα γλύφω το μουνί σου, αυτό το περιποιημένα καλλωπισμένο μουνάκι, όσο πιο καλά μπορώ. Γιατί σε θέλω να στάξεις μουνόχυμα στη γλώσσα μου, να ουρλιάξεις καθώς θα τελειώνεις, να ευχαριστηθείς χύσιμο. Αυτό δεν σημαίνει άλλωστε έρωτας; Όχι μόνο η πάρτη μας.

Πάμε για άγριο πήδημα τώρα. Στον καθρέφτη! Έτσι όπως είσαι, με τα εσώρουχα και τις γόβες. Καυλώνουμε και οι δυο μας απίστευτα όταν το κάνουμε έτσι, σαν πορνοστάρ. Εσύ με τα τακούνια και τα πρόστυχα εσώρουχα μπροστά στον καθρέφτη κι εγώ πίσω σου να σε ξεμουνιάζω. Να σε σκίζω και να ούρλιαζεις, να χύνεις σαν τρελλή φάτσα με το είδωλό σου. Εντάσεις και πυρετός των αισθήσεων, όχι ξενέρωτα γαμήσια φλώρων.

Παράλληλα θα κοιτιόμαστε στον καθρέφτη. Καύλα όχι αστεία. Εκείνη τη στιγμή η φωνή σου θα έχει και σαν πόνο μέσα. Πόνος απόλαυσης όμως. Το μουνάκι σου θα στάζει ποτάμια... όχι αστεία. Και θα παρακαλάς για πιο γρήγορα… πιο δυνατά. Και εγώ επίτηδες, πριν ολοκληρώνεις τις φράσεις σου, στη μέση ενώ τις λες, θα τρως χώσιμο γερό για να φωνάζεις...

Ξεμούνιασμα μωρό μου, όχι παιγνιδάκια. Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Στη συνέχεια ξέρεις… θα πέσεις στα τέσσερα στο χαλί, doggy style. Θα σε πιάσω από τα μαλλιά και θα σε ιππεύσω αντρίκια. Δυνατό ρυθμό, δυνατό χώσιμο και μερικά μπατσάκια στα κωλομάγουλα που και που, να σου θυμίζω ποιος είναι το αφεντικό. Παλούκι και πρόστιμο και δεν συμμαζεύεται… Θα ξεκινάμε και δεν θα σταματάμε! Γιατί είσαι ένα γνήσιο θηλυκό, βόμβα που αξίζει τα καλύτερα… να το ξεπατώνει μόνο ένας αληθινός άντρας.

Μαζί μου καυλιάρα, έχεις να γράψεις χιλιόμετρα πούτσου στο μουνοκοντέρ σου. Και για καλή μου τύχη, τον θέλεις οπωσδήποτε. Να τον πας ως το τέλος. Αν δεν γίνει, δεν θα ξεκαυλώσεις ποτέ. Και ευτυχώς για σένα, το αρσενικό που σε γουστάρει δεν παίζει. Μεθάει για σένα. Δεν είναι ο ξεφτίλας ο αντρούλης σου. Και 'συ με τη σειρά σου πρέπει να είσαι πάντα έτοιμη και πρόθυμη. Γιατί τα πράγματα είναι απλά. Έχεις έναν εραστή που κουμπώνεις με τη πάρτη του και αξίζει το κρεββάτι σου. Γι' αυτό πηδήξου ασταμάτητα μαζί του και στόχευε να τον έχεις πάντα καυλωμένο για να στον δίνει με τη πρώτη ευκαιρία. Να απογειώνεσαι αλλά και να βελτιώνεσαι ταυτόχρονα. Για να μην έχει σταματημό τούτη η καύλα…


No comments:

Post a Comment