November 29, 2018

Μια γρήγορη του δρόμου...

Ακόμα σκέφτομαι τη προχθεσινή πίπα, μωρό μου. Είχα καιρό να σε δω, ήσουν πολύ όμορφη, μ' είχες καυλώσει πολύ. Και συ με τη σειρά σου… το ήθελες, το μουνί σου έσταζε, έχυσες στα όρθια σχεδόν με το που στο ακούμπησα…  Στο δρόμο, με τα τακούνια σου να χτυπάνε αργά στις πλάκες του πεζοδρομίου. Οι δεκάποντες γόβες που φορούσες, το να προσπαθείς να ισορροπήσεις πάνω τους την ώρα που έχυνες στην αγκαλιά μου, ο ήχος των τακουνιών... μ' έφεραν εκτός ορίων.

Ήσουν τόσο καυλιάρα που μια στα γρήγορα, ήταν η φυσιολογική κατάληξη. Με το που το χέρι σου άρχισε να με χαϊδεύει πάνω από το παντελόνι μου είδες πόσο εμφανής ήταν η στύση μου. Και όταν άνοιξα το φερμουάρ μου και έβγαλα έξω τον πούτσο μου είχε γίνει ήδη σκληρός σαν πέτρα. Το κεφάλι του ξεπρόβαλε πρησμένο και κόκκινο. Το ένοιωσες πόσο φτιαγμένος ήταν όταν τον έπιασες από την βάση του χαϊδεύοντας παράλληλα όλο το πουτσοκορμό.

Ήθελες μόλις τον είδες να τον πάρεις λίγο στο στόμα, έτσι δεν είναι κουκλάρα μου; Δεν χρειάστηκε να επιμείνω ή να σε παρακαλέσω. Αστραπιαία τον πήρες τσιμπούκι και τον πιπίλιζες, προσπαθώντας να παίρνεις όσο πιο μέσα γινόταν το μεγάλο καυλί. Έμπειρη όπως πάντα, χωρίς να πνίγεσαι, με αποτέλεσμα ο πούτσος μου να μπαίνει μέσα στο στόμα σου βαθιά… Όταν τον τράβαγες έξω, η πούτσα μου ήταν λουσμένη στο σάλιο, και πρησμένη, με φλέβες να ξεπετάγονται, ενώ εγώ βογκούσα σιγά και σε έλεγα “καύλα” σπρώχνοντας το πέτρινο καυλί μου στα μάγουλά σου, ενώ εσύ με κοιτούσες κατάματα.

Σκεφτόσουνα άραγε καθόλου, αν κατά τύχη μας έβλεπε κανένας περαστικός, πόσο πουτάνα πρέπει να φαινόσουν; Φόρα παρτίδα στο πεζοδρόμιο, με έναν μεγάλο πούτσο να έχει σφηνωθεί ανάμεσα στα χείλη σου; Ήσουν σκέτη τρέλλα γλυκούλα μου όταν παραδόθηκες στη καύλα σου και και γονάτισες μπροστά μου, πίσω από το δέντρο. Ήταν τόσο φανερό πως ήθελες να με κάνεις να χύσω πάραυτα, να με οδηγήσεις να τελειώσω πάνω σου, να ποτίσεις το όμορφο πρόσωπό σου με το σπέρμα μου, που δεν κρατήθηκα και πολύ.

Το ξέρεις ότι μου αρέσει… ότι το φαντάζομαι συνέχεια. Το γλυκό μουτράκι σου γεμάτο από το ψωλόχυμά μου… άσπρες σταγόνες να στάζουν αργά πάνω στο πρόσωπο σου και να κυλάνε στα μαγουλά σου... παχύ σπέρμα να κολλάει πάνω στα χείλη σου, που περιμένουν από τα δικά μου το φιλί της επιβράβευσης. Ανέκαθεν μου άρεσε να εκσπερματώνω στα πρόσωπα ωραίων δεσποινίδων, με σένα όμως κυριολεκτικά απογειώνομαι! Τα θέλω να στα ρίχνω παντού… στη μούρη, στο μέτωπο, στα μάγουλα, στο στόμα. Να σε χύνω πατόκορφα. Να σε κάνω την πουτάνα μου. Μούσκεμα με τα χύσια μου. Να στα δίνω όλα!

Το κατάλαβες και συ μωρό μου ότι πλησίαζα και τώρα έγλυφες πιο δυνατά τον πούτσο μου. Εγώ κοιτούσα μια το δρόμο μην και έρχονταν κανένας και μια το σώμα σου. Οι ματιές σου με είχαν τρελάνει από καύλα. Έτσι όπως είχες γονατίσει μπροστά μου τα βυζάκια σου είχαν πεταχτεί ανάμεσα στο ντεκολτέ αποκαλύπτοντας μια πολλά υποσχόμενη σκοτεινή σχισμή ανάμεσα τους. Πρόκληση να τα γυμνώσω για να τα πλημμυρίσω με με το ζεστό μου σπέρμα. Να τα χύσω παντού… Ίσως κάποια άλλη μέρα, καύλα μου. Σήμερα, σειρά είχε το προσωπάκι σου.

Το στόμα σου ήταν όνειρο όπως ρουφούσε το καυλί μου. Ένιωσα το γνωστό γαργάλημα στην άκρη του πέους μου και κάποια στιγμή που τα χείλη σου αποχωρίστηκαν το πουτσοκέφαλό μου, άφησα το σπέρμα μου να εκσφενδονιστεί. Παχύ και ζεστό! Πετάχτηκε με δύναμη και σ' έχυσε στα μάγουλα και στα μαλλιά, φτάνοντας μέχρι τις πλάκες του πεζοδρομίου. Έστρεψα την πούτσα μου προς το πρόσωπο σου και έχυσα πάνω στο πηγούνι σου και στο πλάι της μύτης σου και από εκεί έσταζε αργά στα χείλη σου. Τίναξα την πούτσα μου στέλνοντας τις τελευταίες σταγόνες στα ρούχα σου. Και συνέχισα να ψωλάρω μπροστά σου…

Τι όμορφη είσαι μωρό μου όταν στα δίνω... Φρέσκα, ζεστά χύσια… Να γεμίζουν το στόμα σου και να τ' αφήνεις να κυλήσουν πάνω στο πηγούνι σου ώστε να στάξουν πάνω στο στήθος σου και στο λαιμό σου. Ευτυχώς δεν μας είδε κανείς… Τίναξα τον πούτσο μου πάνω στο στόμα σου και σε βοήθησα να σηκωθείς για να σ' αγκαλιάσω…  Πώς με έκανες και έχυσα έτσι δυνατά, κουκλάρα μου; Τέτοιο τσιμπούκι δεν μου είχαν πάρει ούτε καν στα νιάτα μου, και τώρα στα 47 μου, έχυνα σαν παιδαρέλι από ένα πορνίδιο. Αλλά τι πορνίδιο! Το δικό μου! Που με κάνει να το θέλω πολύ, από την πρώτη στιγμή που το βλέπω…


No comments:

Post a Comment