January 6, 2018

Η τσάμπα πουτάνα μου

Καμμιά φορά έχω την εντύπωση ότι ο πούτσος μου δεν είναι αρκετός για το μουνάκι σου… Όσο και να στο φίλησα, όσο και να το γεύτηκα, όσο πολύ και αν το γάμησα, από πλευράς σου δεν το χόρτασες... Γι αυτό και την επόμενη φορά θα σε κάνω να νιώσεις απίστευτη πουτάνα και θα σε καυλώσω τρελά!

Για αρχή, θέλω μου γδυθείς με ένα αργό στριπτήζ. Θέλω να σε βλέπω και να τον παίζω… και μετά θα ασχοληθώ μαζί σου, καυλιάρα μου. Θα μου κατεβάσεις αργά τις τιράντες του σουτιέν, θα τρίψεις τα βυζιά σου, θα χαϊδέψεις τη κοιλιά σου και πιο χαμηλά, προς το κυλοτάκι… θα μου δείξεις πως μαλακίζεις το μουνάκι σου. Και όταν σου πω, θα μου γυρίσεις τουρλώνοντας τον κώλο σου…

Θα τον χαϊδέψεις και θα κατεβάσεις το κυλοτάκι σου, βγάζοντάς το και μετά θα χαϊδέψεις το μουνί σου από πίσω… Στοιχηματίζω πως θα είναι πολύ υγρό και οι ρώγες σου πέτρα από τον ερεθισμό. Όσο μου τα κάνεις αυτά, εγώ θα παίζω με το δάχτυλο μου το υγρό μου πουτσοκέφαλο, θα χαϊδεύω τ' αρχίδια μου πολύ απαλά κι ο πούτσος μου θα πάλλεται από καύλα…

Δεν υπάρχει πιο καυλωτικό θέαμα από μια καμπυλάτη, καυλωμένη, έτοιμη για γαμήσι γυναίκα! Στήσου μου λοιπόν να καταλάβεις τι σημαίνει πούτσα. Και τ’ αρχίδια θα σου χώσω μουνάρα μου! Σήμερα θα σε κάνω ξέκωλο, τσούλα και πουτάνα γκόμενα, όπως σου αξίζει. Θα γαμάω το μουνί σου συνέχεια, έτσι όπως είσαι… στα τέσσερα.

Η τρύπα σου είναι πολύ ανοιχτή αλλά την θέλω ακόμα πιο πολύ ανοιχτή από το καυλί μου. Αυτό με τρελαίνει. Είσαι πλέον παραδομένη στον πούτσο μου που θα βάλει φωτιά στη μήτρα σου. Δεν θα είσαι σε θέση να πάρεις πρωτοβουλία γιατί είσαι νικημένη από τον οργίλο πούτσο μου. Δεν θα έχεις ούτε δύναμη να μιλήσεις… το μόνο που θα κάνεις είναι να φωνάζεις χωρίς όριο...

Έχοντας γίνει το αφεντικό στο κρεβάτι, θα σε γυρίσω και θα βρεθείς να κάθεσαι πάνω στο καυλί μου και να χορεύεις ανεξέλεγκτα πάνω του. Θα τον τρως χωρίς να 'χεις περιθώρια αντίδρασης. Απλώς θα με νιώθεις να σε γαμάω πιο γρήγορα, όλο και πιο βαθιά… να σε ξεσκίζω, να σε οργώνω και όλο και περισσότερο να σου αρέσει! Να σε γαμάω τόσο δυνατά πια, που η μουνάρα σου να έχει ανοίξει διάπλατα και να ρουφάει τον πούτσο ΤΗΣ χωρίς καμιά προσπάθεια. Σαν μαγνήτης!

Η αίσθηση ότι δεν έχεις κοντρόλ στο γαμήσι σε κάνει να χάνεσαι περισσότερο. Είσαι αφημένη στις ορέξεις μου και θα σε πηδάω συνεχώς όπως εγώ γουστάρω. Αφηνιάζοντας όλο και πιο πολύ, γιατί ξέρω τι σκέφτεσαι τώρα. Χύσια, μόνο χύσια… Είναι τρελό, αλλά σκέφτεσαι μόνο τα χύσια μου, να τα βλέπεις να ξεχύνονται από το καυλί μου υγρά και ζεστά και ν' αρχίσουν να τρέχουν πάνω στο σώμα σου… να σε βαφτίζουν ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ!!!


No comments:

Post a Comment