April 1, 2018

Όπου η καύλα μας οδηγήσει…

Μωρό μου, μας φαντασιώνομαι ένα καλοκαιρινό βράδυ, γυμνούς σε μια βεράντα ή ένα μπαλκόνι, με τη νυχτερινή δροσιστική αύρα χάιδευε τα κορμιά μας,  προκαλώντας μας μια ευχάριστη ανατριχίλα. Αφού χαϊδέψεις τον ήδη σκληρό πούτσο μου να τον καταπιείς με μια κίνηση, αρχίζοντας να μου κάνεις ένα δυνατό, όσο και αργό, απόλυτα αισθησιακό τσιμπούκι. Και μετά να σε βάλω να σκύψεις στηριγμένη στα κάγκελα και αφού τρίψω λίγο το πούτσο μου στα μουνόχειλά σου να τον καρφώσω αργά και προσεκτικά στο υγρό και πάντα φιλόξενο μουνάκι σου!

Ξέρω καλά πως η αμηχανία και η αίσθηση ότι είσαι ευάλωτη σε ξένα βλέμματα, σε καυλώνει ακόμη περισσότερο. Λειτουργεί ως αφροδισιακό και με κάθε δευτερόλεπτο που περνάει γίνεσαι και πιο τολμηρή! Πιθανόν κάποιοι από τα διπλανά σπίτια μας βλέπουν… είμαι σχεδόν σίγουρος! Βέβαια, το μόνο που οι απέναντι φυσικά θα μπορούσαν να δουν μέσα στο σκοτάδι θα ήταν δυο σκιές να πηδιώνται σαν ζώα και κάποιοι άλλοι παραδίπλα θα τέντωναν τα κεφάλια τους και θα έστηναν αυτί, προσπαθώντας να καταλάβουν σε ποιο μπαλκόνι πέφτει γαμήσι...

Σκέψου καύλα μου, να στον καρφώνω με μανία και να απολαμβάνουν και άλλοι το ξέφρενο γαμήσι που σου προσφέρω. Να μας θαυμάζουν και να ζηλεύουν... Σκέψου τι μαλακία θα τραβάνε για πάρτη σου. Θα μαλακίζονται σαν τρελοί, όπως θα σε βλέπουν να πηδιέσαι σαν σκύλα, αναρωτώμενοι τί να περιμένουν στη συνέχεια. Να συνεχίσεις να γαμιέσαι άγρια, να γονατίσεις και να μου πάρεις τσιμπούκι ή να σε δουν να καταπίνεις τα χύσια μου; Aλλά δεν χρειάζεται να κάνουμε ότι θέλουν αυτοί. Θα πάμε εμείς, όπου η καύλα της στιγμής μας οδηγήσει…


No comments:

Post a Comment