May 27, 2018

Ιδανικό παράνομο ταίρι

Γλύκα μου, στο πρόσωπό σου έχω βρει ένα ιδανικό τολμηρό ταίρι για την πραγμάτωση κάθε φαντασίωσης. Έχω επιθυμήσει μια καυτή συνεύρεσή μας, από αυτές που γίνεσαι πολύ πουτάνα. Στο μυαλό μου έχω διαρκώς την εικόνα από τα πανέμορφα μάτια σου θολωμένα από την καύλα, να με κοιτάνε την ώρα που αρπάζεις το πούτσο μου και φυλακίζεις το πουτσοκέφαλο σφιχτά ανάμεσα στα χείλη σου. Για να τον ρουφήξεις λαίμαργα, σχεδόν μέχρι την ρίζα, δείχνοντάς μου τι ωραία τσιμπούκια ξέρεις να κάνεις και οδηγώντας τη καύλα που νιώθω, στον ουρανό...

Από τότε που σου διάλυσα όλες τις αναστολές που 'χε δημιουργήσει η ρουτινιάρικη συμβίωση με τον άντρα σου, έχεις ξαναγεννηθεί σα γυναίκα. Στα γαμήσια σου πρωτίστως! Λατρεύεις να μου κάνεις πίπες μωρό μου. Tο κάνεις με μοναδική τέχνη και μόλις βλέπεις πόσο καυλωμένος είμαι για σένα, είσαι πάντα ανυπόμονη να ξεκινήσεις... Με αποκορύφωμα όταν μ' αφήνεις να σου πιάνω το κεφάλι με τα δυο μου χέρια και ν' αρχίζω να σου γαμάω το στόμα σα να 'ναι το μουνί σου! Συχνά νιώθω τον πούτσο μου να στριμώχνεται στο βάθος του λαιμού σου… σχεδόν σε πνίγω… αλλά η καύλα της αίσθησης είναι ανυπέρβλητη! Και σου αρέσει και σένα!

Η όλη φάση του να θαυμάζω τέτοια καυλιάρα τσιμπουκλού σε δράση σ΄ερεθίζει και σένα φοβερά. Το στόμα σου μου φτιάχνει τη ψωλάρα μου τόσο σκληρή και όρθια που όταν τη σπρώχνω στη μουνάρα σου για να με υποδεχτεί στα βάθη της, κοντεύει να ανοίξει διάπλατη… στη κυριολεξία τα μάτια σου πετάγονται έξω από την αίσθηση. Τα βογκητά και οι φωνές σου που με ικετεύουν να ξεκινήσω να σε ξεσκίζω, πρέπει να ακούγονται σε όλη την γειτονιά. Tο ζητάς δυνατά! Το παλούκι μου να σε καρφώνει με σταθερό ρυθμό σαν έμβολο μηχανής... τα σκαμπίλια στα κωλομάγουλα… τα  προστυχόλογα με τα οποία σε περιλούζω... Και όσο επιταχύνω το γαμήσι, τόσο μουγκρίζεις σαν τρελαμένη μαινάδα!

Η ηδονή ανυπέρβλητη. Aπό τη μία σε κάνω να νοιώθεις υπέροχα ολοκληρωμένη γυναίκα και από την άλλη πρόστυχη πουτάνα. Καύλα απ' όποια πλευρά και αν το δεις. Και όσο σαλιώνω και την κωλοτρυπίδα σου φτύνοντας πάνω της ενώ βάζω δάχτυλα ένα-ένα εκεί, την ώρα που σκάβει ο πούτσος μου το μουνάκι σου, θέλεις κι άλλο... Να μην σταματήσει αυτός ο γλυκός, ελαφρύς πόνος, για να μελώσει η μουνάρα σου που τρελαίνεται όταν συνδυάζεται ο πούτσος μέσα της, με το δάκτυλο να σκάβει στο κωλαράκι σου.

Θέλεις να γαμηθείς ξεκωλιάρα μου… θέλεις ξεμούνιασμα από εμένα, τον καυλιάρη σου, που τρελαίνομαι μαζί σου… Που ξέρω πως και πότε να σε κάνω να το απολαμβάνεις, να σου χαρίζω πρωτόγνωρες καταστάσεις, αισθήσεις κι ηδονές. Όπως όταν σου χουφτώνω τόσο δυνατά τις βυζάρες σου που είναι έτοιμες να εκραγούν από την καύλα. Ή όταν σ' αλλάζω στάση και σε ανεβάζω πάνω στο καυλί μου ενθαρρύνοντάς σε να ξεσκιστείς τώρα μόνη σου, χύνοντας τον πούτσο μου όσην ώρα τον γαμάς…

Στόχος μου είναι να σε κάνω να παραληρείς από καύλα... να με χύνεις ασύστολα! Οι τρύπες σου να χορεύουν στο ρυθμό μου, η ψυχή σου να πετά στα ουράνια καθώς θα χύνεις ασταμάτητα και θα μου ζητάς πήδημα από παντού. Να σε τρελλάνω από ηδονή. Γιατί έχεις ανοίξει ολόκληρη και δεν σε νοιάζει αν τον μπαινοβγάζω στο μουσκεμένο σου μουνί ή στη κωλάρα σου… Καμιά άλλη γυναίκα που είχα πριν από σένα, δεν έχυνε τόσο εύκολα και τόσες πολλές φορές πριν χύσω εγώ. Είσαι ιδανική ερωμένη, ακόμη και γι’ αυτό. Δεν έχω το άγχος να συγκρατηθώ μέχρι να χύσεις κι εσύ, αφού τελειώνεις και μόνο που σ' αγγίζω στο μουνί σου!

Σου 'χω πει μωρό μου ότι είσαι ονειρεμένο πλάσμα όταν σπαρταράς από καύλα κάτω από τα χέρια μου... Ή με μένα στα βυζιά σου πάνω, να τελειώνεις τον πούτσο μου με πίπα, να τον παίζω μαλακία και να χύνω λούζοντας τις βυζάρες σου, το πρόσωπο σου, τα μαλλιά σου... να σε θαυμάζω γυμνή στο ημίφως, πασαλειμμένη ολόκληρη με τα χύσια μου. Συνεπαρμένος από την απόλυτη παράδοσή σου στα πιο πρωτόγονα ένστικτά σου. Να συνεχίζει να με καυλώνει η ίδια η καύλα σου!

Έλα λοιπόν καυλιάρα μου να βρεθούμε σήμερα! Γιατί ξέρω ότι είσαι αποφασισμένη να γαμηθείς αυτό το βράδυ που θα λείπει ο μαλάκας σου. Ο πούτσος μου λοιπόν, σε περιμένει…

No comments:

Post a Comment