June 3, 2018

Ήταν δική σου αυτή η βραδιά

Μωρό μου, όταν το βλέμμα μου καρφώνεται στις μπάλλες του στήθους σου ή στη κωλάρα σου, νιώθω μια ένταση να διαπερνάει σαν ηλεκτρισμός το καυλί μου. Φουσκώνει τόσο που δεν μπορώ να το βολέψω για να μην φαίνεται και να κρατάω τα προσχήματα. Δεν είναι μόνο το θέαμα από το κωλαράκι σου που με προκαλεί και με κάνει να καυλώνω, αλλά περισσότερο είναι η μαντεψιά του πως θα ήταν το μουνί σου καρφωμένο πάνω στο πούτσο μου.

Mαζί σου βρήκα τον ιδανικό παρτεναίρ, εκείνη που απολαμβάνουμε μαζί το ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΣΕΞ, που νιώθει από μένα την υπέρτατη ηδονή στο μυαλό κι όχι μόνο στο κορμί… Κατευθείαν, μόλις πλησιάζουμε τα χείλη μας, νιώθοντας τη ζεστασιά της αναπνοής μας, ο ένας πόθος χύνεται μέσα στο κορμί του άλλου και αντίστροφα και γινόμαστε μια καύλα σε δυο κορμιά. Εγώ, ένας άντρας που βράζει απο ορμές κι εσύ, μια ζωντανή γυναίκα, που θέλει και ξέρει να με κάνει ευτυχισμένο.

Όταν πλησιάζω τη γλώσσα μου στο μουνάκι σου κι αρχίζω να σε γλείφω, αφήνω την επιθυμία μου μέσα σου, μέσα στο μουνάκι σου το γλυκό. Να στην χαρίσω ολόκληρη, να γίνει ένα με τη δική σου, να σου χαρίσω την απόλυτη ηδονή. Να απολαύσεις την ισχυρή ερωτική ορμή του πεπειραμένου αρσενικού που κυριαρχεί τελείως στις επιθυμίες σου και σε κάνει να παραδίνεσαι άβουλη και μεθυσμένη απ' την καύλα, στα χέρια μου…

Και όταν μου παίρνεις ένα από τα τσιμπούκια σπεσιαλιτέ σου, βλέπω τη ψωλή μου, να χώνεται ολόκληρη μέσα στο σαρκώδες στόμα σου και νιώθω το ρούφηγμά σου να τραβά όλο του το αίμα στο πέος μου, ερεθίζομαι πρωτόγνωρα. Βγαίνω πια εκτός εαυτού και αγριεύω σαν αγρίμι, μη θέλοντας άλλο, παρά να μπω μέσα σου να με νιώσεις πύρκαυλο, να ξεσκίσω το κορμί σου που το λαχταράω όσο τίποτε…

Μας σκέφτομαι προχθές... γυμνούς και τους δύο, τα σώματά μας πίεζαν το ένα το άλλο και τα δάχτυλά μας ήταν τα μάτια μας, για να εξερευνήσουμε ο ένας τον πόθο του άλλου. Τα βυζιά σου, όπως ακουμπούσαν πάνω μου, τα αισθανόμουνα σφιχτά από καύλα, όπως ακριβώς τα περίμενα. Όπως σου πείραζα τις ρώγες τους που μεγάλωναν και σκλήραιναν, ένιωθες ανάμεσα στα πόδια σου μια γλυκειά υγρασία που αυξανόταν συνεχώς. Τα μπούτια σου χώρισαν και άνοιξαν και η καύλα σου μεγάλωνε… περίμενε το χέρι μου ή τη γλώσσα μου.

Καθώς τα δάχτυλά μου συνέχιζαν την πορεία τους μέχρι το μουνί σου, η αναπνοή σου γίνονταν βαριά, μέχρι που άκουσα την απότομη μικρή κραυγή σου, όταν γλίστρησα το δάχτυλό μου ανάμεσα στα μουνόχειλα και μετά στο έβαλα στο μουνί. Ήταν τόσο βρεγμένο, με την κλειτορίδα σου όρθια και στητή, που ήταν πανεύκολο να την βρω, να την χαιϊδέψω και να βραχώ από τα υγρά σου που κύλησαν κάτω από το δάκτυλό μου, μέχρι που άρχισες να αναστενάζεις και να κουνάς τους γοφούς σου κυκλικά γύρω και κόντρα στο χέρι μου.

Ήθελα με κάθε τρόπο να σε αφήσω να χύσεις δοκιμάζοντας αυτήν την υγρή και ζεστή σχισμή που σου άνοιξα τα πόδια διάπλατα και σκέπασα το μουνί σου με το στόμα μου. Έσερνα την γλώσσα μου προς τα επάνω και προς τα κάτω στη μουνάρα σου, εξερευνώντας το άνοιγμα της και με την γλώσσα μου να αγκαλιάζει την κλειτορίδα σου. Το γλυφομούνι μου του τελικά σε καύλωνε άγρια και είχε γαντζωθεί από τα σεντόνια του κρεβατιού για να κουνάς τους γοφούς σου πιο έντονα, καθώς το μουνί σου έχυνε χωρίς σταματημό μέσα στο στόμα μου.

Σκέφτομαι ότι τόσο καυλιάρα γυναίκα είναι μια στο εκατομμύριο. Το κορμί σου μ' ανάβει έτσι όπως είναι αφράτο και σφιχτό, με τις καμπύλες που για μένα πρέπει να έχει μια γυναίκα. Αλλά αυτό που πραγματικά με φτιάχνει είναι η κορύφωση της καύλας σου, η έντασή της και ο τρόπος που διαλέγεις να πηδιέσαι και να ικανοποιείς τον εραστή σου. Από την μια με ξεκαύλωσες απίστευτα ηδονικά, αλλά από την άλλη η βραδιά ήταν δική σου, εσύ την είχες σχεδιάσει. Τόσο καυλωτικά που δεν βλέπω την ώρα να το επαναλάβουμε… να με νοιώσεις ολοκληρωτικά και απόλυτα μέσα σου.


No comments:

Post a Comment