May 6, 2018

Χωρίς φραγές!

Σε ποθώ άγρια… να σε πάρω ολοκληρωτικά! Να πετάξω τη καυλωμένη ψωλή μου έξω και ν' αρχίσω να τη τρίβω στο λαιμό και στα μάγουλά σου. Σα φλογερή γυναίκα που είσαι ξέρω που θα φουντώσεις κατευθείαν, το μουνί σου θα υγρανθεί και θα στάζει, τα βυζιά σου θα φουσκώσουν, η επιδερμίδα σου θ' ανατριχιάσει. Δεν θα κρατιέσαι και συ… θα πιάσεις με το χέρι σου το νευρώδη πούτσο μου και θα τον φέρεις στο στόμα σου, γλείφοντάς τον γύρω- γύρω… να νιώσω τη γλώσσα σου να ταξιδεύει αργά-αργά πάνω στο τεράστιο καυλωμένο όργανο, που είναι γεμάτο πρησμένα νεύρα και φλέβες…

Θα με γλείψεις γερά, γαμιόλα! Ετσι μπράβο. Καυλώνεις και συ με τα τσιμπούκια σου μωρό μου, έτσι δεν είναι;  Σε λίγο θα αισθανθεί τη πούτσα μου μέσα σου και θα σου βγουν τα μάτια έξω. Θα σε γαμάω όλη τη νύχτα αλύπητα. Όλο σου το κορμί ζητά από μόνο του γαμήσι, να καθίσει πάνω στο όρθιο καυλί μου. Να αισθανθεί το σκληρό μου πέος να γλυστράει ανάμεσα στα μουνόχειλά σου και να βυθίζεται στον κόλπο σου. Να τεντώσεις το σώμα σου όρθιο και να καλπάζεις επάνω του, γεμάτη έκσταση και πάθος…

Θα 'ρθει και η ώρα που θ' αρχίσω να σου τρίβω την κωλοτρυπίδα με το κεφάλι της ψωλής μου για να καταλάβεις πως ετοιμάζομαι να σε κωλομπαρέψω. Μόνο μ' ένα γερό πρωκτικό μπορεί να ικανοποιηθεί πραγματικά μια τόσο καυλιάρα γκόμενα σαν κι εσένα. Τώρα θα καταλάβεις πώς είναι ο απόλυτος ολοκληρωμένος έρωτας, μωρό μου… όταν αρχίσεις να νιώθεις το θεόρατο αντρικό πέος να χώνεται βαθειά μέσα στον πρωκτό σου και να συναντιέται με τον δονητή, που είναι βυθισμένος στη μήτρα σου. Διπλή ηδονή λέγεται αυτό μωράκι μου και ξέρω ότι το γουστάρεις όσο τίποτα…

Παραδέξου το… Καυλώνεις όταν το κορμί σου κατακτιέται από δυο καυλιά ταυτόχρονα και τα σπλάχνα σου ξεχαρβαλώνονται απ' τα δυό παλούκια που ανοίγουν το μουνί σου και τον κώλο σου ως τον πάτο. Νοιώθεις σκλάβα κι εξευτελισμένη από τον πρόστυχο εραστή σου… αληθινή πόρνη. Αλλά συγχρόνως και ολοκληρωτικά απελευθερωμένη, να ταξιδεύεις στις πιο απαγορευμένες ηδονές. Και το γουστάρεις ειλικρινά. Ο ερεθισμός σου φτάνει στο κατακόρυφο και εύχεσαι να μην τελειώσει ποτέ αυτή η θεσπέσια στιγμή… να μην σταματήσω… να σε γαμήσω όσο πιο βαθειά γίνεται…

Εγώ μωρό μου θα σε αποθεώνω σαν τη Θεά της καύλας μου. Και ταυτόχρονα θα σε κάνω να νιώσεις σαν τη μεγαλύτερη πουτάνα. Θα 'μαι ο φλογερός εραστής και ταυτόχρονα ο πρόστυχος νταβατζής σου. Όλα στην υπηρεσία της καύλας σου! Θα 'ρχομαι όποτε με θελήσεις να σε ξεσκίζω και να σου χαρίζω όση ηδονή δεν σου πρόσφερε ποτέ κανένας. Να σου χαρίζω τον πούτσο μου μέσα σου, με όλη μου τη δύναμη, να στήσει γιορτή στο εσωτερικό του κορμιού σου. Να σε φουντώνω αβάσταχτα και να σε οδηγώ στον πιο δυνατό και μακρύ οργασμό που είχες ποτέ στη ζωή σου!

Εκείνον όπου συντονίζει τους σπασμούς σου σε όλο σου το κορμί, κάνοντας τα κωλομέρια σου να σφίγγουν δυνατά το καυλί μου, και την κωλοτρυπίδα σου να το τραβάει σαν ρουφήχτρα και αναγκάζοντάς με να αμολύσω μουγκρίζοντας τα χύσια μου πάνω σου. Χύσε λοιπόν μωρό μου για πάρτη μου, χύσε ξεκωλιάρα μου! 'Ελα να σ' αισθανθώ να τα δίνεις όλα… ν' αδειάσεις τη καύλα σου για μένα... να μ' αποζημιώσεις με τον πιο γλυκό τρόπο για την ηδονή που σ' έκανα να γευτείς μόλις πριν. Ένα ακόμη γαμήσι που θα μας μείνει αξέχαστο…


No comments:

Post a Comment