April 15, 2018

Παράνομη αποπλάνηση

Μωρό μου… Πόσο πολύ ποθώ να ξαναχαϊδέψω το κορμί σου. Ώμους, πλάτη, βυζάκια αρχικά και μετά μπούτια και κώλο. Να πέσω πάνω σου και να τρίβω το σώμα μου στο δικό σου. Ηδονή! Η πούτσα μου πάνω στην μαλακή κωλάρα σου… καύλα! Τώρα ανάσκελα, να τρίβεται στο μουνάκι σου… και όταν το καυλί μου ακουμπάει τη σχισμή και τα μουνόχειλα, νιώθω πόσο απαλό είναι από την αποτρίχωση και όταν ανεβαίνω πιο πάνω, οι τριχούλες του εφηβαίου απαλά μου γρατζουνούν τον πουτσοκέφαλο... καύλα ατελείωτη!

Αγκαλιασμένοι σε καυτές περιπτύξεις… Η καυλιάρα μου και η κωλάρα της στα χέρια μου. Έτοιμη να σκύψω και να βάλω τη γλώσσα μου να της γλείψω και κώλο και μουνί. Δεν το χορταίνω. Να σε βλέπω ξαπλωμένη με ανοιχτά τα πόδια σου και να σου κάνω ένα αριστοτεχνικό γλειφομούνι. Να τρίβω ταυτόχρονα τα βυζιά σου και συ να βογκάς και να κουνάς τη λεκάνη σου στο στόμα μου. Να παίρνω τον δονητή και ν' αρχίζω να σου τον χώνω χωρίς να σταματώ να περιποιούμαι τη κλειτορίδα σου με τη γλώσσα μου…

Το αποτέλεσμα είναι όπως το περιμένω. Κάθε φορά που σε γλείφω και ταυτόχρονα σε  γαμώ με τον δονητή  χύνεις σαν τρελή σε λίγα μόλις λεπτά. Με κομμένη την ανάσα, λαχανιασμένη και με σπασμούς… παραδομένη στο κρεβάτι και λαχανιασμένη, ζητάς κι άλλο. Περισσότερο, πιο έντονο γλυφομούνι! Να σκεπάσω το μουνί σου με το στόμα μου, να το κάνω να χύνει χωρίς σταματημό πάνω στο πρόσωπό μου. Και να σε απογειώνω σε ουρανούς απίστευτης απόλαυσης συνεχίζοντας να σου γλείφω απαλά το μουνάκι σου και να γεύομαι τα υγρά της καύλας σου.

Έχω στο μυαλό μου από χτες, τις πιο καυτές αναμνήσεις. Να μ' έχεις ανάψει και να σε χαϊδεύω και να σε φιλώ στο στόμα. Παθιασμένα στα χείλη και οι γλώσσες μας να δένονται η μια με την άλλη. Για να ακολουθήσουν φιλιά στο λαιμό και χάδια στα βυζιά σου. Να σε γδύνω βγάζοντας το πουκάμισο και το σουτιέν σου για να φανερώσω τις ωραίες βυζάρες σου και να σ' αφήσω μόνο με το μαύρο στρινγκ κιλοτάκι, ενώ το χέρι μου παίζει με το προκλητικό κωλαράκι σου.

Ξέρω τι περιμένεις για ν' ανάψει για τα καλά το παιχνίδι. Να παραμερίσω το κιλοτάκι σου και να χώσω τη γλώσσα μου μέσα στο μουνί σου, παίζοντας και ρουφώντας τα πάντα, από τα μουνόχειλα, μέχρι την κωλοτρυπίδα σου… όπου η γλώσσα μου χώνεται μέσα στη στενή τρυπούλα σου. Την αισθάνεσαι να σε παραβιάζει με μεγάλο πάθος και αυτό σε ανεβάζει στα ψηλότερα σημεία της ηδονής.

Και όταν έρχεται η σειρά σου να ασχοληθείς μ’ εμένα, κάθομαι στο καναπεδάκι και γονατίζεις μπροστά μου κρατώντας τον πούτσο μου στο χέρι σου τον γλείφεις πάνω-κάτω. Παράλληλα τον παίζεις με το χέρι σου κάνοντάς με να βγάζω ηδονικές κραυγές. Στη συνέχεια με τσιμπουκώνεις άγρια καθώς σε παρακολουθώ καυλωμένος να με παίρνεις με πάθος στο στόμα σου και να με ξεθεώνεις, μέχρι που λίγο λείπει για να χύσω.

Και τότε ζητάω να καβαλήσεις τον καυλωμένο και μεγάλο πούτσο μου, πράγμα που περιμένεις ανυπόμονα. Και μου στήνεσαι γρήγορα και με πολύ ευχαρίστηση για να πάρεις μέσα σου τον αγαπημένο σου πούτσο και ν' αρχίσεις να χορεύεις πάνω του με πάθος, δείχνοντας με την έκφραση του προσώπου σου πως το απολαμβάνεις όσο τίποτα στο κόσμο. Ιδιαίτερα που ξέρεις πως για πάρτη σου θα κρατήσει πολλή ώρα, μέχρι στην κυριολεξία να ξεπατωθείς.

Γουστάρω να βλέπω το σώμα σου να τραντάζεται ολόκληρο από το γαμήσι. Τα βογκητά σου να ακούγονται σε όλο το δωμάτιο και να σε νιώθω σε έξαλλη κατάσταση από τη πολλή καύλα. Να μου φωνάζεις ότι σε ξέσκισα αλλά εγώ να μη σταματώ με τίποτα. Να συνεχίζω να σε γαμάω αλύπητα, σαν να σε καρφώνω και πραγματικά έχω διαπιστώσει πως η μουνάρα σου και ο κώλος σου τότε παίρνουν φωτιά...

Θέλω να σε κρατάω σε μόνιμη κατάσταση έκστασης, γεμάτη από την ικανοποίηση της ηδονής και την απόλαυση για του πάθους με το οποίο σου γαμάω και τις δυο τρύπες. Για μια ακόμα φορά κουκλάρα μου να ξεπατωθείς στο γαμήσι και αυτή τη φορά να είναι ακόμα καλύτερη από τη προηγούμενη. Ο πούτσος μου να σε αποθεώνει αδιάκοπα και να είναι τόσο δυνατοί οι οργασμοί που σου χαρίζει που μετά δεν θα μπορείς να πάρεις τα πόδια σου και να κουνηθείς.

Με τρελλαίνεις τόσο ώστε δεν θέλω να συγκρατηθώ καθόλου και δεν μπορώ παρά να γεμίσω το στόμα και το πρόσωπο της λατρείας μου, με τα χύσια μου. Στην κυριολεξία σε λούζω. Τα πρώτα πετάγονται πάνω στη γλώσσα σου και στη συνέχεια τα επόμενα  εκσφενδονίζονται κατευθείαν στο πρόσωπο και αρχίζουν να ρέουν προς το σαγόνι σου. Καθώς δεν σταματώ να χύνω, μία από τις επόμενες εκτοξεύσεις, σου γεμίζει το μάγουλο με χύσια ενώ μερικά πετάγονται και πάνω στα μαλλιά σου. Φρεσκοχυμένη θα γυρίσεις και σήμερα στον αντρούλη σου...

Συνέχεια φέρνω στο μυαλό μου αυτές τις μνήμες από την προηγούμενη συνάντησή μας, γεμίζοντας με αυτές τις εικόνες και ολόκληρο το σώμα μου τρέμει από τον πόθο...



No comments:

Post a Comment