July 31, 2018

Η νύχτα μόλις έχει αρχίσει…

Μωρό μου, κλείσε τα μάτια σου και φαντάσου με πλαϊ σου. Ν’ αρχίζω να σε χαϊδεύω τρυφερά και να σε γλείφω σε όλο σου το κορμί. Πότε τα χείλη σου, πότε το λαιμό, πότε τις ρώγες και πότε τον αφαλό σου. Μετά, χαμηλώνοντας, να σου βγάζω το κιλοτάκι τραβώντας το πάνω στα πόδια σου με τα δόντια κι ανοίγοντάς σου τα μπούτια, ν’ αρχίσω να σου πιπιλάω αχνά και γαργαλιστικά την κλειτορίδα και τα μουνόχειλα.

Ούτε και κατάλαβες πώς βρέθηκες ξαφνικά ολόγυμνη στην αγκαλιά μου. Αισθάνεσαι να παραλύεις απ' τη γλύκα κι απ' την προσμονή της στιγμής που ο πούτσος μου θα διεισδύσει μέσα σου κι αφήνεσαι έρμαιο στις ερωτικές πρωτοβουλίες μου. Νιώθεις τη γλώσσα μου να σε σκαλίζει, ν' αυξάνει προοδευτικά την πίεση και να βυθίζεται ανάμεσα στα μουνόχειλά σου, μέσα στον κόλπο σου...

Σε πίνω ολόκληρη, ρουφάω όλα σου τα υγρά, σε στεγνώνω. Και επιμένω… σέρνοντας τη γλώσσα μου προς τα κάτω, μέσα στα σκέλια σου… σου γλείφω κυκλικά την κωλοτρυπίδα… όλο γλύκα! Και αφού θα σε πεθάνω στο γλειφομούνι, επί μισή ώρα και παραπάνω και θα σε φουντώσω όσο δεν παίρνει άλλο, θα σκαρφαλώσω πάνω σου για ν’ ακουμπήσω το θεόρατο πούτσο μου στην είσοδο των μουνόχειλών σου, τρίβοντάς τον εκεί, και ψιθυρίζοντας στ' αυτί σου καυλόλογα.

Γλυκό καυλιάρικο μωρό μου. 'Οσο δε βλεπόμαστε, τόσο πιο πολύ με καύλωνε η σκέψη σου και μ' έκανε μανιακό για σένα. Τώρα, θα μου ξεπληρώσεις το καψόνι που μου 'κανες και ήμουν στο περίμενε ένα μήνα και βάλε... Θα μου τον πάρεις τσιμπούκι και μετά, όταν με καυλώσεις πολύ, θα σε πηδήξω απανωτά, απ' το μουνί κι απ' τον κώλο. Για να σου θυμίσω πως είσαι φτιαγμένη για να γαμιέσαι και να χύνεις ατελείωτα, μόνο μαζί μου. Μου προσφέρεις τέτοια ηδονή, που να το ξέρεις, θα σου δίνομαι πάντα με πιο πολύ όρεξη απο όλες. Σε θέλω αφάνταστα! Να ριχτούμε ξανά, με μανία, στο όργιο...

Βλέπεις πως σε καυλώνω μωρό μου, ε; Σ' έχει ερεθίσει η σκέψη του πούτσου μου; Δες τον πόσο ωραίος και αγέρωχος είναι. Πόσο χοντρό και στητό τον έχεις κάνει! Σε κατάλαβα ότι θέλεις τον δικό μου πούτσο από μακριά, το φωνάζεις… Να στον προσφέρω γι' απόψε; Να τον πάρεις τώρα στο στόμα σου και να τον τρελάνεις; Έλα κούκλα μου, παραδώσου στο κάλεσμα των αισθήσεων, πάρ' τον στο χέρι να του αδειάσεις όλες του τις καύλες. Τύλιξε τα δάχτυλά σου γύρω του και παίχ'το, δες το πόσο χοντρός και πρησμένος είναι για πάρτη σου… έλα… παρ' τον στις απίστευτες καυλοχειλάρες σου.

Ξέρω καυλιάρα μου, ότι κάνεις τις καλύτερες πίπες, πιο έμπειρες και από τη μεγαλύτερη πουτάνα. Χωσ' τον λοιπόν βαθιά μέσα στο στόμα σου, να τρελαθεί απο κάυλα! Είσαι μεγάλο ταλέντο στη περιποίηση της ψωλής, δεν χορταίνω να σε βλέπω να μου την παίζεις και να με τσιμπουκώνεις. Η καύλα μου συνεχώς κορυφώνεται, αγγίζοντας ανεπανάληπτα σημεία. Με στέλνει το πώς με κοιτάς μουγκρίζοντας, με την πούτσα μου ακόμα μέσα στο στόμα σου… θα μου μείνεις αξέχαστη. Έλα καριόλα, δεν αντέχω άλλο! Η ζεστή ανάσα σου σε συνδιασμό με την επιδέξια γλώσσα, μ' έχουν τρελάνει…

Για σένα καυλιάρα μου, η νύχτα μόλις έχει αρχίσει… Αισθάνεσαι ποτάμια υγρού να κυλούν μέσα στον κόλπο σου και τα μουνόχειλά σου να φουσκώνουν, καυλιάρα μου; Είσαι τρομερή μουνάρα… το πιο γλυκό μουνί πού 'χω γνωρίσει. Μού 'χεις ανάψει τον πούτσο μου γαμιόλα μου, και απόψε θα σου ξεσκίσω τη μουνάρα! Σε μια από τις πιο κορυφαίες στάσεις: μπροστά στον ολόσωμο καθρέφτη του δωματίου, με κατεβασμένο το κατάμαυρο σατέν δαντελωτό στρινγκάκι σου στα μπούτια, και τον πούτσο μου τέρμα καυλωμένο, να μπαίνει με δύναμη από πίσω, μέσα στο -απίστευτα υγρό από την ηδονή τόσης ώρας- μουνί σου.

Μουνάρα μου, σε ξεσκίζω όπως κανένας άλλος… όπως δεν διανοήθηκε ποτέ ο άντρας σου να στο κάνει. Γιατί είσαι πουτάνα που δεν υπολογίζει τίποτα για να γαμηθεί μαζί μου.  Έχουμε και οι δυο μας μεταμορφωθεί σε καυτούς πορνοστάρ… παίρνοντας απίστευτη ώθηση από το γεγονός πως βλέπουμε από τον καθρέφτη τους εαυτούς μας, τόσο τέλεια αισθησιακούς, να κάνουν σεξ σαν ζώα. Χύνεις και ξαναχύνεις, ξεσηκωμένη από το σφυροκόπημα και τα έντονα χάδια, ενώ εγώ υπερκαυλώνω χαζεύοντας τον υπέροχο κώλο σου και τη ψωλή μου να εξαφανίζεται στη μουνάρα σου, που πλέον είναι σκέτη βρύση, στάζοντας μουνόχυμα στα μπούτια σου μέχρι το μισοκατεβασμένο στριγκάκι σου…

Σε λίγο θα βρεθείς στο κρεβάτι, να φοράς μόνο τις γόβες σου και να μου δείχνεις όλη σου τη καύλα στο γαμήσι. Καθισμένη πάνω μου καρεκλάτο, με την πλάτη γυρισμένη προς τα μένα και στηριζόμενη με τις ψηλοτάκουνες γόβες σου πάνω στο στρώμα. Παλουκώνεσαι πάνω στο στητό πούτσο μου, τον εξαφανίζεις βαθιά στη μούνα σου, ξεμουνιάζεσαι μέχρι τη μήτρα. Μην μου πεις ότι δεν γουστάρεις να ξεσκίζεσαι; Να τρως το πούτσο μου παντού; Αυτού του είδους οι πουτάνες σαν και σένα δεν πληρώνονται μωρό μου, μόνο γαμιούνται από τον εραστή τους μέχρι να πάνε στο παράδεισο…

Νιώθεις σαν ζώο, ε;. Ξεπατώνεσαι σα ζώο, αλλά γουστάρεις! Δες μας στο καθρέφτη, πόσο παθιασμένο είναι το ζευγάρωμά μας… τι τεράστια κύματα ηδονής πλημμυρίζουν τα κορμιά μας. Ούτε σε τσόντα… η εικόνα μας δεν περιγράφεται!

Το μουνί σου τρέχει ποτάμι... Χύνεις συνέχεια και πηδιέσαι αδιάκοπα. Ο πουτσαράς γαμιάς σου σε κάνει να ουρλιάζεις από την καύλα! Να φωνάζεις δυνατά σαν να είμαστε μόνοι μας στο πουθενά. Να ακούνε όλοι πως πηδιέται η τσούλα μου. Τώρα κολλημένη μπρούμυτα στο στρώμα να με παίρνεις από πίσω σου, πολύ κολλητά στο κορμί σου, να σου μιλάω πολύ αισθησιακά στο αυτί, και να νιώθεις όλο μου το βάρος να σκάει στον τουρλωτό σου κώλο…

Και αργότερα, ξαπλωμένη ανάσκελα με ανοιχτά τα στολισμένα από τις γόβες πόδια σου και το στρινγκάκι περασμένο σαν κολιέ γύρω από το λαιμό σου, και μένα γονατισμένο μπροστά σου να σε πηδάω πολύ έντονα σε ιεραποστολική στάση. Μέχρι να μην αντέχω από την έντονη ηδονή, να σηκωθώ και ανεβαίνοντας πιο πάνω να σου βάλω το καυλί μου ανάμεσα στις βυζάρες σου για ένα ισπανικό τελείωμα. Απίστευτα ερεθιστική η εικόνα… του πούτσου μου να σφίγγεται από το πανέμορφο στήθος σου που το κουμαντάρω μέχρι τις τσιμπουκοχειλάρες σου…

Για να χύσω μια απίστευτη ποσότητα πηχτού σπέρματος που φύλαγα για σένα. Αφήνοντας το φορτίο μου πάνω στο πρόσωπο και στα βυζιά σου, να χύνω πίδακες χυσιών και να τα βλέπω επάνω στα χείλια σου, στο πηγούνι σου, στο λαιμό σου, στις ρώγες σου και στην κυλότα σου. Περιττό να σου πω, ότι έχω τη σκέψη από το κορμάκι σου, ολόγυμνο στην αγκαλιά μου και χυμένο και πυρώνει η ψυχή και το σώμα μου. Πόση καύλα μου γεννά αυτή η συγκεκριμένη εικόνα… κάθε βράδυ σχεδόν, πέφτοντας στο κρεβάτι την φέρνω στο νου του και παθαίνω ονειρώξεις. Ποτέ μου δεν έχω νιώσει μεγαλύτερη σεξουαλική έλξη για γυναίκα, μωρό μου. Είσαι η πιο ορμητική και ανοικονόμητη καύλα!

No comments:

Post a Comment