February 18, 2018

Χυμένη Βαλεντίνη...

Μωρό μου, για σένα τη πρώτη και μοναδική ήταν αφιερωμένος και ο φετεινός Βαλεντίνος. Όσο σε σκέφτομαι μου φαίνεσαι ακόμα πιο καυτή και σεξουαλική από ότι την προηγούμενη φορά που παρθήκαμε. Ίσως γιατί πια έχει σφραγιστεί μέσα μου η γεύση και η αίσθηση του μουνιού σου, η αφή του κώλου σου, η απαλότητα των βυζιών σου και η σκληρή αίσθηση από τις ρώγες σου… Σε σκέφτομαι και σε θέλω συνέχεια… τόσο ώστε η πραγματική μου λύτρωση να έρθει εκείνη ακριβώς τη στιγμή που θα σκύψεις για να πάρεις τον σκληρό πούτσο μου στο στόμα σου.

Καυτή, ζουμερή, πολύ υγρή πίπα... Όλη τη μέρα το ποθούσα αυτό. Εσύ σκυμμένη... τα βυζιά σου να κρέμονται, οι ρώγες σου σκληρές να τρίβονται στα μπούτια μου, η κωλάρα σου προς τον καθρέφτη, η τριχωτή γραμμούλα στο μουνάκι σου και αυτή σε πρώτη θέα… σκέτη καύλα! Τέλεια μουνάρα είσαι μωρό μου, προορισμένη να με τρελάνεις στην καύλα, να κάνεις το καυλί μου να σπαρταράει από προσμονή, να μ’ έχεις έτοιμο να σε γλείφω και να σε γαμάω όποτε εσύ γουστάρεις…

Η πίπα σου μωρό μου είναι όπως πάντα φοβερή. Ξεκινάς από τ’ αρχίδια σιγά-σιγά, λούζοντάς τα με το σάλιο σου και συνεχίζεις παίζοντας με τη γλώσσα σου μέχρι το πουτσοκέφαλο. Ο πούτσος μου γυαλίζει στο μισοσκόταδο και οι φλέβες του έχουν φουσκώσει. Αργά και βασανιστικά τον παίρνεις σχεδόν όλο μέσα στο στόμα σου μέχρι που τον νιώθω να ακουμπάει στο πίσω μέρος του λαιμού σου. Η αίσθηση είναι απίστευτη! Δεν σου γαμάω εγώ το στόμα, εσύ είσαι εκείνη που μου γαμάς τον πούτσο με το στόμα σου, κάνοντάς με να σου παραδοθώ ολοκληρωτικά..

Γλύφτο καλά γαμιόλα… καύλωσέ το όσο δεν παίρνει για να σε γαμήσει! Με παλαβώνεις όταν χρονοτριβείς χαϊδεύοντας με τη γλωσσίτσα σου το υγρό πουτσοκέφαλό μου, με τον πούτσο μου τέρμα καυλωμένο. Ή όταν μου χώνεις και κωλοδάχτυλο χωρίς το στόμα σου να σταματήσει να ανεβοκατεβαίνει πάνω στο καυλί μου. Αγαπημένη μου μουνάρα, με πεθαίνεις!… Θέλω να σε χύσω πολύ και να σε γαμήσω ακόμα πιο πολύ. Μέχρι να καεί ο πούτσος μου μέσα σου, σφιχτά αγκαλιασμένοι, να σε φιλάω παθιασμένα μην έχοντας άλλο τρόπο να σε ευχαριστήσω για την ηδονή που μου χαρίζεις…

Είσαι η καυλιάρα μου, το πουτανάκι μου και σε γουστάρω τρελά, μωρό μου! Πριν τελειώσει το βράδυ πρέπει να ξαναγαμηθούμε και να παίξουμε πρόστυχα. Να τα κάνουμε όλα! Και να σε τελειώσω ανάσκελα, καθώς πραγματικά θα σε σκίζω. Δυνατά και άγρια, να σε πηδάω σα να μην υπάρχει αύριο. Και μόλις χύσεις θα νιώσω με τη σειρά μου επιτέλους ελεύθερος, ασυγκράτητος. Ανεβαίνοντας πάνω σου, το ένα πόδι αριστερά και το άλλο δεξιά από το κεφάλι σου κι εγώ στα γόνατα… θα σου χύσω τόσο πολύ το στόμα και το πρόσωπο… θα σε γεμίσω χύσια πριν καταρρεύσω δίπλα σου... Έτσι όπως είσαι χυμένη μεταξύ των δικών μου υγρών και των δικών σου. Λατρεμένα όμορφη…


No comments:

Post a Comment