June 10, 2018

Τόσο υπέροχα αχόρταγη καυλιάρα!

Όσο περνάνε οι μέρες δε νομίζω να κρατηθώ για πολύ μωρό μου… Θέλω να γδυθούμε και να κάτσεις στην πολυθρόνα του δωματίου, να σηκώσεις τα ποδαράκια σου ψηλά, να γονατίσω και να γλύψω το μουνάκι σου… Να έχω δίπλα τη σφήνα και το δονητή… Να σε γλύφω και στην αρχή να βάλω στο μουνάκι σου τη σφήνα… Να γεμίσει με τα υγρά σου και σιγά σιγά να τη βάλω στο κωλαράκι σου… Μετά να σε γαμάω με το δονητή και να σε γλύφω… Σιγά-σιγά… Να παίζεις με τις ρώγες σου, να τις τρίβεις μέχρι να χύσεις στο στόμα μου… Και ταυτόχρονα να ρουφάω τα υγρά σου…

Μετά να κάτσω εγώ στην πολυθρόνα… Θα είσαι ανυπόμονη… Λίγο πούτσος στο στοματάκι σου να του παίρνεις ένα παθιασμένο τσιμπούκι από το οποίο λίγο θα λείψει να χύσει στο πρόσωπό σου, αν δεν συνεχίσεις χαμηλότερα να γλείφεις με πάθος την κωλοτρυπίδα και τ’ αρχίδια μου. Σα τη μεγαλύτερη πουτάνα! Και μετά, όταν τον καυλώσεις απίστευτα, να κάτσεις πάνω του να τον νιώσεις μέσα σου… Να γεμίζει το μουνάκι σου… Να παίξεις μέχρι να χύσεις… Όμως να μη χύσω εγώ… Πάλι στο στοματάκι σου… Αργά… Να βυθίζεται στο λαρύγγι σου, να σε πνίγει… Να τον γλύφεις, να παίζεις με τ’ αρχίδια μου… Να τον τρομπάρεις αργά και με το χέρι…

Σειρά μου να σηκώσω ψηλά τα πόδια μου… Η τρυπούλα μου σε προκαλεί, σε καλεί… Με τη γλωσσίτσα σου… Να την παιδεύεις γλύφοντάς την γύρω-γύρω… Μέχρι να την γαμήσεις με το δάχτυλό σου… Στην αρχή αργά, μετά όλο και πιο άγρια, όλο και πιο βαθιά… Ίσως λίγο λιπαντικό και δυο δάχτυλα στο δικό μου κωλαράκι αυτή τη φορά… Κρεμούλα και στον πούτσο μου… Με τρελαίνει όταν μου τον παίζεις έτσι… Από εκεί και μετά δεν ξέρω… Δεν ξέρω πόσο ακόμη θα κρατηθούμε… Θα χύσω στο στόμα σου, έτσι; Θα κάτσεις πάλι πάνω του μέχρι να χύσω στο μουνάκι σου; Θα συνεχίσεις να με γαμάς με το δάχτυλο, μέχρι να τα πετάξω όλα πάνω στις βυζάρες σου;

Τα γράφω όλα αυτά κι ο πούτσος μου ονειρεύεται απεγνωσμένα το στοματάκι σου. Όρθιος… Περιμένει να τον πάρεις μέχρι το λαρύγγι σου και να τον κάνεις ακόμη πιο σκληρό! Ένα από τα πράγματα που με τρελαίνουν είναι ότι δε χάνουμε ποτέ την όρεξή μας για ένα καλό γάμήσι! Ακόμη και πράγματα που έχουμε κάνει πολλές φορές, κάθε φορά μας αφήνουν στο τέλος ξέπνοους να παραμιλάμε από την καύλα που νιώσαμε!

Με τρελαίνει που είσαι τόσο υπέροχα αχόρταγη καυλιάρα! Που κάνεις το μυαλό μου να σκέφτεσαι συνεχώς καινούργια πράγματα. Που γαμάς το μυαλό μου… Που γαμάω το δικό σου μυαλό… Σ’ ευχαριστώ που είσαι αυτή που είσαι καύλα μου!

Περιμένω τηλεφώνημά σου. Για σήμερα, ε;

No comments:

Post a Comment