August 15, 2018

Απόλυτη χόρταση!

Είναι μερικές φορές μωρό μου, που όταν σε πηδάω, νιώθω πως η μουνάρα σου δεν έχει τέλος. Παρότι ο πούτσος μου είναι θεόρατος από τη καύλα και έχεις αφεθεί έρμαιο στις ερωτικές πρωτοβουλίες μου, αισθάνομαι πως όσο πιο πολύ σε τρυπάω, όσο πιο βαθιά χώνομαι στα σπλάχνα σου για να σε σκίσω… δεν φτάνω στο τέρμα. Ακόμα και όταν σπρώχνεις το κορμί σου προς τα πάνω και το καυλί μου βεντουζώνει μέσα σου, πάτο δεν πιάνω.

Έχω την εντύπωση ότι το μουνάκι σου με προκαλεί! Αγωνίζομαι να φτάσω στο τέρμα του κόλπου σου, πέφτοντας ξαφνικά μ' όλη μου τη δύναμη πάνω σου… σε σφίγγω γερά στα μπράτσα μου και σπρώχνω βίαια μέσα σου τη καυλάρα μου. Τώρα νιώθεις το μουνί σου να ξεπατώνεται κι αρχίζεις να βογγάς δυνατά απ' το ζόρισμα κι απ' την ηδονή. Και όσο σ’ ακούω να ορύεσαι, τόσο περισσότερο ερεθίζομαι και σπρώχνω όλο και πιο βαθειά και άγρια τον πούτσο του μέσ' στο μουνί σου, μουγκρίζοντας σαν ξετρελαμένο ζώο. Αλλά στον πάτο δεν φτάνω!

Το νιώθω να προχωράει… να προχωράει… να προχωράει, ατέλειωτα! Λες και είναι το μακρύτερο πέος που έχει κάνει η Φύση. Έχει φτάσει στα έγκατα της μουνάρας σου κι ακόμα σπρώχνω. Τον αισθάνεσαι τότε, ε; Πούτσο μαζί με αυτόν τον γλυκό, ηδονικό πόνο να σε κυριεύει και τότε καταλαβαίνεις ότι τέτοιο πήδημα, δεν βρίσκεται συχνά. Και το δωμάτιο αντηχεί απ' τις κραυγές και τα μουγκρητά σου που γαμιέσαι άγρια, μέσα στην ησυχία της νύχτας. Που κατακτιέσαι από τον εραστή σου ορμητικά και απόλυτα!

Να δεις πως το σεξ που κάνουμε εμείς, κανένας άλλος δεν μπορεί να στο προσφέρει. Είσαι τόσο ανοιχτή αγαπημένη μου, που είναι αδύνατο το πουτσοκέφαλό μου ν’ ακουμπήσει την άκρη της μήτρας σου, αλλά επιμένω στο μάταιο τούτο αγώνα του απόλυτου ξεπατώματος. Ταυτόχρονα σε φιλάω στο στόμα, σου ρίχνω χαϊδευτικά σκαμπίλια, σου δαγκώνω τις ρόγες και τις βυζάρες σου και, χουφτώνοντας τον κώλο σου, σου βάζω κωλοδάχτυλο. Σε αποθεώνω με πολύ αγάπη και γλύκα, μέχρι να φτάσουμε μαζί σ' ένα πολύ μακρύ οργασμό, όλο καύλα και έκσταση.

Με ρουφά η μουνάρα σου, με ζητά συνέχεια! 'Ωσπου δεν κρατιέμαι άλλο και χύνω πάνω σου με ορμή, αφήνοντας το σπέρμα μου να πλημμυρίσει το κορμί σου. Νιώθοντας με τη σειρά σου, το αντρικό υγρό να καταβρέχει το σώμα σου παντού και ‘μένα να εκτονώνω όλα μου τα πρωτόγονα ένστικτα, αισθάνεσαι έναν πολύ έντονο οργασμό να'ρχεται απ' τα κατάβαθα της ψυχής και του κορμιού σου και να σε περιχύνει ολόκληρη. Χύνεις κι εσύ, με μια πρωτόγνωρη γλύκα σαν τσούξιμο, νιώθοντας για μια ακόμα φορά τόσο ολοκληρωμένη σαν γυναίκα.

Έτσι μωρό μου χορταίνεις μαζί μου το σεξ… Απόλυτα! Αφήνεσαι ν' απολαμβάνεις τα ωραιότερα γαμήσια της ζωής σου, με το λίκνισμα στο ρυθμό μου, τον ρυθμό του κύματος της ολοκληρωτικής απόλαυσης... Και αισθάνεσαι ευτυχής τελικά, και για τις συνεχείς ηδονικές προκλήσεις και για την επιμονή μου να σε γλυκάνω στη ψυχή και στο σώμα. Γιατί μωρό μου, είσαι η απόλυτη ερωμένη και για μένα… Η μοναδική καυλιάρα! Και σε ποθώ. Για να σε χαίρομαι να γίνεσαι στα χέρια μου, Γυναίκα. Και για να θυμόμαστε αυτά τα υπέροχα γαμήσια σ' όλη μας τη ζωή…
 

No comments:

Post a Comment